Ik ook niet. Misschien wat voor de Amsterdam-AKQ meet? Met z'n allen naar de bios?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef LadyBlack het volgende:
Aha. Ik ben al eeuwen niet meer naar de film geweest
Tsss, vrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef iamredleader het volgende:'avond
Straks (nadat Jair genoeg gegeten heeft) naar Plein '60, kleine boodschapjes doen en kijken naar een mooie ketting voor Tinuviel, cadeautje voor haar
Ik heb in een heel gekke bui een keertje 70 kilometer op 1 dag gelopen. Was ook gelijk de laatste keer, want het was echt te zwaarquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tsss, vrouwen![]()
Je geeft ze een baby en gelijk willen ze weer een ketting
ja, dat is een grapje
Kindje mee in de wagen / draagzak?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef iamredleader het volgende:
'avond
Straks (nadat Jair genoeg gegeten heeft) naar Plein '60, kleine boodschapjes doen en kijken naar een mooie ketting voor Tinuviel, cadeautje voor haar
Bij sommigen weet je maar nooitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ze willen een ketting? Of willen ze AAN de ketting?
Goed, was erg gezellig, en Jair is "weer" van onsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
hoe ging het gisteren trouwens?
1170% van je aanbevolen dagelijkse hoeveelheidquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
van thisiswhyyourefat.com:
[ afbeelding ]
quote:Today, my wife and I were driving to the gas station, she let me out before she pulled up to the pumps because I had to buy some things from the store. I returned to see my wife proudly filling the tank. Smiling, she told me that diesel was cheaper than regular gas. We don't own a diesel car. FML
Daarvoor oefen je gewoon een beetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ja per dag
Als het nou in etappes was
Dat was dus mijn klacht, waarom ken ik jou niet?quote:Trouwens Wyccie...hoe zit het dan met jet felbeschermde secret identity
Nee, dat kan toch gewoon niet? Elke mongool weet dat je diesel en benzine niet doorelkaar kunt gebruiken. Ook vrouwen. En al helemaal als je een rijbewijs hebt.quote:
Waarschijnlijk viel het haar op dat het goed glanst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef MaJo het volgende:
mijn collega's waren erg te spreken over mijn haareentje vond het zelfs mooier dan mijn oorspronkelijke kleur
er was ook een klant die zei dat ik een mooie kleur haar hebnu hoor ik dat wel vaker maar met mijn geverfde haar vond ik dat wel opvallend
Helemaal zelf gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viel het haar op dat het goed glanst.![]()
Heb je het zelf geverfd, of bij de kapper laten doen?
Oh, dat klinkt wel heel goed. Ik vind roodtinten heel mooi als haarkleur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
ben er nu wel blij mee. Donkerbruin met een rode gloed
Briefje bij de deur dat ze het bij je buren kunnen afleveren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag had ik een briefje in de deur dat ze geprobeerd hebben m'n telefoon te bezorgen en dat ze het morgen tussen 11 en 1 nog een keer proberen.
Maar dan ben ik helemaal niet thuis
Op zich best een goed ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Briefje bij de deur dat ze het bij je buren kunnen afleveren?
quote:
Dan hoop ik maar gewoon dat ze het afgeven bij de buren, want nu ga ik die niet meer lastigvallen en morgenochtend ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet je wel weten of ze morgen thuis zijn en ze even inlichten.
Ach, die hond gaat vast een keer dood lijkt me. Het lijkt mij wel een leuke film/boek voor een avondje luierenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die spoiler had ik ook gehoord, maar ik zou het boek niet willen lezen en al helemaal niet naar de film willen gaan.
KPN: Grootste provider én meest incompetente bedrijf te NL Schitterend topic over KPNquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik krijg net de bevestiging van KPN via de mail, lekker vlot
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal zelf gedaanverbaasd me ook dat het zo goed gelukt is
ben er nu wel blij mee. Donkerbruin met een rode gloed
Een béétje? 20km kan ik wel zo lopen zonder voorbereiden. Maar 50?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarvoor oefen je gewoon een beetje.
[..]
Dat was dus mijn klacht, waarom ken ik jou niet?
Het is behoorlijk bruin maar mijn rode haar komt er denk ik toch nog een beetje doorheenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik dacht dat het helemaal bruin was?
Spannond
En? Mag je nog een dienst draaien morgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is behoorlijk bruin maar mijn rode haar komt er denk ik toch nog een beetje doorheen
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Mag je nog een dienst draaien morgen?
Hét kenmerk van de student. Dus dat komt vast goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaBen wel blij, moet echt even weer wat geld verdienen. Moet op dit moment zoveel lenen, is echt niet leuk meer
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hét kenmerk van de student. Dus dat komt vast goed.
Anders mag je het ophalen bij het postkantoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar gewoon dat ze het afgeven bij de buren, want nu ga ik die niet meer lastigvallen en morgenochtend ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |