Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
De directe feedback was er niet meer in terug te vinden, vandaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Nu wordt Yvonne's topic wel erg overbodig.
2,50quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef Olep het volgende:
Even een vraagje, wat is nu de waarde van een seal?
Maar serieus. Een verzoek/vraag/waarschuwing om ontopic te blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef Olep het volgende:
Natuurlijk. Mijn vraag was serieus, maar goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar serieus. Een verzoek/vraag/waarschuwing om ontopic te blijven.
ik was zeker niet duidelijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef Olep het volgende:
Ack, de OP was leuk, zeker voor mensen die de film kennenquote:
Nou precies! Waarom geen hele dialogen in ack?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar verder konden de users er weinig mee, behalve hele dialogen in "ack" voeren en misschien een youtube linkje met hawaiaanse muziek
Neem die huppelkut er ook ff bij, dan lossen we dat ff op. Godchristus wat een stelletje kneusjes.quote:
Waarom loop je in dat topic toch te kutten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef Dirkh het volgende:
Nou Hupt, lucht je hart eens, wat heb je nou weer te zeiken?
[..]
Neem die huppelkut er ook ff bij, dan lossen we dat ff op. Godchristus wat een stelletje kneusjes.
Ik heb vanavond toch niks te doen, dus ik heb alle tijd om het een en ander toe te lichten.
Jeetje Hupt, je leest mijn posts echt verkeerd. Probeer eens de posts nog eens te lezen en dan in het licht wat eerder gepost is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom loop je in dat topic toch te kutten?
heb je anders toch redelijke punten, of goede kritiek, maar hier ga je toch echt lopen trollen.
valt mij echt van je tegen.
Ik had juist van jou verwacht dat je een voorbeelfunctie ging vervullen in ONZ, zeker na je FB topic.
jammer dit
zullen we nu gewoon ff een biertje gaan drinken dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jeetje Hupt, je leest mijn posts echt verkeerd. Probeer eens de posts nog eens te lezen en dan in het licht wat eerder gepost is.
Ik zal je daarbij helpen, het topic is vol, dus kost te veel tijd. Uitleg:
Yvonne meldt dat Paultjuhh-achtigen verboden zijn en wordt in deel twee overgenomen.
Dus ik vraag of hij zich al gemeld heeft, prompt post hij in dat topic en ik meld: Gezellig, ik open een biertje. Toch wel een ONZ SC reactie zou je zeggen, maar jij noemt dat provoceren. Ik negeer dat.
Vervolgens meld jij nog even zijn favoriete bezigheid, FOK!radio waarop ik meld dat hij zich niet moet laten provoceren.
Zie je het verband?
Vervolgens gaat Huppekutje uit haar panty en jij steunt haar hier in. Ik denk, ze maken een grapje. Niet dus.
Nee, ik ben in het topic aan het kutten en heb in eens een voorbeeldfunctie.
Leg niet zoveel gewicht aan een gewone user die gewoon post, dan stijgt de bloeddruk ook niet zo enorm.
ja, maar jij bent de dirkh, waar users en mods naar je opkijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:56 schreef Dirkh het volgende:
Leg niet zoveel gewicht aan een gewone user die gewoon post, dan stijgt de bloeddruk ook niet zo enorm.
Prima, mits geen leffequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zullen we nu gewoon ff een biertje gaan drinken dan?
Laat ze dan ook ff geld overmaken, soort lidmaatschap van de sekte.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef murp het volgende:
[..]
ja, maar jij bent de dirkh, waar users en mods naar je opkijken
Warsteiner, op 2 graden, en een schaaltje borrelgarnituur erbij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prima, mits geen leffe
[..]
Laat ze dan ook ff geld overmaken, soort lidmaatschap van de sekte.
Juist wel, de posts worden geplaatst in ONZ en dat FB topic heeft niet zo zeer te maken met Het-hupt, Murp en de mods NJ en Sneaky. Maar goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef murp het volgende:
mm maargoed, dit heeft niet zoveel met FB van topics te maken maar ik denk toch dat je meer weer naar dit topic neigt: Dat ONZ, kan dat nu niet anders? #2
Stuur maar tietenfoto's en we maken het daarna misschien wel weer goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
dirkh op mij kwam het over als uitdagen
als ik dat verkeerd heb geïnterpreteerd dan sorry daarvoor lijkt mij echter nog geen reden om mij te gaan uitschelden
kan, maar het is patatquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[klassiek] patat/friet bash topic #4
Kan dit topic op slot gegooid worden met de mededeling: het is friet?
jawel hoor, dat dit topic eigenlijk alleen voor FB isquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zou ik het ooit ergens over met je eens zijn, hupske?
in Realistische?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Realistische pokémongevechten
Fix die TT eens bitte
Wat is de bedoeling verder in/van dat topic?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef Daantjuuh het volgende:
![]()
[ Bericht 77% gewijzigd door murp op 06-03-2009 18:03 ]
oh, sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef Sena het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling verder in/van dat topic?
donequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
GPD [CDLIX] - triptruffels en hallucinogene amfibiën
kan de TT veranderd worden in De GPD [CDLIX] - triptruffels en hallucinogene amfibiën
Bedankt het_quote:
mwah het posten van privegegevens is voor mij reden genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je op z'n minst argumentatie kunnen geven? De vorige drie delen bleven ook gewoon open.
Dan edit je die. Moet ieder topic dicht als er een post niet deugt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah het posten van privegegevens is voor mij reden genoeg
nee, hij gaat niet weer openquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan edit je die. Moet ieder topic dicht als er een post niet deugt?
Als je toch geen argumenten gaat geven, heeft het weinig zin om er nog over verder te praten. Gefeliciteerd, je hebt je macht goed benut.quote:
die mooie wijven mogen nu wel in de SCquote:
af en toe een paar lijkt mij geen prob, zolang het maar geen idiote series worden, capice?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
Het_hupt wil je foto's in de SlowChat. ONZ SC#15 Zonder de banner.
gewoon baggerquote:Op zondag 8 maart 2009 11:59 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Nou, waarom moest mijn briljante topic nou weer dicht.
quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Het lijkt net alsof de modjes een eigen leven hebben
ga jij je mond eens spoelen!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Het gaat goed met ONZ door de SCquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
ik zie geen topicreports of enige links, jullie helpen ook lekker mee
Ik zal het je uitleggen gozert, er zijn geen TR's meer omdat er geen bagger meer isquote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
vraag ik of het goed gaat met ONZ door de SC? nee
Al opgelost door Snakey (en swarmahoer): 19:31, 19:20, 19:14, 19:12, 17:48, Het is 17:40.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
je kan zonder onze hulp toch ook wel al die tijd topics vinden hequote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
neequote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je kan zonder onze hulp toch ook wel al die tijd topics vinden he
dan ben je ook geen goede modquote:
ohw jahquote:Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik een goede mod bent![]()
zo, alles is weer duidelijk
sry, ik had gisteren ff 39,5C koortsquote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
sterkte!quote:Op maandag 9 maart 2009 08:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sry, ik had gisteren ff 39,5C koorts
wat heeft dat met FB te maken?quote:
gewoon, wil het weer goed maken met je.quote:
heb jij vandaag notes gekregen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef appelsjap het volgende:
maar ff serieus, hoezo vond je me rellen? en daarna meteen 1 of 2 notes erbij. Ik vroeg me alleen af waar je het over had.
Ik dacht t wel/quote:
PMquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik dacht t wel/![]()
Maar vond je me echt rellen?
Omdat het al heel lang geleden is denk ik, het is niet echt grappig meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom is het ijsmeis topic dicht?
Het is wel weer 's tijd
Wel voor de nieuwe baggeraars uit klb en hier in onz, die niet in het bezit zijn en niet weten of het nu wel echt is of toch een hoaxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat het al heel lang geleden is denk ik, het is niet echt grappig meer.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wel voor de nieuwe baggeraars uit klb en hier in onz, die niet in het bezit zijn en niet weten of het nu wel echt is of toch een hoax
Volgens mij is het een ongeschreven regel ,misschien zelfs geschreven, dat ijsmeis topics gewoon dicht gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wel voor de nieuwe baggeraars uit klb en hier in onz, die niet in het bezit zijn en niet weten of het nu wel echt is of toch een hoax
Yep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ongeschreven regel ,misschien zelfs geschreven, dat ijsmeis topics gewoon dicht gaan.
sterker nog, ik heb je post weggehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef appelsjap het volgende:
waarom haal je de foto weg? Lees eens wat er staat, ik doe heus niet alsof ik het zelf ben, er staat toch TS, kom op, ik weet dat je het kunt. TS zou het dan moeten nadoen,
Ohja?
Wat is er mis met mijn post? Ik doel erop dat TS het kan en het zou moeten proberen. Dat jij de pik op me hebt en erop geilt op mijn posts weg te halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb je post weggehaald.
waarom doe je gewoon niet eens kappen met zulke posts te plaatsen?
nee, ik verwijder een post van jou, die er totaal niets toevoegt aan het topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn post? Ik doel erop dat TS het kan en het zou moeten proberen. Dat jij de pik op me hebt en erop geilt op mijn posts weg te halen.
Een suggestie doen heeft geen toegevoegde waarde, idd, ben zo dom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, ik verwijder een post van jou, die er totaal niets toevoegt aan het topic.
dat jij het niet snapt is jouw probleem.
en dan lul jij dr over dat ik op het persoon speel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Een suggestie doen heeft geen toegevoegde waarde, idd, ben zo dom.
Ga een opleiding volgen ipv de hele dag hier rond te huppelen, heb je meer aan.
heeft geen zin olep.quote:
dus ik mag ook niet zeggen dat ik het belachelijk vind dat appelsjap opeens maar 2 maanden in plaats van de beloofde 3 maanden ban heeft gekregen en dat mede door een FA die zich heeft laten verleiden door paul zn inlikmethodes de sc nu dood is?quote:
zullen we het hier maar bij ONZ klachten houden lief Huppeltje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus ik mag ook niet zeggen dat ik het belachelijk vind dat appelsjap opeens maar 2 maanden in plaats van de beloofde 3 maanden ban heeft gekregen en dat mede door een FA die zich heeft laten verleiden door paul zn inlikmethodes de sc nu dood is?
ik ben ONZ mod, geen dokterquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
de ONZ SC is verziekt!!
lijkt mij een behoorlijke ONZ klacht
Saai dus, want het is uitgestorvenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik blijf wel even weg uit de SC dan ga ik eens kijken hoe tof het er wordt
Ja hee wat willen julie nouquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Saai dus, want het is uitgestorven
dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom werden die posts van Ezechielk en Olep in de ONZ SC verwijderd?
edit: Oh, ze moesten ff.
ja maar dat is zelfs teveel onzin voor ONZquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is deze dicht ?
Damzkieee die ging niet
het is toch onzin hier
en dat heet dat je elke brainfart maar moet posten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is deze dicht ?
Damzkieee die ging niet
het is toch onzin hier
omdat het bagger isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik eis een verklaring waarom die dicht is,
Dit is belachelijk
ik wil ook wel dat je wat doet, maar dat zou een doodverwensing zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee helemaal niet, wil dat het terug komt
doe nu eens kappen met zuigen, anders voel ik mij genoodzaakt mijn broek te moeten laten zakkenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe nu eens kappen met zuigen, anders voel ik mij genoodzaakt mijn broek te moeten laten zakken
heb je nog FB, of is dit weer zo'n moeten posten post?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
Het_hupt sluit machine is weer aangezet.
SHE op de 10jaarsmeet??!!>1 misschien een idee om de TT aan te passen en dan niet zo grappig als adelantequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je nog FB, of is dit weer zo'n moeten posten post?
waar moet de TT in veranderd worden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SHE op de 10jaarsmeet??!!>1 misschien een idee om de TT aan te passen en dan niet zo grappig als adelante
ze wou zelf de naam remsnol erin geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
waar moet de TT in veranderd worden?
u r the bestquote:
staat dr alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef thloreg het volgende:
Oi, kan een van de mods mijn pas geopende topic naar het subforum Politiek verplaatsen aangezien ONZ niet de juiste plaats is.
* murp appelsjap op ignore zetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
Maar hupt, je vindt het provocerend als wij keeley posten, maar dat jij mij op ignore hebt gezet is niet provocerend?
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?quote:
Wat overdreven weer zeg, en sowieso praat je zo niet over iemand, dat is mijn mening dan hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?
Gewoon een smilie in een goed topic, nutteloos en het doodschoppen waard.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?
reactie is wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Goede feedback ook. Neem je Boswachter mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
Dirkh doet echt stoer.
Wacht maar jij, Paul en ik gaan je wat aan doen.
Precies; Het zij zo, Dirk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]Onvoorstelbaar, je zal maar zo'n medemod hebben. Maar goed, het zij zo.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede feedback ook. Neem je Boswachter mee?
Boh boh boh dank zij mij.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
Interesse: krijg je bans voor meatspin, lemonparty ed?
ja, en alles wat ik aanstootgevend vindquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
Interesse: krijg je bans voor meatspin, lemonparty ed?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en alles wat ik aanstootgevend vind
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook voor linkjes naar? (Zoals de daadwerkelijke meatspin site?)
Ik zit in NSBstand
gewoon doorgevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook voor linkjes naar? (Zoals de daadwerkelijke meatspin site?)
Ik zit in NSBstand
hijs wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef Luco het volgende:
Wat een simpele oplossing. Die z0r zitten juweeltjes tussen!
Caramel Dansen: Post *HIER* je record!
dat gebeurd wel vaker hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 11:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Sinds wanneer worden er topics verwijderd?
doei H_h - deel 00002
Wtf mijn topic nog wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Sinds wanneer worden er topics verwijderd?
doei H_h - deel 00002
shit happendquote:Op zondag 15 maart 2009 11:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wtf mijn topic nog wel.
En waarom murp?
Ah. Je bedoelt, als er wrijving is tussen crew en ex-crew, dan wordt het topic gewoon verwijderdquote:
ja, gewoon omdat zoiets gewoon niet opschiet, niemand heeft er wat aan als het topic nog langer zichtbaar isquote:Op zondag 15 maart 2009 11:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je bedoelt, als er wrijving is tussen crew en ex-crew, dan wordt het topic gewoon verwijderd.
Ik wel, ik kan daar dingen posten over meneer derksen...quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef murp het volgende:
[..]
ja, gewoon omdat zoiets gewoon niet opschiet, niemand heeft er wat aan als het topic nog langer zichtbaar is
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan daar dingen posten over meneer derksen...
meer ga ik er niets over zeggen, ik heb het een beetje semi-duidelijk verteldquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan daar dingen posten over meneer derksen...
Akkoordquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef murp het volgende:
[..]
ja, gewoon omdat zoiets gewoon niet opschiet, niemand heeft er wat aan als het topic nog langer zichtbaar is
Maar maar er zijn nog allemaal mensen die hem geen dag hebben gezegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:45 schreef murp het volgende:
[..]
meer ga ik er niets over zeggen, ik heb het een beetje semi-duidelijk verteld
doe dat maar jahquote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef porsche1 het volgende:
Ze mailbox vol spammen is ook geen idee.
Okay menier, bedankt.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef murp het volgende:
[..]
doe dat maar jah
en nu is het weer klaar
wil murp niet zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Het_hupt het volgende:
Waar zijn mijn uitzwaai topics gebleven?
mjah waar zijn die?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Het_hupt het volgende:
Ga je nu al de verzuurde exmod uithangen?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Het_hupt het volgende:
oh wacht, zijn ze zo blij mij kwijt te zijn dan?quote:
Echt zo?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mjah waar zijn die?
Het lijkt wel alsof jullie blij zijn dat hupt geen crew meer is
paul 4 mod FAquote:Op zondag 15 maart 2009 16:51 schreef Paul het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel chillen me de billen zo zonder het hupt
vind jij het normaal als je ff weg bent, en weer komt, je uitzwaaitopics weg zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je nu al de verzuurde exmod uithangen?
wat heb ik gemist dan?quote:
zeg achterlijke down, dit is serieuze FBquote:Op zondag 15 maart 2009 16:51 schreef Paul het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel chillen me de billen zo zonder het hupt
Dat van mij ook jochiequote:Op zondag 15 maart 2009 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg achterlijke down, dit is serieuze FB
nee, jij loopt alleen maar te kuttenquote:
Dat was dus mijn vraag, waar die topics gebleven zijn, vol met heerlijk gebashquote:
yepz alles wegquote:
als ik jou was Paul, gooide ik n FB topic dr over openquote:
alles is weg en eigenlijk is het wachten nu tot opeens de user Het_hupt verdwenen is op Fok!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
na jah, ik ben hier een poosje weg.
zie wel wat voor ban ik ga krijgen
Ik denk niet dat je een ban krijgt, huppie.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
Welkom tot de club mods die zodra ze iets posten meteen verzuurd zijn. Leer er mee leven, negeer het en "do your thing"quote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vind jij het normaal als je ff weg bent, en weer komt, je uitzwaaitopics weg zijn?
weet je Dirkh, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 15 maart 2009 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welkom tot de club mods die zodra ze iets posten meteen verzuurd zijn. Leer er mee leven, negeer het en "do your thing"
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
zal wel iets onder het mom afkoelen wordenquote:
Welnee, je hebt niks in strijd met de policy gedaan, je hebt het alleen jezelf een beetje moeilijk gemaaktquote:Op zondag 15 maart 2009 18:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal wel iets onder het mom afkoelen worden
Maar ja, daar kan niemand meer iets over zeggen, omdat het topic gewoon verwijdert is. Een topic van een FA nog wel, in ONZ! Is dat niet om je broek van vol te pissen?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, je hebt niks in strijd met de policy gedaan, je hebt het alleen jezelf een beetje moeilijk gemaakt
Het was een user die het topic geopend heeft Dirkh.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar ja, daar kan niemand meer iets over zeggen, omdat het topic gewoon verwijdert is. Een topic van een FA nog wel, in ONZ! Is dat niet om je broek van vol te pissen?
Het waren geen topics geopend door een FA en ze waren grotendeels bagger, your typical zaterdagavond ONZ topics. Volgende week vast weer.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar ja, daar kan niemand meer iets over zeggen, omdat het topic gewoon verwijdert is. Een topic van een FA nog wel, in ONZ! Is dat niet om je broek van vol te pissen?
mwah, welke gegronde redenen had Dago om zo te doen? je reacties in het FB topic zijn ook al zo onduidelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, je hebt niks in strijd met de policy gedaan, je hebt het alleen jezelf een beetje moeilijk gemaakt
Volgende week komt Dago weer trollen?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het waren geen topics geopend door een FA en ze waren grotendeels bagger, your typical zaterdagavond ONZ topics. Volgende week vast weer.
Oh, dan is er alle reden om het topic te verwijderen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het waren geen topics geopend door een FA en ze waren grotendeels bagger, your typical zaterdagavond ONZ topics. Volgende week vast weer.
en dan heeft het dus duidelijk niks te maken met crew die een voorbeeldfunctie heeft maar zich vervolgens nog erger dan paul gedraagtquote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan is er alle reden om het topic te verwijderen.
Dat zal Dagonet wel gedaan hebben, zodat niemand ziet wat hij allemaal heeft gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
maar dat zou wel heel erg laf zijn!!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat zal Dagonet wel gedaan hebben, zodat niemand ziet wat hij allemaal heeft gezegd.
Nogmaals, van mij hadden ze ook niet verwijderd hoeven worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN ZE WEG DAN????quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nogmaals, van mij hadden ze ook niet verwijderd hoeven worden.
een Aquote:Op zondag 15 maart 2009 18:37 schreef Olep het volgende:
Wie heeft die topics van verwijderd, remlof?
ja he dat vond ik nou ook.quote:
50% kans dat het yvonne was.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja he dat vond ik nou ook.
blijkbaar is dat alleen bekend achter de schermen en zoals iedereen weet moet dat wat achter de schermen gebeurd ook achter de schermen blijven.
Net als wie een topicreport heeft geplaatst bijvoorbeeld, he remlof
die kwam vandaag thuis van vakantie dus die zal het wel niet gedaan hebbenquote:
dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 18:53 schreef Olep het volgende:
Ik zou graag uitleggen willen van de A die al die topics heeft verwijderd.
Geen haar op mijn hoofd mee sinds vanavond. Je hebt de posts van Remlof gelezen, mogelijk heb je ook wel eens gespit in de oude FC ONZ topics, dan weet je dat wat Remlof hier vanavond presteert, ongeveer alles overtreft op het gebied van achterbaks gedrag.quote:
weet je Dirk, ik kan je heel goed begrijpen ook nog.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd mee sinds vanavond. Je hebt de posts van Remlof gelezen, mogelijk heb je ook wel eens gespit in de oude FC ONZ topics, dan weet je dat wat Remlof hier vanavond presteert, ongeveer alles overtreft op het gebied van achterbaks gedrag.
Je staat tegen de verkeerde te schreeuwen, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN ZE WEG DAN????
jezus typ ik spaans ofzo!!
het viel allemaal wel mee, ze hoefden niet verwijderd, zo erg was het niet en toch topics foetsie
WHY?
aangezien remlof de hele tijd om de hete brei heen draait krijg je als user vanzelf wel het idee dat hij meer weet dan hij eigenlijk toegeeft/zegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je staat tegen de verkeerde te schreeuwen, hoor.
Hoe kan remlof de beweegredenen van een Admin weten?
Djeez...
Hij weet het wel hoor, tenminste, veel laat zijn post niet te raden over:quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je staat tegen de verkeerde te schreeuwen, hoor.
Hoe kan remlof de beweegredenen van een Admin weten?
Djeez...
quote:
Voor zover ik kan bijlezen staat er nergens een post van de betreffende admin met een uitleg, voor de crew dus ook niet, dus hij weet simpelweg net zo min als wij waarom die topcs zijn verwijderd.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aangezien remlof de hele tijd om de hete brei heen draait krijg je als user vanzelf wel het idee dat hij meer weet dan hij eigenlijk toegeeft/zegt.
kijk hoe nietszeggend ook met dat antwoord kan je iets.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Voor zover ik kan bijlezen staat er nergens een post van de betreffende admin met een uitleg, voor de crew dus ook niet, dus hij weet simpelweg net zo min als wij waarom die topcs zijn verwijderd.
Hm, ik denk dat dat meer een educated guess is, maar daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij weet het wel hoor, tenminste, veel laat zijn post niet te raden over:
[..]
heeft hij die nodig danquote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat dat meer een educated guess is, maar daar kan ik niet over oordelen.
Voordat men denkt dat ik remlofs spreekbuis danwel bodyguard ben.
Ik vang voor niemand een kogel op.quote:
Kijk, dat is een post wat dan verstandig was geweest. "Dudes, ik weet het niet, kan het nu ff niet weten en het is mijn beslissing niet geweest, maar wil best wel eens kijken wat de reden is geweest"quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weet je Dirkh, ik denk dat je gelijk hebt
Als excrew weet je zelf ook wel dat je als crew wel eens in een spagaat komt waar je niet in wil komen te zitten, maar er niet onder uit komt. Als de zittende crew dan ook beseft dat de excrew dat niet meer heeft en dat wat zij posten niet meteen als "verzuurd" beschouwen, dan is er ook niks aan de hand.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je herkent de anale krampstatus die je tentoon spreidde wanneer ik in een topic poste waar jij toevallig ook was?
Ik ga het toch echt niet bookmarken ofzoquote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verkapte ''ik-ben-de-nieuwe-ONZ-mod''-post.
Ludo deed ook heel graag mee, zijn vrouwelijke counterpart op FOK! ging voor immers met de bashquote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als excrew weet je zelf ook wel dat je als crew wel eens in een spagaat komt waar je niet in wil komen te zitten, maar er niet onder uit komt. Als de zittende crew dan ook beseft dat de excrew dat niet meer heeft en dat wat zij posten niet meteen als "verzuurd" beschouwen, dan is er ook niks aan de hand.
Hoog boehoe gehalte post overigens, ik weet het.
wat een ongelofelijke klootzak en lafaard ben jij zeg!! snel een reactie geven terwijl je waarschijnlijk wist dat danny topic op slot zou gooien!!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik uitspraken gequote uit besloten fora? Heb alleen gezegd dat er een klacht was en dat dat de reden van het verwijderen van de topics was. Ik had ook niks kunnen zeggen maar ik vond dat jullie toch wel recht hadden op een verklaring in deze.
Een beetje rustiger mag ook wel, Huppelmuts.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke klootzak en lafaard ben jij zeg!! snel een reactie geven terwijl je waarschijnlijk wist dat danny topic op slot zou gooien!!
Jij hebt inderdaad niks gequote maar je hebt wel gezegd dat hupt zelf de tr had gedaan, dat lijkt me iets van achter de schermen dus iets dat daar moest blijven!!
Tevens begin je voor de zoveelste keer over een sollicitatie die neem ik aan ook niet via een topic op een open forum is gedaan.
nee nee mannetje jij lekt wel degelijk!!
jij moet het al helemaal niet in je hoofd halen om mij op iets aan te sprekenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Een beetje rustiger mag ook wel, Huppelmuts.
Kleine aanpassing, de solli-mail is destijds wel door mij in een topic geplaatst. Daar is via mail op gereageerd, met de melding (uitgebreid) dat deze was ontvangen en er een uitgebreide reactie op zou komen. Die is vervolgens niet gekomen en zijn er twee andere FA's aangesteld. De reden is niet gemeld, niet per mail of PM. Remlof lacht alleen in zijn knuistje en meent dat in een aantal posts even te moeten inwrijven. Dat mag best en ik zie er ook wel de humor van in, maar als hij daarbij totaal out of context meldt dat ik me niet kan conformeren aan de policy, dan staan mijn haren rechtop. Als dat als reden achter de schermen is aangedragen, dan is dat lekken, aangezien het niet voor de schermen of per mail is gemeld.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke klootzak en lafaard ben jij zeg!! snel een reactie geven terwijl je waarschijnlijk wist dat danny topic op slot zou gooien!!
Jij hebt inderdaad niks gequote maar je hebt wel gezegd dat hupt zelf de tr had gedaan, dat lijkt me iets van achter de schermen dus iets dat daar moest blijven!!
Tevens begin je voor de zoveelste keer over een sollicitatie die neem ik aan ook niet via een topic op een open forum is gedaan.
nee nee mannetje jij lekt wel degelijk!!
Triplequote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij moet het al helemaal niet in je hoofd halen om mij op iets aan te spreken
Gunst, heb ik je ooit op je tieten getrapt? Je doet maar gewoon even rustig, simpel.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij moet het al helemaal niet in je hoofd halen om mij op iets aan te spreken
jij zit als crew keihard mee te doen als iemand dood wordt gewenst het liefst door kankerquote:Op zondag 15 maart 2009 20:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Gunst, heb ik je ooit op je tieten getrapt? Je doet maar gewoon even rustig, simpel.
Linkje?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij zit als crew keihard mee te doen als iemand dood wordt gewenst het liefst door kanker
jij hebt eventuele autoriteit die je had daarmee helemaal verspeeld
dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij zit als crew keihard mee te doen als iemand dood wordt gewenst het liefst door kanker
jij hebt eventuele autoriteit die je had daarmee helemaal verspeeld
ga ik zo zoeken ff mn patat opetenquote:
Dat topic van Sai weet je nog?quote:
quote:
had je het idee dat je stout was dan?quote:
Gedraag je je iig een beetje tegen ons Shmoops?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
had je het idee dat je stout was dan?
Kom op Dirkh, je weet dondersgoed dat dat de reden is dat je geen positief antwoord op je solli krijgt. En ik was het misschien toen ook niet met het beleid eens, maar ik was wel bereid me eraan aan te passen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef Dirkh het volgende:
Maar deels klopt het wel, ik was het op het gebied van de policy grondig oneens, dat was Remlof op dat gebied ook. Dát maakt zijn posts achterbaks.
Het topic kan ik mij nog wel herinneren ja. Mijn posts zaten op het ONZ randje maar ik denk niet dat ik meegepost heb over je vader en zijn dood. Dat zou wel suf zijn aangezien mijn moeder hetzelfde is overkomen en ik kan me voorstellen dat zoiets niet lekker aankomt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat topic van Sai weet je nog?
waar we het over mn vader hadden? en z'n pijnlijke dood?
eerlijk antwoord van je, kan ik mee leven en zeker waarderenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Het topic kan ik mij nog wel herinneren ja. Mijn posts zaten op het ONZ randje maar ik denk niet dat ik meegepost heb over je vader en zijn dood. Dat zou wel suf zijn aangezien mijn moeder hetzelfde is overkomen en ik kan me voorstellen dat zoiets niet lekker aankomt.
dan snap je ook mijn reactie naar jou wel een beetje?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Het topic kan ik mij nog wel herinneren ja. Mijn posts zaten op het ONZ randje maar ik denk niet dat ik meegepost heb over je vader en zijn dood. Dat zou wel suf zijn aangezien mijn moeder hetzelfde is overkomen en ik kan me voorstellen dat zoiets niet lekker aankomt.
Welk antwoord? Die jij me zojuist in het FB topic gaf?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op Dirkh, je weet dondersgoed dat dat de reden is dat je geen positief antwoord op je solli krijgt. En ik was het misschien toen ook niet met het beleid eens, maar ik was wel bereid me eraan aan te passen.
En verder ga ik hier niet over door op het forum, als je dat wel wilt mag je me pm'en of mailen.
You tell her, Ludo!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gedraag je je iig een beetje tegen ons Shmoops?
Nee, lees het topic nog maar een keer door. speel ik mee met sai over HH's vader zijn dood? Nee. Dus kan je mij dat aanschuiven? Nee. Bedankt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan snap je ook mijn reactie naar jou wel een beetje?
hupt had reacties van sai verwijderd, reacties waar ik een gruwelijke dood werd toegewenst en jij als crewlid zit erbij en kijkt ernaarquote:Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, lees het topic nog maar een keer door. speel ik mee met sai over HH's vader zijn dood? Nee. Dus kan je mij dat aanschuiven? Nee. Bedankt.
Dat heb ik toch verwijderd? En FYI het is de reden dat Sai nog steeds niet meer welkom is op FOK!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupt had reacties van sai verwijderd, reacties waar ik een gruwelijke dood werd toegewenst en jij als crewlid zit erbij en kijkt ernaar
Oh. Ja. Lijkt me handig om te gaan modden waar een ONZ-modje in het topic zit. Tuurlijk. En ik vind de wat ruwere ONZ-posts bij tijd en wijle erg vermakelijk tenzij het te ver gaat. Alleen mijn versie van 'te ver' zal anders zijn dan die van bijvoorbeeld H_h. Iemand toe wensen dat diegene gaat barbecuen in een gangkast met de deur op slot is een doodsverwensing maar dan heb ik meestal wel een glimlach op mijn gezicht, heck, ik post het zelf ook wel eens. Daar is het ONZ voor. Iemand toewensen dat ie sterft aan kanker is een ander verhaal maar ik ga niet modereren in een subje waar ik niet bij hoor, tenzij het echt nodig is.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupt had reacties van sai verwijderd, reacties waar ik een gruwelijke dood werd toegewenst en jij als crewlid zit erbij en kijkt ernaar
je zit erbij te lachen kerel en dat was aan je reacties te merken ookquote:Op zondag 15 maart 2009 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja. Lijkt me handig om te gaan modden waar een ONZ-modje in het topic zit. Tuurlijk. En ik vind de wat ruwere ONZ-posts bij tijd en wijle erg vermakelijk tenzij het te ver gaat. Alleen mijn versie van 'te ver' zal anders zijn dan die van bijvoorbeeld H_h. Iemand toe wensen dat diegene gaat barbecuen in een gangkast met de deur op slot is een doodsverwensing maar dan heb ik meestal wel een glimlach op mijn gezicht, heck, ik post het zelf ook wel eens. Daar is het ONZ voor. Iemand toewensen dat ie sterft aan kanker is een ander verhaal maar ik ga niet modereren in een subje waar ik niet bij hoor, tenzij het echt nodig is.
daar ben ik ook echt niet rouwig om hoor dat ie nog niet welkom is op fokquote:Op zondag 15 maart 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik toch verwijderd? En FYI het is de reden dat Sai nog steeds niet meer welkom is op FOK!
Niet?quote:
Psst, als Ludo mij wel aardig vindt is dat dan een reden om mij níet aardig te vinden?quote:is ook weer goed voor 10 LudoSanders bash posten in de SC
okquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef Het_hupt het volgende:
zullen we dit maar ff laten rusten en terug gaan naar de FB?
Goed plan. Als je er verder nog iets over kwijt wil kan je een PM sturen of wat dan ook, huppelmuts.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef Het_hupt het volgende:
zullen we dit maar ff laten rusten en terug gaan naar de FB?
nee hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Psst, als Ludo mij wel aardig vindt is dat dan een reden om mij níet aardig te vinden?
goed gesproken en een goed einde van deze discussiequote:Op zondag 15 maart 2009 21:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
op zo'n groot forum met zoveel mensen, heb je niet alleen vrienden, maar ook mensen die je wat neutraler zien
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef murp het volgende:
[..]
goed gesproken en een goed einde van deze discussie
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: we verwijderen dit topic en gaan rellen in FB.
O tof, lurkvoer.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: we verwijderen dit topic en gaan rellen in FB.
soms word ik naakt wakker met een tientje tussen mn tenenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.
Not a snowball's chance in hell.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
soms word ik naakt wakker met een tientje tussen mn tenen
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:52 schreef Het_hupt het volgende:
ik ben ook geen fan van shmoopy
is ook weer goed voor 10 LudoSanders bash posten in de SC
Je bent ook altijd de stouterik in GTST dus hier ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?
Jij bent die van de yoghurtdrankjes die GTST sponsort en Ludo een melksnor geeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent ook altijd de stouterik in GTST dus hier ook.
Dat is Yogiquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent die van de yoghurtdrankjes die GTST sponsort en Ludo een melksnor geeft.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:08 schreef remlof het volgende:
Jaja, zo kan de slowchat wel weer, ga gerust verder in ONZ SC #34 Waar Paul mod is, en Porsche1 de 4000 post haald?
ze hebben weggepest wie ze weg wilden hebben, straks andere OP enz en hoppa de oldbies hebben 2 SC's in ONZquote:
Onzin, er komt geen oldbie daar. En als ze niet openstaan voor nieuwelingen schiet die hele SC z'n doel voorbij en gaat ie dicht, dat weten ze zelf ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ze hebben weggepest wie ze weg wilden hebben, straks andere OP enz en hoppa de oldbies hebben 2 SC's in ONZ
hmm je hebt gelijk geen oldbies daarquote:Op maandag 16 maart 2009 08:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, er komt geen oldbie daar. En als ze niet openstaan voor nieuwelingen schiet die hele SC z'n doel voorbij en gaat ie dicht, dat weten ze zelf ook.
Ik heb een baby, dus ik voel me nu aangesproken ja!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef jogy het volgende:
Ik zeg, een baby offeren aan de maangod en naakt rond het offervuur rennen.
Sorrie Shaolin, ik had beter moeten weten! Ik voel me nu zo'n eikel! Oh nee, nu stap ik weer op de tenen van de echte eikels van deze wereld, en de mensen zonder benen! Hier kom ik nooit meer doorheen, Shit beledig ik de maagden van de wereld ook nog eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb een baby, dus ik voel me nu aangesproken ja!Ongelooflijk wat een wanbeleid, een mod met zulke uitspraken. Ontneem zijn rechten, publieke schandpaal. 1000 PM's met excuses, minimaal.
![]()
Vertellen!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgens mij weet ik wie de nieuwe ONZ mod wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |