Ik ben het met geen van de antwoorden eens, het is een waardeloze poll imho.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goh, ik ben erg benieuwd wat de uitslag van deze poll gaat zijn. Tjongejonge, dat zal een verrassing worden, zeg. Kan nauwelijks wachten.
Ik kan wegdromen bij de gedachte, wat zou dat heerlijk zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Yildiz het volgende:
Beslissen of andere mensen 'nut' hebben.
Als we dat gaan doen, kunnen we ook wel 85% van Nederland leegruimen.
Nederland houdt, door al die flut maatregelen die jij opnoemt, het probleem zelf in stand. Stop een paar herrieschoppers levenslang in de cel op water en brood en je zult zien dat al die andere Marokkanen zich gewoon normaal zullen gedragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik weet niet of ik enige positieve eigenschappen kan ontdekken aan een groot deel van de marokkaanse jeugd als je de statistieken erbij haalt over crimininaliteit, de overlast, bedreigingen van hulpverleners/buschauffeurs, de kosten die het met zich meebrengt aan beveiliging op bussen, straatcoaches, buurtvaders/moeders, allerhande subsidies, projecten e.d.
Tuurlijk, smijt je ook gelijk de mensenrechten weg? Want hey, waar zijn die tegenwoordig nog goed voor...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nederland houdt, door al die flut maatregelen die jij opnoemt, het probleem zelf in stand. Stop een paar herrieschoppers levenslang in de cel op water en brood en je zult zien dat al die andere Marokkanen zich gewoon normaal zullen gedragen.
Eh, nee.quote:Veel jongeren, ook Marokkaanse jongeren, hebben geen zin om zich voorbeeldig te gedragen. omdat ze toch niet of nauwelijks worden afgestraft vanwege hun wangedrag. Geef nou toe: als je jong bent is rellen en lawaai maken toch veel leuker dan je voorbeeld gedragen? En het is helemaal leuker als je er nauwelijks op wordt afgestraft. Word je er echter wel meteen keihard op afgestraft, dan is de lol heel snel voorbij.
We maken ze gewoon wat exclusiever.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tuurlijk, smijt je ook gelijk de mensenrechten weg? Want hey, waar zijn die tegenwoordig nog goed voor...
Jij voelt je wel gemachtigd om te oordelen of een bepaalde bevolkingsgroep nut heeft of niet?quote:
Iemand die opzettelijk oude vrouwtjes gaat beroven, mag van mij gewoon een nekschot krijgen. Stel dat iemand van jouw familie berooft (wat ik natuurlijk niet hoop), ga jij dan netjes aangifte doen bij de politie en als de politie diegene oppakt, dat de dader dan een flut strafje krijgt? Zou je het daarmee eens zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tuurlijk, smijt je ook gelijk de mensenrechten weg? Want hey, waar zijn die tegenwoordig nog goed voor...
[..]
Eh, ja.quote:Eh, nee.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:37 schreef Wheelgunner het volgende natuurlijk niet omdat dat op zichzelf betrekking heeft:
Ik generaliseer niet graag op deze manier...
Ok, dat was een leugen, ik vind het heerlijkMaar als ik in een serieuze bui ben doe ik graag wat genuanceerder. En dan denk ik dat de relatief grote groep jonge gamende schietverenigingleden die zich schuldig maken aan schoolmoorden en andere schietpartijen dermate schadelijk is dat het geoorloofd is om de groep gericht aan te pakken.
Hoe precies? Geen idee, mijn onderbuik schreeuwt natuurlijk om kapot geschoten knieschijven, uitzetting en ouderwetsche lynchpartijen, maar dat is weinig realistisch.
Laten we in ieder geval niet onze kop in het zand steken en stoppen met halfzachte maatregelen.
Nou, hartelijk bedanktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
kickje Poll
mss dat zij dr wat mee kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |