Dat van mij ook jochiequote:Op zondag 15 maart 2009 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg achterlijke down, dit is serieuze FB
nee, jij loopt alleen maar te kuttenquote:
Dat was dus mijn vraag, waar die topics gebleven zijn, vol met heerlijk gebashquote:
yepz alles wegquote:
als ik jou was Paul, gooide ik n FB topic dr over openquote:
alles is weg en eigenlijk is het wachten nu tot opeens de user Het_hupt verdwenen is op Fok!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
na jah, ik ben hier een poosje weg.
zie wel wat voor ban ik ga krijgen
Ik denk niet dat je een ban krijgt, huppie.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
Welkom tot de club mods die zodra ze iets posten meteen verzuurd zijn. Leer er mee leven, negeer het en "do your thing"quote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vind jij het normaal als je ff weg bent, en weer komt, je uitzwaaitopics weg zijn?
weet je Dirkh, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 15 maart 2009 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welkom tot de club mods die zodra ze iets posten meteen verzuurd zijn. Leer er mee leven, negeer het en "do your thing"
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
zal wel iets onder het mom afkoelen wordenquote:
Welnee, je hebt niks in strijd met de policy gedaan, je hebt het alleen jezelf een beetje moeilijk gemaaktquote:Op zondag 15 maart 2009 18:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal wel iets onder het mom afkoelen worden
Maar ja, daar kan niemand meer iets over zeggen, omdat het topic gewoon verwijdert is. Een topic van een FA nog wel, in ONZ! Is dat niet om je broek van vol te pissen?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, je hebt niks in strijd met de policy gedaan, je hebt het alleen jezelf een beetje moeilijk gemaakt
Het was een user die het topic geopend heeft Dirkh.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar ja, daar kan niemand meer iets over zeggen, omdat het topic gewoon verwijdert is. Een topic van een FA nog wel, in ONZ! Is dat niet om je broek van vol te pissen?
Het waren geen topics geopend door een FA en ze waren grotendeels bagger, your typical zaterdagavond ONZ topics. Volgende week vast weer.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar ja, daar kan niemand meer iets over zeggen, omdat het topic gewoon verwijdert is. Een topic van een FA nog wel, in ONZ! Is dat niet om je broek van vol te pissen?
mwah, welke gegronde redenen had Dago om zo te doen? je reacties in het FB topic zijn ook al zo onduidelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, je hebt niks in strijd met de policy gedaan, je hebt het alleen jezelf een beetje moeilijk gemaakt
Volgende week komt Dago weer trollen?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het waren geen topics geopend door een FA en ze waren grotendeels bagger, your typical zaterdagavond ONZ topics. Volgende week vast weer.
Oh, dan is er alle reden om het topic te verwijderen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het waren geen topics geopend door een FA en ze waren grotendeels bagger, your typical zaterdagavond ONZ topics. Volgende week vast weer.
en dan heeft het dus duidelijk niks te maken met crew die een voorbeeldfunctie heeft maar zich vervolgens nog erger dan paul gedraagtquote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan is er alle reden om het topic te verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |