Tjaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ligt het aan mij of missen er 3 delen in de OP? Tot 498 is in het archief, en vanaf 501 is wel gelinkt?
Je bent gedegradeerd van paard naar koe?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ok nu ben ik officieel ziekrochel als een bejaarde koe en mijn neus en hoofd zitten helemaal vol.
* MaJo draait zich nog een keer om
Er wordt dus toch op gelet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ligt het aan mij of missen er 3 delen in de OP? Tot 498 is in het archief, en vanaf 501 is wel gelinkt?
Valt mee, is denk ik gewoon een typo want in de archieven kun je 498, 499 en 500 ook weervindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er wordt dus toch op gelet.![]()
Doet verder ooit iemand iets met die linkjes in de OP eigenlijk?
Soms wil ik wel eens wat terugzoeken maar dat gaat nooit verder dan 1 of 2 topics.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er wordt dus toch op gelet.![]()
Doet verder ooit iemand iets met die linkjes in de OP eigenlijk?
Haha blijkbaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent gedegradeerd van paard naar koe?
Er staat een koe in de tuinquote:
Ik vraag me af hoe vaak je dát kunt toepassenquote:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Maar ik heb geen zin om uit te gaan zoeken welke regexp ik nodig heb om dat te filterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik nietMaar het lijkt me wel leuk om een keer een lijst met alle links zonder hernoemingen te zien
Dus niet 500 maar de titel die we er aan gegeven hebben
Dat wilde ik net gaan doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
Een paar leuke bands maar verder niets super.
Ging jij je trouwens niet nog een keer omdraaien?
Het is nog geen 3uur, jeweets.
Die wil ik ook wel een keer live zien, beetje op 3voor12 zitten kijken, strakke shit!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef wyccie het volgende:
Maar ze zijn nog maar net een beetje beroemd. Afgelopen zomer, tijdens de Vierdaagse, stonden ze nog op een grasveldje voor een handjevol vrienden op te treden en nu staan ze op Pinkpop. Dat gaat echt hard met ze.![]()
De voorverkoop start zaterdag, oh jee! Dan werk ik.
Ja het gaat wat rap maar ik heb ze al vaak op posters, websites en evenementen aangeprijsd zien worden. En als je de juiste dingen in de gaten houdt, dan weet je al heel snel dat zoiets op festivals gaat staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef wyccie het volgende:
Maar ze zijn nog maar net een beetje beroemd. Afgelopen zomer, tijdens de Vierdaagse, stonden ze nog op een grasveldje voor een handjevol vrienden op te treden en nu staan ze op Pinkpop. Dat gaat echt hard met ze.![]()
De voorverkoop start zaterdag, oh jee! Dan werk ik.
Ja, de cd is ook heel goed. En live zijn ze nog beter. Misschien moet je toch maar wel naar Pinkpop gaan. Of naar één van hun andere optredens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef lubje25 het volgende:
Die wil ik ook wel een keer live zien, beetje op 3voor12 zitten kijken, strakke shit!
Oh, ik ben helemaal niet meer zo van het 'nieuwe muziek in de gaten houden'.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het gaat wat rap maar ik heb ze al vaak op posters, websites en evenementen aangeprijsd zien worden. En als je de juiste dingen in de gaten houdt, dan weet je al heel snel dat zoiets op festivals gaat staan
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, de cd is ook heel goed. En live zijn ze nog beter. Misschien moet je toch maar wel naar Pinkpop gaan. Of naar één van hun andere optredens.![]()
[..]
Oh, ik ben helemaal niet meer zo van het 'nieuwe muziek in de gaten houden'.
En aangezien ik één van de bandleden ken, is het voor mij (en voor hun) gewoon heel raar om ze zo te zien stijgen in de media. Ik heb in oktober nog tegen 'm gezegd dat het wel gaaf zou zijn als ze op Pinkpop zouden spelen, en dat vond hij ook wel, maar dat het waarschijnlijk nog heel ver weg zou zijn. En nu toch, dus!
Nou, ik ben dan altijd zo paranoide dat het zo'n terugbellijn is waar je 35 euro voor je kiezen krijgt.quote:
Heb ik ook wel eens. Dan is er een reboot nodig. Ligt vaak aan Flash op de één of andere manier.quote:Ik zit nu achter een pc die het blijkbaar niet leuk vind om youtube aan te hebben en een andere websiteIk vraag me af of dat nu aan de sites ligt of aan de pc
Zat de snickers in een zijvak van je sporttas?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Als snickers een jaar over de uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn kun je ze nog prima eten
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zat de snickers in een zijvak van je sporttas?
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zat de snickers in een zijvak van je sporttas?
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik ben dan altijd zo paranoide dat het zo'n terugbellijn is waar je 35 euro voor je kiezen krijgt.
[..]
Hmm je schijnt gelijk te hebbenquote:Heb ik ook wel eens. Dan is er een reboot nodig. Ligt vaak aan Flash op de één of andere manier.
I knowquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellenWat bellen betreft denk ik dan altijd 'als het belangrijk is, bellen ze wel terug'
[..]
Hmm je schijnt gelijk te hebben
Dan zul je het wel nodig hebbenquote:
Ik erger me al volgens mij maanden dood aan die kutflashbanner van Ditzo. Op FOK! blok ik zelden dingen maar die gaat echt achter de AdBlock hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know
Ik heb een Turion 64 X2, 2.2Ghz CPU'tje en soms loopt 'ie gewoon helemaal vast als ik een zware Flashsite laadt, of als Flash is blijven "hangen".
Absurd. Vorig jaar stond er hier zo'n Renaultbanner op Fok dus ook alles vast liet lopen. Complete topics waren er aan gewijd
Of je surft met Chrome en je ziet nooit die dingenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik erger me al volgens mij maanden dood aan die kutflashbanner van Ditzo. Op FOK! blok ik zelden dingen maar die gaat echt achter de AdBlock hoor
Is het zo dun of lees jij zo snel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef Soempie het volgende:
Ik had hem in minder dan een middag uit.
Het is niet zo'n dik boek en ik lees snel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het zo dun of lees jij zo snel?
Volgens mij krijgen we een hartige taartquote:
Weekendje weg, leuk! Waar ga je heen, en met wie, Pitt??quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
gekocht, en mag ik pas lezen bij ons weekendje weg
Aelderhosrt, met 11 (serieusquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weekendje weg, leuk! Waar ga je heen, en met wie, Pitt??
Die heb ik ook gekochtquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
gekocht, en mag ik pas lezen bij ons weekendje weg
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aelderhosrt, met 11 (serieus) vrienden/kennissen, we hebben 2 huisjes gehuurd
Nee dat is die groepquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice
Nemen jullie ook allemaal je computers mee, of is dit een andere groep?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IK BEN AANGENOMEN IN BOULDER!!
Numero uno![]()
![]()
En ik ben niet alleen aangenomen, ze hebben me ook gevraagd om me aan te melden voor de Presidents Leadership Class
Daar had ik me ook zelf voor in kunnen schrijven, had ik niet gedaan, nu vragen ze me het alsnog te doen![]()
En eh... dat doen ze niet bij iedereen
![]()
je kan zo meedoen aan het Google Earth Wereld spelquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:Puntje
Als ik het goed heb gezien bij Google in Colorado
Google Earth? Neh Google zoekmachinequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kan zo meedoen aan het Google Earth Wereld spel
Feliquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Numero uno![]()
![]()
En ik ben niet alleen aangenomen, ze hebben me ook gevraagd om me aan te melden voor de Presidents Leadership Class
Daar had ik me ook zelf voor in kunnen schrijven, had ik niet gedaan, nu vragen ze me het alsnog te doen![]()
![]()
PLC is a selective program at CU Boulder that givesscholars a small community at a larger university, a more challengingacademic curriculum, and a scholarship. You can find out details about theprogram at www.presidentsleadershipclass.org.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
en wat is Presidents Leadership Class?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
http://www.presidentsleadershipclass.org/
4 jaar, studie daarquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Nesle het volgende:
Mag helaas niet Soempie, we krijgen steeds lijst waaruit we moeten kiezen.
En gefeliciteerd PS! Lekker in het midden van de VS!Hoelang zit je daar dan precies? En wat houdt het in?
Klinkt erg vet!
Geen zin.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat is best lang
hey Nem, waarom doe je niet meer mee met Maffia
Goed puntquote:
Niemand heeft er ooit meer om gevraagd dus toen dacht ik laat maarquote:
ik vroeg erom!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niemand heeft er ooit meer om gevraagd dus toen dacht ik laat maar
Ik vind je er geen heel ander voorkomen door krijgen, dus ik zie niet waarom je spijt zou moeten hebben.quote:
Ik ben verkouden jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind je er geen heel ander voorkomen door krijgen, dus ik zie niet waarom je spijt zou moeten hebben.
En ben je verkouden ofzo? Je neus is rood
quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok dat het om het kapsel gaat?
Thanksquote:
wat dacht je toen? Nou breekt m'n klomp?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
vervroegd terug van de training, mijn schoen ging stuk
Ik dacht eerst aan scheurgrasquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat dacht je toen? Nou breekt m'n klomp?![]()
Dat is gewoon basterdsuikerquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb nog wel een zak neutronenkorrels liggen hier
Volgens mij hadden wij ook zo'n lijst maar heb me er niet aan gehoudenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Nesle het volgende:
Mag helaas niet Soempie, we krijgen steeds lijst waaruit we moeten kiezen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Majo/PS wanneer is de meet nou precies en wat staat er op het programma?
Zelf wel recht naar de persoon toe blijven spelen dan en proberen je niet teveel van dat soort mensen aan te trekken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef MaJo het volgende:
Errrrrr ik ben echt even strontchagrijnig![]()
Mijn collega zit even te bitchen. Komt een leuke functie vrij dus ik zeg haar dat ik wel interesse heb. Zegt ze dat ze liever niet met mij samen wil werken wegens gebeurtenissen uit het verleden. Ik reageer dat ik het er niet mee eens ben maar haar mening respecteer. Daarop reageert ze niet maar later lees ik ergens anders dat ze het grappig vind dat iemand haar mening respecteert en zich toch op z'n pik getrapt voelt.
Wat is in fuckingsnaam haar probleem met mij? Waarom zegt ze dit niet recht in mijn gezicht? Vind dit zo fucking laf en triest. Bah![]()
![]()
Heb haar meteen een mail gestuurd met de vraag wat haar probleem met mij is. Ze deed altijd al heel afstandelijk en raar en in eerste instantie deed ze alsof ze me niet kende terwijl ik ooit voor iets anders met haar samengewerkt hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zelf wel recht naar de persoon toe blijven spelen dan en proberen je niet teveel van dat soort mensen aan te trekken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb haar meteen een mail gestuurd met de vraag wat haar probleem met mij is. Ze deed altijd al heel afstandelijk en raar en in eerste instantie deed ze alsof ze me niet kende terwijl ik ooit voor iets anders met haar samengewerkt hadNu ze me daarop afschrijft had ik gereageerd 'ah je kent me dus wel'. Denk dat ze zich daardoor zo betrapt voelde dat ze nu maar zo triest gaat doen. Wie is hier dan op zijn pik getrapt?
![]()
Nee ze voelt zich belangrijk. Heb nu een tenenkrommend mailtje terugquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voelt ze zich geintimideerd ofzo? Kreeg jij misschien leuke opdrachten die zij wilde?
Als iemand zich belangrijk voelt, dan voelen ze zich juist geintimideerd.quote:
Mij tip: laat het voor vandaag even rustenquote:Heb nu een tenenkrommend mailtje terugDie reactie was natuurlijk helemaal niet voor mij bedoeld maar ging over iemand anders (ik zag hem al aankomen, heel doortrapt) maar nu was het wel duidelijk dat ik inderdaad verbolgen was. Oh en ze had me wel een tweede kans willen geven maar nu uiteraard niet meer
Wat een ontzettend doorzichtige en simpele reactie. Eerst aangeven niet met me samen te willen werken en nu zeggen dat ze me wel een tweede kans had willen geven maar na mijn mail niet meer. Sure
Oh wat een triest mens zeg
Ik weet dat ik niet meer moet reageren maar ik word hier zo ontzettend boos van. En ze weet zelf niet eens half waar ze het over heeft. Weet je waarom ik volgens haar zo onbetrouwbaar ben? Omdat ik ten tijde van mijn vaders ziekte 1 stuk niet heb ingestuurd. En daar word ik nu op afgerekend. En dat komt even niet zo heel goed aanquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als iemand zich belangrijk voelt, dan voelen ze zich juist geintimideerd.
[..]
Mij tip: laat het voor vandaag even rusten
Je zit jezelf alleen maar op te vreten en je gaat anders alleen maar rancuneuze dingen sturen.
Gevolg: je speelt 'r precies in de kaart.
Bel d'r morgen op of ga langs en leg dat uit. Dat is beter dan emailtjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet meer moet reageren maar ik word hier zo ontzettend boos van. En ze weet zelf niet eens half waar ze het over heeft. Weet je waarom ik volgens haar zo onbetrouwbaar ben? Omdat ik ten tijde van mijn vaders ziekte 1 stuk niet heb ingestuurd. En daar word ik nu op afgerekend. En dat komt even niet zo heel goed aanZe weet niet eens wat de reden was. Maar ik sta er boven, vandaag hoort ze niets meer van me.
Bij mij is er nog niemand die het gevraagd heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Fargo en de eerste afl. van lost gekeken.![]()
En ik word helemaal gestressed van de mensen die me vragen of ik m'n verjaardag vier.Of eigenlijk zeggen ze gewoon: dan en dan komen we langs!
Terwijl ik m'n verjaardag wil skippen dit jaar of in elk geval uit wil stellen tot na 25 maart, omdat ik echt geen tijd heb.
![]()
M'n directe familie vraagt er al 2 maanden naar en net had ik even een bui van: ga weg met je gezeur!![]()
Dus.![]()
Terwijl het eignelijk heel lief is dat mensen er aan denken en moeite willen doen.
Een groot misverstand dus? Als ze niet weet dat er een goede reden voor is, dan is het misschien ook voor te stellen dat ze het raar vindt dat je een stuk niet hebt ingestuurd. Vervolgens loopt het sindsdien mis door een misverstand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet meer moet reageren maar ik word hier zo ontzettend boos van. En ze weet zelf niet eens half waar ze het over heeft. Weet je waarom ik volgens haar zo onbetrouwbaar ben? Omdat ik ten tijde van mijn vaders ziekte 1 stuk niet heb ingestuurd. En daar word ik nu op afgerekend. En dat komt even niet zo heel goed aanZe weet niet eens wat de reden was. Maar ik sta er boven, vandaag hoort ze niets meer van me.
Bij anderen durf ik dat nooit. Dan wacht ik gewoon op de uitnodiging of niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij is er nog niemand die het gevraagd heeft
Ik denk trouwens dat mensen na dit jaar het volgende jaren ook niet meer aan mij vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij is er nog niemand die het gevraagd heeft
Nee, dat is een jaarlijks terugkerend ding vanuit de kroegquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij anderen durf ik dat nooit. Dan wacht ik gewoon op de uitnodiging of niet.![]()
Ik dacht dat je Belgie trip misschien voor je verjaardag was trouwens.
Dat lijkt me heel stug want C. weet dat ik daarheen ga.quote:
Ik mag niet blijven, omdat ik dan (slechts) een studentenvisum krijgquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef Nesle het volgende:
Jeetje PS dat is wel lang zeg, 4 jaar! Gewoon complete studie dus... maarre heb ik nu gemist wat het precies voor studie is?
Heb jij eigenlijk ook plannen om daarna dan in de VS te blijven? Na je studie zeg maar, na 4 jaar lijkt me dat niet meer zo'n moeilijke stap namelijk!
Het is zeker geen dun boekje, toch 300 blz. Dat red ik nog niet eens in een week.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef Soempie het volgende:
Het is niet zo'n dik boek en ik lees snel.![]()
Zo, dat is niet mis. Jemig, vier jaar! Ik hoop dat het je daar goed zal bevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Numero uno![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik daarom zo'n holle rug.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:10 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het irritant om te lezen in bed. Op m'n buik liggen vind ik niet fijn. Op m'n rug ook niet, want dan moet ik m'n boek in de lucht houden.:')
Bedankt, Etcie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?![]()
![]()
Feli dan maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef lubje25 het volgende:
Nog 8 daagjes werken bij mijn bijna ex-werkgever![]()
hopen dat je nieuwe werk beter isquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:23 schreef lubje25 het volgende:
Dank je, op een of andere manier voelt het toch als een bevrijding. Ben nooit met tegenzin naar mijn werk gegaan in die 2 jaar
, had natuurlijk wel mijn bedenkingen maar dat is overal lijkt me
Damn..ik wilde zeggen: wat laatquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag begint m'n weekend om 17:00
Ik zou alleen even bij een soort open repetitie op elleboog gaan kijken, maar dat eindigde in de koregquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe dat zo?
-edit- die overwacht gezellige avond
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou alleen even bij een soort open repetitie op elleboog gaan kijken, maar dat eindigde in de koreg
quote:Israël heeft nooit een internationale inspectie toegelaten in het complex en weigert bekend te maken wat het op nucleair gebied in huis heeft. Een internationale inspectie van Dimona heeft nooit plaatsgehad.
Kerk he...quote:Tweeling geaborteerd bij 9-jarige na verkrachting
Uitgegeven: 4 maart 2009 23:13
Laatst gewijzigd: 5 maart 2009 00:32
RIO DE JANEIRO - Bij een negenjarige Braziliaanse die zwanger was van een tweeling, is abortus gepleegd. Ze was verkracht door haar stiefvader.
Het leven van het kind was in gevaar, verklaarden autoriteiten de ingreep.
De katholieke kerk dreigt met een aanklacht tegen de moeder van het meisje wegens moord. Het kind had de tweeling gewoon ter wereld moeten brengen, stelde de advocaat van het aartsbisdom Olinda en Recife.
De verkrachter zit inmiddels achter slot en grendel. Hij misbruikte het meisje sinds haar zesde.
De 9-jarige doorstond de operatie goed, aldus de autoriteiten. In Brazilië is abortus toegestaan na verkrachtingen of bij risicovolle zwangerschappen.
Geen woorden voor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kerk he...
Ze zeggen er nog net niet bij dat die verkrachting een straf van god was
huppateequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen woorden voor.![]()
De kerk heeft altijd zo makkelijk praten. Altijd die hoge piefen, die oordelen over mensen.![]()
Ik hoop dat er een hel bestaat. Dat ze daarin komen, verkracht worden en zwanger raken van een tweeling als ze 9 zijn!Kijken hoe ze dan piepen.
Even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
huppatee![]()
Maar die katholieken hebben nog steeds die biecht en aflaathandel. Beetje mariaweesgegroetjes en beetje lappen en dan is alles weer koek en ei. Naar de hel gaan ze dan natuurlijk niet.![]()
![]()
Mja, ochtendhumeur.quote:
de ouwe lui van tegenwoordigquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had net ruzie met een vrouwtje op het dorp. Zo'n aso. 45+.
Kwam ze een winkeltje uit waar ze sigaretten had gekocht. Haalt ze dat plastic eraf en gooit het op de grond. Ze stond naast een vuilnisbak!
Dus toen ik vroeg of ze dat normaal vond terwijl er een vuilnisbak naast 'r stond, moest ik mijn bek houden, teringjong dat ik was
Toen heb ik 'r ook maar even de huid volgescholden
Ja ik zag wel enige ironische elementenquote:
Kijk, dat vind ik nou klassequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, mensen die heb begrepen hebben:
http://www.nu.nl/algemeen(...)michelinster-in.html
It's not God I dislike, it's his fanclub I can't stand.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kerk he...
Ze zeggen er nog net niet bij dat die verkrachting een straf van god was
Ja maar dat ging even nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Soempie het volgende:![]()
Volgende keer moet je heel rustig blijven, dan gaan ze nog meer over de zeik.
Troost je maar met de gedachte dat de sigaretten die IN dat pakje zitten ook stuk voor stuk op de stoep gaan belanden. Dan maakt die folie ook niet zo veel meer uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had net ruzie met een vrouwtje op het dorp. Zo'n aso. 45+.
Kwam ze een winkeltje uit waar ze sigaretten had gekocht. Haalt ze dat plastic eraf en gooit het op de grond. Ze stond naast een vuilnisbak!
Dus toen ik vroeg of ze dat normaal vond terwijl er een vuilnisbak naast 'r stond, moest ik mijn bek houden, teringjong dat ik was
Toen heb ik 'r ook maar even de huid volgescholden
Dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Troost je maar met de gedachte dat de sigaretten die IN dat pakje zitten ook stuk voor stuk op de stoep gaan belanden. Dan maakt die folie ook niet zo veel meer uit
Ik denk het nietquote:
Er liggen ook nog wat films die ik wil kijken.quote:
Ik ken je een beetje. Ik haal je echt nooit in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef Etcetera het volgende:
Aflevering 6Moet weer wat downloaden, heb dvd 2 bijna uitgekeken.
En als je denkt dat dat een totaal geschift persoon is...quote:Fort Pierce woman calls 911 when McNuggets run out
Will Greenlee | tcpalm.com
8:46 AM EST, March 3, 2009
FORT PIERCE - Told McDonald's was out of Chicken McNuggets after paying for a 10-piece, a local woman called 911.
Three times.
"This is an emergency, If I would have known they didn't have McNuggets, I wouldn't have given my money, and now she wants to give me a McDouble, but I don't want one," Latreasa L. Goodman later told police. "This is an emergency."
The McNugget meltdown happened last week at a McDonald's in the 600 block of North U.S. 1 and ended with Goodman, 27, getting a notice to appear on a misuse of 911 charge, according to a recently released police report.
Goodman told investigators she tried to get a refund for the 10-piece McNuggets, but the cashier told her all sales are final.
"I called 911 because I couldn't get a refund, and I wanted my McNuggets," Goodman told police.
The cashier told police she offered Goodman, of the 2400 block of South 25th Street, a larger portion of food for the same price to make up for it, but said Goodman got "irate," the report states.
Goodman reportedly yelled, "I don't want a McDouble and small fry," the cashier told investigators.
Dispatchers for 911 told police Goodman called the emergency number three times and on each occasion was told an officer was en route.
"Goodman maintained the attitude 'this is an emergency, my McNuggets are an emergency,'" the report states.
McNuggets, introduced to the McDonald's national menu in 1983, are sold in more than 100 countries and, unlike the McDouble, are often dunked in barbecue or hot mustard sauce.
Goodman's 10-piece selection has 460 calories and 29 grams of fat.
werkse dan zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef MaJo het volgende:Het gaat een stuk beter met me
Nog wel een beetje aan het snotteren maar de vix en zakdoekjes met balsem hebben goed geholpen
Zo dus gewoon werkenMijn manager was helemaal verbaasd. Ze belde gister of ik zeker wist dat ik kon werken en ik antwoordde dat ik hoopte van wel. Ze ging toch voor de zekerheid vervanging zoeken omdat ik zo slecht klonk. Gister smste ze al dat ze geen vervanging had kunnen vinden en hoopte dat ik me vandaag beter zou voelen. Toen ze me vanochtend belde en ik zei dat ik wel kon werken was ze echt super verbaasd en blij
Geeft een goed gevoel
Dat valt wel mee denk ik hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken je een beetje. Ik haal je echt nooit in.
Hoe ver ben je nu? Als je nou even doorkijkt kunnen we samen babbelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik hoorIk ben niet zo heel erg verslaafd aan Lost. Nog niet in elk geval
En weer terug. Helemaal naar Delft gelopen. Heb de trein maar terug gepakt.quote:
Daar scoor je punten mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef MaJo het volgende:Het gaat een stuk beter met me
Nog wel een beetje aan het snotteren maar de vix en zakdoekjes met balsem hebben goed geholpen
Zo dus gewoon werkenMijn manager was helemaal verbaasd. Ze belde gister of ik zeker wist dat ik kon werken en ik antwoordde dat ik hoopte van wel. Ze ging toch voor de zekerheid vervanging zoeken omdat ik zo slecht klonk. Gister smste ze al dat ze geen vervanging had kunnen vinden en hoopte dat ik me vandaag beter zou voelen. Toen ze me vanochtend belde en ik zei dat ik wel kon werken was ze echt super verbaasd en blij
Geeft een goed gevoel
Fanatiek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weer terug. Helemaal naar Delft gelopen. Heb de trein maar terug gepakt.
Dat valt wel mee toch? Reeds op de basisschool krijgen wij al een vraag die van a tot z gingquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Soempie het volgende:
Ik denk: even vraag 2 maken. Bestaat die vraag uit a t/m o![]()
Echt wtf.
Wie zei dat het hier niet prut was?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fanatiek.![]()
Hier is het weer prut, dus ik blijf lekker binnen.
Absoluutquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluutwas ook wel verbaasd over mezelf eigenlijk
als ik niet hoef te werken zit ik er niet zo mee
maar heb op dit moment echt zin om te werken
ga zo ook vragen of er morgen een extra shift is
Zeker een mooie routequote:Wow je hebt wel een heel eind gewandeldlijkt me wel een mooie route
had trouwens mijn vader foto's van maassluis laten zien en nu wil hij er ook graag een keer naartoe
Ja, zeker wetenquote:trouwens wat maandag betreft. Weet je zeker dat je geen andere plannen hebt?
Mijn vader ging ook helemaal los op de nieuwe waterweg zoals ik al voorspeld hadquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeker een mooie route
Een groot gedeelte loopt door een natuurgebied. Heb zelfs nog een specht gezien en die zijn hier redelijk zeldzaam.
Echt waar
Dan moet 'ie dat in de zomer zeker even doen
Er is ook een kunstroute door Maassluis, misschien is dat wat
[..]
Ja, zeker weten
Wat vond 'ie van de stormvloedkering? Die is namelijk mooi om te zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vader ging ook helemaal los op de nieuwe waterweg zoals ik al voorspeld haden we hebben samen in googlemaps de loop van de maas in nederland opgezocht
ja natuurlijkquote:je weet wel welke datum het maandag is?
Hmmm daar hebben we niet naar gekeken. Zal dat morgen nog wel even met hem bekijken danquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vond 'ie van de stormvloedkering? Die is namelijk mooi om te zien
Ook in het echt dus.
Toch even checken voor de zekerheidquote:ja natuurlijk
Doe dat, Maeslantkering heet dat ding.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm daar hebben we niet naar gekeken. Zal dat morgen nog wel even met hem bekijken dan
[..]
Potdorie, waarom ken ik jou niet en waarom woon je zo ver weg? Dan hadden we samen kunnen lopen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug. Helemaal naar Delft gelopen. Heb de trein maar terug gepakt.
Omdat je in Nijmegen woont en jezelf verstoptquote:
Waarom woon JIJ zo ver weg?quote:en waarom woon je zo ver weg?
Waarmee?quote:Dan hadden we samen kunnen lopen.
Waarom doe je niet gewoon mee?
Oh jaquote:
Ja per dagquote:
Mijn leven is verpest... elke keer als ik een schreeuwende neger in een videoclip zie moet ik denken aan die foute lazy town ft lil jon remixquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Dit nummer komt mij irritant bekend voor![]()
En ik vind 'm best lekker maar ik kan niet plaatsen waar ik het nou voor het eerst gehoor heb
Ik ook niet. Misschien wat voor de Amsterdam-AKQ meet? Met z'n allen naar de bios?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef LadyBlack het volgende:
Aha. Ik ben al eeuwen niet meer naar de film geweest
Tsss, vrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef iamredleader het volgende:'avond
Straks (nadat Jair genoeg gegeten heeft) naar Plein '60, kleine boodschapjes doen en kijken naar een mooie ketting voor Tinuviel, cadeautje voor haar
Ik heb in een heel gekke bui een keertje 70 kilometer op 1 dag gelopen. Was ook gelijk de laatste keer, want het was echt te zwaarquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tsss, vrouwen![]()
Je geeft ze een baby en gelijk willen ze weer een ketting
ja, dat is een grapje
Kindje mee in de wagen / draagzak?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef iamredleader het volgende:
'avond
Straks (nadat Jair genoeg gegeten heeft) naar Plein '60, kleine boodschapjes doen en kijken naar een mooie ketting voor Tinuviel, cadeautje voor haar
Bij sommigen weet je maar nooitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ze willen een ketting? Of willen ze AAN de ketting?
Goed, was erg gezellig, en Jair is "weer" van onsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
hoe ging het gisteren trouwens?
1170% van je aanbevolen dagelijkse hoeveelheidquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
van thisiswhyyourefat.com:
[ afbeelding ]
quote:Today, my wife and I were driving to the gas station, she let me out before she pulled up to the pumps because I had to buy some things from the store. I returned to see my wife proudly filling the tank. Smiling, she told me that diesel was cheaper than regular gas. We don't own a diesel car. FML
Daarvoor oefen je gewoon een beetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ja per dag
Als het nou in etappes was
Dat was dus mijn klacht, waarom ken ik jou niet?quote:Trouwens Wyccie...hoe zit het dan met jet felbeschermde secret identity
Nee, dat kan toch gewoon niet? Elke mongool weet dat je diesel en benzine niet doorelkaar kunt gebruiken. Ook vrouwen. En al helemaal als je een rijbewijs hebt.quote:
Waarschijnlijk viel het haar op dat het goed glanst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef MaJo het volgende:
mijn collega's waren erg te spreken over mijn haareentje vond het zelfs mooier dan mijn oorspronkelijke kleur
er was ook een klant die zei dat ik een mooie kleur haar hebnu hoor ik dat wel vaker maar met mijn geverfde haar vond ik dat wel opvallend
Helemaal zelf gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viel het haar op dat het goed glanst.![]()
Heb je het zelf geverfd, of bij de kapper laten doen?
Oh, dat klinkt wel heel goed. Ik vind roodtinten heel mooi als haarkleur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
ben er nu wel blij mee. Donkerbruin met een rode gloed
Briefje bij de deur dat ze het bij je buren kunnen afleveren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag had ik een briefje in de deur dat ze geprobeerd hebben m'n telefoon te bezorgen en dat ze het morgen tussen 11 en 1 nog een keer proberen.
Maar dan ben ik helemaal niet thuis
Op zich best een goed ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Briefje bij de deur dat ze het bij je buren kunnen afleveren?
quote:
Dan hoop ik maar gewoon dat ze het afgeven bij de buren, want nu ga ik die niet meer lastigvallen en morgenochtend ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet je wel weten of ze morgen thuis zijn en ze even inlichten.
Ach, die hond gaat vast een keer dood lijkt me. Het lijkt mij wel een leuke film/boek voor een avondje luierenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die spoiler had ik ook gehoord, maar ik zou het boek niet willen lezen en al helemaal niet naar de film willen gaan.
KPN: Grootste provider én meest incompetente bedrijf te NL Schitterend topic over KPNquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik krijg net de bevestiging van KPN via de mail, lekker vlot
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal zelf gedaanverbaasd me ook dat het zo goed gelukt is
ben er nu wel blij mee. Donkerbruin met een rode gloed
Een béétje? 20km kan ik wel zo lopen zonder voorbereiden. Maar 50?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarvoor oefen je gewoon een beetje.
[..]
Dat was dus mijn klacht, waarom ken ik jou niet?
Het is behoorlijk bruin maar mijn rode haar komt er denk ik toch nog een beetje doorheenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik dacht dat het helemaal bruin was?
Spannond
En? Mag je nog een dienst draaien morgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is behoorlijk bruin maar mijn rode haar komt er denk ik toch nog een beetje doorheen
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Mag je nog een dienst draaien morgen?
Hét kenmerk van de student. Dus dat komt vast goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaBen wel blij, moet echt even weer wat geld verdienen. Moet op dit moment zoveel lenen, is echt niet leuk meer
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hét kenmerk van de student. Dus dat komt vast goed.
Anders mag je het ophalen bij het postkantoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar gewoon dat ze het afgeven bij de buren, want nu ga ik die niet meer lastigvallen en morgenochtend ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |