dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom werden die posts van Ezechielk en Olep in de ONZ SC verwijderd?
edit: Oh, ze moesten ff.
ja maar dat is zelfs teveel onzin voor ONZquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is deze dicht ?
Damzkieee die ging niet
het is toch onzin hier
en dat heet dat je elke brainfart maar moet posten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is deze dicht ?
Damzkieee die ging niet
het is toch onzin hier
omdat het bagger isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik eis een verklaring waarom die dicht is,
Dit is belachelijk
ik wil ook wel dat je wat doet, maar dat zou een doodverwensing zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee helemaal niet, wil dat het terug komt
doe nu eens kappen met zuigen, anders voel ik mij genoodzaakt mijn broek te moeten laten zakkenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe nu eens kappen met zuigen, anders voel ik mij genoodzaakt mijn broek te moeten laten zakken
heb je nog FB, of is dit weer zo'n moeten posten post?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
Het_hupt sluit machine is weer aangezet.
SHE op de 10jaarsmeet??!!>1 misschien een idee om de TT aan te passen en dan niet zo grappig als adelantequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je nog FB, of is dit weer zo'n moeten posten post?
waar moet de TT in veranderd worden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SHE op de 10jaarsmeet??!!>1 misschien een idee om de TT aan te passen en dan niet zo grappig als adelante
ze wou zelf de naam remsnol erin geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
waar moet de TT in veranderd worden?
u r the bestquote:
staat dr alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef thloreg het volgende:
Oi, kan een van de mods mijn pas geopende topic naar het subforum Politiek verplaatsen aangezien ONZ niet de juiste plaats is.
* murp appelsjap op ignore zetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
Maar hupt, je vindt het provocerend als wij keeley posten, maar dat jij mij op ignore hebt gezet is niet provocerend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |