Goed puntquote:
Niemand heeft er ooit meer om gevraagd dus toen dacht ik laat maarquote:
ik vroeg erom!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niemand heeft er ooit meer om gevraagd dus toen dacht ik laat maar
Ik vind je er geen heel ander voorkomen door krijgen, dus ik zie niet waarom je spijt zou moeten hebben.quote:
Ik ben verkouden jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind je er geen heel ander voorkomen door krijgen, dus ik zie niet waarom je spijt zou moeten hebben.
En ben je verkouden ofzo? Je neus is rood
quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok dat het om het kapsel gaat?
Thanksquote:
wat dacht je toen? Nou breekt m'n klomp?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
vervroegd terug van de training, mijn schoen ging stuk
Ik dacht eerst aan scheurgrasquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat dacht je toen? Nou breekt m'n klomp?![]()
Dat is gewoon basterdsuikerquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb nog wel een zak neutronenkorrels liggen hier
Volgens mij hadden wij ook zo'n lijst maar heb me er niet aan gehoudenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Nesle het volgende:
Mag helaas niet Soempie, we krijgen steeds lijst waaruit we moeten kiezen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Majo/PS wanneer is de meet nou precies en wat staat er op het programma?
Zelf wel recht naar de persoon toe blijven spelen dan en proberen je niet teveel van dat soort mensen aan te trekken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef MaJo het volgende:
Errrrrr ik ben echt even strontchagrijnig![]()
Mijn collega zit even te bitchen. Komt een leuke functie vrij dus ik zeg haar dat ik wel interesse heb. Zegt ze dat ze liever niet met mij samen wil werken wegens gebeurtenissen uit het verleden. Ik reageer dat ik het er niet mee eens ben maar haar mening respecteer. Daarop reageert ze niet maar later lees ik ergens anders dat ze het grappig vind dat iemand haar mening respecteert en zich toch op z'n pik getrapt voelt.
Wat is in fuckingsnaam haar probleem met mij? Waarom zegt ze dit niet recht in mijn gezicht? Vind dit zo fucking laf en triest. Bah![]()
![]()
Heb haar meteen een mail gestuurd met de vraag wat haar probleem met mij is. Ze deed altijd al heel afstandelijk en raar en in eerste instantie deed ze alsof ze me niet kende terwijl ik ooit voor iets anders met haar samengewerkt hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zelf wel recht naar de persoon toe blijven spelen dan en proberen je niet teveel van dat soort mensen aan te trekken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb haar meteen een mail gestuurd met de vraag wat haar probleem met mij is. Ze deed altijd al heel afstandelijk en raar en in eerste instantie deed ze alsof ze me niet kende terwijl ik ooit voor iets anders met haar samengewerkt hadNu ze me daarop afschrijft had ik gereageerd 'ah je kent me dus wel'. Denk dat ze zich daardoor zo betrapt voelde dat ze nu maar zo triest gaat doen. Wie is hier dan op zijn pik getrapt?
![]()
Nee ze voelt zich belangrijk. Heb nu een tenenkrommend mailtje terugquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voelt ze zich geintimideerd ofzo? Kreeg jij misschien leuke opdrachten die zij wilde?
Als iemand zich belangrijk voelt, dan voelen ze zich juist geintimideerd.quote:
Mij tip: laat het voor vandaag even rustenquote:Heb nu een tenenkrommend mailtje terugDie reactie was natuurlijk helemaal niet voor mij bedoeld maar ging over iemand anders (ik zag hem al aankomen, heel doortrapt) maar nu was het wel duidelijk dat ik inderdaad verbolgen was. Oh en ze had me wel een tweede kans willen geven maar nu uiteraard niet meer
Wat een ontzettend doorzichtige en simpele reactie. Eerst aangeven niet met me samen te willen werken en nu zeggen dat ze me wel een tweede kans had willen geven maar na mijn mail niet meer. Sure
Oh wat een triest mens zeg
Ik weet dat ik niet meer moet reageren maar ik word hier zo ontzettend boos van. En ze weet zelf niet eens half waar ze het over heeft. Weet je waarom ik volgens haar zo onbetrouwbaar ben? Omdat ik ten tijde van mijn vaders ziekte 1 stuk niet heb ingestuurd. En daar word ik nu op afgerekend. En dat komt even niet zo heel goed aanquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als iemand zich belangrijk voelt, dan voelen ze zich juist geintimideerd.
[..]
Mij tip: laat het voor vandaag even rusten
Je zit jezelf alleen maar op te vreten en je gaat anders alleen maar rancuneuze dingen sturen.
Gevolg: je speelt 'r precies in de kaart.
Bel d'r morgen op of ga langs en leg dat uit. Dat is beter dan emailtjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet meer moet reageren maar ik word hier zo ontzettend boos van. En ze weet zelf niet eens half waar ze het over heeft. Weet je waarom ik volgens haar zo onbetrouwbaar ben? Omdat ik ten tijde van mijn vaders ziekte 1 stuk niet heb ingestuurd. En daar word ik nu op afgerekend. En dat komt even niet zo heel goed aanZe weet niet eens wat de reden was. Maar ik sta er boven, vandaag hoort ze niets meer van me.
Bij mij is er nog niemand die het gevraagd heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Fargo en de eerste afl. van lost gekeken.![]()
En ik word helemaal gestressed van de mensen die me vragen of ik m'n verjaardag vier.Of eigenlijk zeggen ze gewoon: dan en dan komen we langs!
Terwijl ik m'n verjaardag wil skippen dit jaar of in elk geval uit wil stellen tot na 25 maart, omdat ik echt geen tijd heb.
![]()
M'n directe familie vraagt er al 2 maanden naar en net had ik even een bui van: ga weg met je gezeur!![]()
Dus.![]()
Terwijl het eignelijk heel lief is dat mensen er aan denken en moeite willen doen.
Een groot misverstand dus? Als ze niet weet dat er een goede reden voor is, dan is het misschien ook voor te stellen dat ze het raar vindt dat je een stuk niet hebt ingestuurd. Vervolgens loopt het sindsdien mis door een misverstand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet meer moet reageren maar ik word hier zo ontzettend boos van. En ze weet zelf niet eens half waar ze het over heeft. Weet je waarom ik volgens haar zo onbetrouwbaar ben? Omdat ik ten tijde van mijn vaders ziekte 1 stuk niet heb ingestuurd. En daar word ik nu op afgerekend. En dat komt even niet zo heel goed aanZe weet niet eens wat de reden was. Maar ik sta er boven, vandaag hoort ze niets meer van me.
Bij anderen durf ik dat nooit. Dan wacht ik gewoon op de uitnodiging of niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij is er nog niemand die het gevraagd heeft
Ik denk trouwens dat mensen na dit jaar het volgende jaren ook niet meer aan mij vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij is er nog niemand die het gevraagd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |