staat dr alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef thloreg het volgende:
Oi, kan een van de mods mijn pas geopende topic naar het subforum Politiek verplaatsen aangezien ONZ niet de juiste plaats is.
* murp appelsjap op ignore zetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
Maar hupt, je vindt het provocerend als wij keeley posten, maar dat jij mij op ignore hebt gezet is niet provocerend?
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?quote:
Wat overdreven weer zeg, en sowieso praat je zo niet over iemand, dat is mijn mening dan hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?
Gewoon een smilie in een goed topic, nutteloos en het doodschoppen waard.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?
reactie is wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Goede feedback ook. Neem je Boswachter mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
Dirkh doet echt stoer.
Wacht maar jij, Paul en ik gaan je wat aan doen.
Precies; Het zij zo, Dirk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]Onvoorstelbaar, je zal maar zo'n medemod hebben. Maar goed, het zij zo.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede feedback ook. Neem je Boswachter mee?
Boh boh boh dank zij mij.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
Interesse: krijg je bans voor meatspin, lemonparty ed?
ja, en alles wat ik aanstootgevend vindquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
Interesse: krijg je bans voor meatspin, lemonparty ed?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en alles wat ik aanstootgevend vind
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook voor linkjes naar? (Zoals de daadwerkelijke meatspin site?)
Ik zit in NSBstand
gewoon doorgevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook voor linkjes naar? (Zoals de daadwerkelijke meatspin site?)
Ik zit in NSBstand
hijs wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef Luco het volgende:
Wat een simpele oplossing. Die z0r zitten juweeltjes tussen!
Caramel Dansen: Post *HIER* je record!
dat gebeurd wel vaker hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 11:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Sinds wanneer worden er topics verwijderd?
doei H_h - deel 00002
Wtf mijn topic nog wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Sinds wanneer worden er topics verwijderd?
doei H_h - deel 00002
shit happendquote:Op zondag 15 maart 2009 11:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wtf mijn topic nog wel.
En waarom murp?
Ah. Je bedoelt, als er wrijving is tussen crew en ex-crew, dan wordt het topic gewoon verwijderdquote:
ja, gewoon omdat zoiets gewoon niet opschiet, niemand heeft er wat aan als het topic nog langer zichtbaar isquote:Op zondag 15 maart 2009 11:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je bedoelt, als er wrijving is tussen crew en ex-crew, dan wordt het topic gewoon verwijderd.
Ik wel, ik kan daar dingen posten over meneer derksen...quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef murp het volgende:
[..]
ja, gewoon omdat zoiets gewoon niet opschiet, niemand heeft er wat aan als het topic nog langer zichtbaar is
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan daar dingen posten over meneer derksen...
meer ga ik er niets over zeggen, ik heb het een beetje semi-duidelijk verteldquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan daar dingen posten over meneer derksen...
Akkoordquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef murp het volgende:
[..]
ja, gewoon omdat zoiets gewoon niet opschiet, niemand heeft er wat aan als het topic nog langer zichtbaar is
Maar maar er zijn nog allemaal mensen die hem geen dag hebben gezegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:45 schreef murp het volgende:
[..]
meer ga ik er niets over zeggen, ik heb het een beetje semi-duidelijk verteld
doe dat maar jahquote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef porsche1 het volgende:
Ze mailbox vol spammen is ook geen idee.
Okay menier, bedankt.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef murp het volgende:
[..]
doe dat maar jah
en nu is het weer klaar
wil murp niet zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Het_hupt het volgende:
Waar zijn mijn uitzwaai topics gebleven?
mjah waar zijn die?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Het_hupt het volgende:
Ga je nu al de verzuurde exmod uithangen?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Het_hupt het volgende:
oh wacht, zijn ze zo blij mij kwijt te zijn dan?quote:
Echt zo?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mjah waar zijn die?
Het lijkt wel alsof jullie blij zijn dat hupt geen crew meer is
paul 4 mod FAquote:Op zondag 15 maart 2009 16:51 schreef Paul het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel chillen me de billen zo zonder het hupt
vind jij het normaal als je ff weg bent, en weer komt, je uitzwaaitopics weg zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je nu al de verzuurde exmod uithangen?
wat heb ik gemist dan?quote:
zeg achterlijke down, dit is serieuze FBquote:Op zondag 15 maart 2009 16:51 schreef Paul het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel chillen me de billen zo zonder het hupt
Dat van mij ook jochiequote:Op zondag 15 maart 2009 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg achterlijke down, dit is serieuze FB
nee, jij loopt alleen maar te kuttenquote:
Dat was dus mijn vraag, waar die topics gebleven zijn, vol met heerlijk gebashquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |