Nou, ik ben dan altijd zo paranoide dat het zo'n terugbellijn is waar je 35 euro voor je kiezen krijgt.quote:
Heb ik ook wel eens. Dan is er een reboot nodig. Ligt vaak aan Flash op de één of andere manier.quote:Ik zit nu achter een pc die het blijkbaar niet leuk vind om youtube aan te hebben en een andere websiteIk vraag me af of dat nu aan de sites ligt of aan de pc
Zat de snickers in een zijvak van je sporttas?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Als snickers een jaar over de uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn kun je ze nog prima eten
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zat de snickers in een zijvak van je sporttas?
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zat de snickers in een zijvak van je sporttas?
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik ben dan altijd zo paranoide dat het zo'n terugbellijn is waar je 35 euro voor je kiezen krijgt.
[..]
Hmm je schijnt gelijk te hebbenquote:Heb ik ook wel eens. Dan is er een reboot nodig. Ligt vaak aan Flash op de één of andere manier.
I knowquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellenWat bellen betreft denk ik dan altijd 'als het belangrijk is, bellen ze wel terug'
[..]
Hmm je schijnt gelijk te hebben
Dan zul je het wel nodig hebbenquote:
Ik erger me al volgens mij maanden dood aan die kutflashbanner van Ditzo. Op FOK! blok ik zelden dingen maar die gaat echt achter de AdBlock hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know
Ik heb een Turion 64 X2, 2.2Ghz CPU'tje en soms loopt 'ie gewoon helemaal vast als ik een zware Flashsite laadt, of als Flash is blijven "hangen".
Absurd. Vorig jaar stond er hier zo'n Renaultbanner op Fok dus ook alles vast liet lopen. Complete topics waren er aan gewijd
Of je surft met Chrome en je ziet nooit die dingenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik erger me al volgens mij maanden dood aan die kutflashbanner van Ditzo. Op FOK! blok ik zelden dingen maar die gaat echt achter de AdBlock hoor
Is het zo dun of lees jij zo snel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef Soempie het volgende:
Ik had hem in minder dan een middag uit.
Het is niet zo'n dik boek en ik lees snel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het zo dun of lees jij zo snel?
Volgens mij krijgen we een hartige taartquote:
Weekendje weg, leuk! Waar ga je heen, en met wie, Pitt??quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
gekocht, en mag ik pas lezen bij ons weekendje weg
Aelderhosrt, met 11 (serieusquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weekendje weg, leuk! Waar ga je heen, en met wie, Pitt??
Die heb ik ook gekochtquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
gekocht, en mag ik pas lezen bij ons weekendje weg
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aelderhosrt, met 11 (serieus) vrienden/kennissen, we hebben 2 huisjes gehuurd
Nee dat is die groepquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice
Nemen jullie ook allemaal je computers mee, of is dit een andere groep?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IK BEN AANGENOMEN IN BOULDER!!
Numero uno![]()
![]()
En ik ben niet alleen aangenomen, ze hebben me ook gevraagd om me aan te melden voor de Presidents Leadership Class
Daar had ik me ook zelf voor in kunnen schrijven, had ik niet gedaan, nu vragen ze me het alsnog te doen![]()
En eh... dat doen ze niet bij iedereen
![]()
je kan zo meedoen aan het Google Earth Wereld spelquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:Puntje
Als ik het goed heb gezien bij Google in Colorado
Google Earth? Neh Google zoekmachinequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kan zo meedoen aan het Google Earth Wereld spel
Feliquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IK BEN AANGENOMEN IN BOULDER!!
Numero uno![]()
![]()
En ik ben niet alleen aangenomen, ze hebben me ook gevraagd om me aan te melden voor de Presidents Leadership Class
Daar had ik me ook zelf voor in kunnen schrijven, had ik niet gedaan, nu vragen ze me het alsnog te doen![]()
En eh... dat doen ze niet bij iedereen
![]()
PLC is a selective program at CU Boulder that givesscholars a small community at a larger university, a more challengingacademic curriculum, and a scholarship. You can find out details about theprogram at www.presidentsleadershipclass.org.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
en wat is Presidents Leadership Class?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
http://www.presidentsleadershipclass.org/
4 jaar, studie daarquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Nesle het volgende:
Mag helaas niet Soempie, we krijgen steeds lijst waaruit we moeten kiezen.
En gefeliciteerd PS! Lekker in het midden van de VS!Hoelang zit je daar dan precies? En wat houdt het in?
Klinkt erg vet!
Geen zin.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat is best lang
hey Nem, waarom doe je niet meer mee met Maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |