dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom werden die posts van Ezechielk en Olep in de ONZ SC verwijderd?
edit: Oh, ze moesten ff.
ja maar dat is zelfs teveel onzin voor ONZquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is deze dicht ?
Damzkieee die ging niet
het is toch onzin hier
en dat heet dat je elke brainfart maar moet posten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is deze dicht ?
Damzkieee die ging niet
het is toch onzin hier
omdat het bagger isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik eis een verklaring waarom die dicht is,
Dit is belachelijk
ik wil ook wel dat je wat doet, maar dat zou een doodverwensing zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee helemaal niet, wil dat het terug komt
doe nu eens kappen met zuigen, anders voel ik mij genoodzaakt mijn broek te moeten laten zakkenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe nu eens kappen met zuigen, anders voel ik mij genoodzaakt mijn broek te moeten laten zakken
heb je nog FB, of is dit weer zo'n moeten posten post?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
Het_hupt sluit machine is weer aangezet.
SHE op de 10jaarsmeet??!!>1 misschien een idee om de TT aan te passen en dan niet zo grappig als adelantequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je nog FB, of is dit weer zo'n moeten posten post?
waar moet de TT in veranderd worden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SHE op de 10jaarsmeet??!!>1 misschien een idee om de TT aan te passen en dan niet zo grappig als adelante
ze wou zelf de naam remsnol erin geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
waar moet de TT in veranderd worden?
u r the bestquote:
staat dr alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef thloreg het volgende:
Oi, kan een van de mods mijn pas geopende topic naar het subforum Politiek verplaatsen aangezien ONZ niet de juiste plaats is.
* murp appelsjap op ignore zetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
Maar hupt, je vindt het provocerend als wij keeley posten, maar dat jij mij op ignore hebt gezet is niet provocerend?
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?quote:
Wat overdreven weer zeg, en sowieso praat je zo niet over iemand, dat is mijn mening dan hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?
Gewoon een smilie in een goed topic, nutteloos en het doodschoppen waard.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Wat moet die gast in dat topic? Kunnen ze hem niet een rotschop geven, gewoon totdat ie dood neerploft?
reactie is wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou debiel?
[..]
Goede feedback ook. Neem je Boswachter mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
Dirkh doet echt stoer.
Wacht maar jij, Paul en ik gaan je wat aan doen.
Precies; Het zij zo, Dirk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]Onvoorstelbaar, je zal maar zo'n medemod hebben. Maar goed, het zij zo.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede feedback ook. Neem je Boswachter mee?
Boh boh boh dank zij mij.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
Interesse: krijg je bans voor meatspin, lemonparty ed?
ja, en alles wat ik aanstootgevend vindquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
Interesse: krijg je bans voor meatspin, lemonparty ed?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en alles wat ik aanstootgevend vind
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook voor linkjes naar? (Zoals de daadwerkelijke meatspin site?)
Ik zit in NSBstand
gewoon doorgevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Luco het volgende:
Ook voor linkjes naar? (Zoals de daadwerkelijke meatspin site?)
Ik zit in NSBstand
hijs wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef Luco het volgende:
Wat een simpele oplossing. Die z0r zitten juweeltjes tussen!
Caramel Dansen: Post *HIER* je record!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |