credit goes to Yvonnequote:
Je kent me heul niet...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat ze jou nog steeds niet in een dwangbuis hebben gedaan verbaasd me
ja hequote:
Hoi R_R!quote:
i feel honoredquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag ik hier mijn 66666ste post plaatsen?
nog n baggerqueen van de FPquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je wel je licht aan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Core.quote:
SC 49NZ is geboren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Core.
Lijkt wel het goedemorgen topic zo.
Ik post nu in 2 SC. Dat gaat dan heul niet goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Het_hupt het volgende:
Wat zullen dr nu ineens een lading ONZers voorgaan komen in de dagcijfers
49 taking over fok?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Het_hupt het volgende:
Wat zullen dr nu ineens een lading ONZers voorgaan komen in de dagcijfers
quote:
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.quote:
Immer en altijd.quote:
Há, ik heb je ingehaaldquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geile multi quote S-Fquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.Dat jij mij hier als een FP-er bestempeld vind ik niet kunnen. Ik behoor bij een elitair groepje baggeraars.
[..]
Immer en altijd.
uhm gefeliciteerd je hebt nu officieel geen levenquote:
Dat doet er toch heul niet meer toe nu ben je een vuige FP-ert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.Dat jij mij hier als een FP-er bestempeld vind ik niet kunnen. Ik behoor bij een elitair groepje baggeraars.
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.quote:
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobsquote:
FOK! verslaafdequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan het niet laten om vanuit de bus mee te doen
No shit, Sherlock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
doe je de mensen in de bus even de groetjes van mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan het niet laten om vanuit de bus mee te doen
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef Olep het volgende:
remlof is hier.
Echt wel!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.Alleen dan dat het niet opvalt.
![]()
[..]
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobs
als het goed is is je volgende reactie je 66666stequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.Alleen dan dat het niet opvalt.
![]()
[..]
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobs
Neequote:
Klopt... nu weet ik nog niet wat ik wil gaan posten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als het goed is is je volgende reactie je 66666ste
jij bent ook met je dagen in de war hequote:
Nee, stiekem verliefd opp huppelmutsquote:
Dacht ik toch bijna dat jij fiets was!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Klopt... nu weet ik nog niet wat ik wil gaan posten.
Het is bijna weekend toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bent ook met je dagen in de war he
Met dat account moet je er anders nog 66603quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Klopt... nu weet ik nog niet wat ik wil gaan posten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, stiekem verliefd opp huppelmuts
Breng mensen nou niet op ideeen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
nu maar hopen dat er geen idioot komt en stomme plaatjes etc gaat posten
dat zou inderdaad de doodssteek zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
nu maar hopen dat er geen idioot komt die stomme plaatjes etc gaat posten
Met deze nog iets meerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat account moet je er anders nog 66603
nah, ben dr zelf nog bij, en anders zijn murp of Remlof dr nogquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Huppelmuts het volgende: Groetjes terug, en het vriendelijke verzoek te stoppen met die blauwe brieven
[..]
doe je de mensen in de bus even de groetjes van mij?
Shoarma.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Surveillance-Baggerfiets het volgende:
[..]
Met deze nog iets meer![]()
Wie weet wat ik moet posten?![]()
Nee, geen tubgirls
Blauw in actie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, ben dr zelf nog bij, en anders zijn murp of Remlof dr nog
quote:
Zou wel een strakke actie zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Surveillance-Baggerfiets het volgende:
[..]
Nee, geen tubgirls
Gewoon, omdat het kan. En omdat je huppelt. Ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom? je kan vast wel beter krijgen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan. En omdat je huppelt. Ofzo.
Hm, mobiel fokken is niet alles, zo blijkt.quote:
Niet zeuren en gewoon mee posten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:59 schreef genakt het volgende:
wat is dit voor topic als ik vragen mag ?
en wat gebeurt hier allemaal?
valt niet op hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, debiel fokken is niet alles, zo blijkt.
ik snapte hem wel hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, mobiel fokken is niet alles, zo blijkt.
Ja manquote:
quote:
Nee nee. Wel in een appart topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ja man![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een ban,
ONZ SC na twee deeltjes weer opgedoekt
Heel ONZ over de zeik
Ik persona non grata
Pieter van Vollenhoven met een onderzoek
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Surveillance-Baggerfiets het volgende:
[..]
Nee, geen tubgirls
quote:
Attack of the Clones!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ja man![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een ban,
Heel ONZ over de zeik
Ik persona non grata
Hoi MiVerquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ja man![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een ban,
Heel ONZ over de zeik
Ik persona non grata
M'n quote, wat doe je!quote:
nou nou nou zo hoeft het al niet meerquote:
huppelen is voor homo's??quote:
Hee het spijt me, kusje erop?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef genakt het volgende:
[..]
nou nou nou zo hoeft het al niet meer
graagquote:
Ik ben er over 5 mimutenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
wie gaat er mee roken met mij?
quote:
Homoquote:
nietquote:
haha hij is jaloursquote:
inderdaad, beter als ons is er niet op fokquote:
en voor Het_hupt natuurlijkquote:
nooit gedacht dat ik zo 1 ooit zou openenquote:
zal waarschijnlijk ook de laatste keer zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik zo 1 ooit zou openen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef genakt het volgende:
[..]
zal waarschijnlijk ook de laatste keer zijn
huppel mag je alweer foto's plaatsen van h_h ?:P
nouquote:
quote:
Waar staat ie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
Gefeli met je zesenzestigduizendzeshonderdzesenzestigste post Fiets
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
Waar heeft ie hem gepost danquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
Thnxquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Thnx!
Wie mijn 66666ste post kan aanwijzen krijgt een week lang een tag naar keuze.
die?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, its al part of a bigger plan.
http://forum.fok.nl/topic/1261900/1/50#66694829quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Thnx!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Thnx!
Deze?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oh of achter de schermen natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1261900/1/50#66694829
Achter de schermen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Surveillance-Step het volgende:
drie keer neeIs een post op het forum!
Huppelmuts, Het_Hupt, ik, Core, moet ik doorgaan?quote:
op KELquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Surveillance-Step het volgende:
drie keer neeIs een post op het forum!
het is dat ik hier geen pm's mag posten andersquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelmuts, Het_Hupt, ik, Core, moet ik doorgaan?
ik moest wel een beetje lachenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef NanKinky het volgende:
Ergens waar ik geen rechten heb gok ik dan zo
Je mag hem wel naar me doorsturen. Kijk ik wel of je gelijk hebtquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:28 schreef genakt het volgende:
[..]
het is dat ik hier geen pm's mag posten anders
geen tijd voor ik mag naar huis van werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag hem wel naar me doorsturen. Kijk ik wel of je gelijk hebt
Dat was nummertje 66668 dacht ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:30 schreef NanKing het volgende:
De officiele ONZ SC #2 - Waar we huppelen was volgens mij nummer 666665
Dat dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:28 schreef genakt het volgende:
[..]
het is dat ik hier geen pm's mag posten anders
Die zitten in de ontkenningsfase enzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelmuts, Het_Hupt, ik, Core, moet ik doorgaan?
mjuh toen kwam er opeens een klooninvasiequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:30 schreef NanKing het volgende:
De officiele ONZ SC #2 - Waar we huppelen was volgens mij nummer 666665
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag hem wel naar me doorsturen. Kijk ik wel of je gelijk hebt
Smoesjes, die PM bestaat nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]
geen tijd voor ik mag naar huis van werk![]()
fijne avond mensen
HOAX!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Dat was nummertje 66668 dacht ik
nietusquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Dat was nummertje 66668 dacht ik
zelf gebakken hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:29 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga die dingen ook eten zo, magnetron dingen
Kijk eens bij zijn postgeschiedenis dan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:33 schreef Quir het volgende:
Hij postte de post hierna wordt 'm, dus dan kijk je toch welke de eerste is na dat tijdstip?
Ja dat kunnen we heul niet zien!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1260642#66697362
Dat was hemRemlof kwam met een strikpost
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef NanKing het volgende:
Ergens waar ik geen rechten heb gok ik dan zo
Ja nou dat is toch niet mijn probleemquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
christus ik mis gewoon mn soapie omdat ik naar die hoeren 66666ste post zit te zoeken
nieuwsgierigheid is a bitch
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij moest wel, want z'n kloons kunnen daar niet posten
De rotzak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk eens bij zijn postgeschiedenis dan.
Edit: Nu niet meer. Nu heeft ie meer dan 66666.
niks sorryquote:
doe eens de OP lezen downsyndroomquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij moest wel, want z'n kloons kunnen daar niet posten
Collegaquote:
Een tag op de FP welteverstaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niks sorry
gewoon even die post pmen zodat ik een tag naar keuze kan krijgen
geweldig een man die pannekoeken kan bakkenquote:
ook goed niet dat ik daar vaak reageerquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een tag op de FP welteverstaan.
ik weet het, ik kan ook kokenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geweldig een man die pannekoeken kan bakken
hee, dat heb ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een tag op de FP welteverstaan.
is het nou zo moeilijk om de OP te lezen!!quote:
Nee, lok hem nou nietquote:
Laat WAARHEID het niet horenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook goed niet dat ik daar vaak reageer
echt hoor de mongolen van fok zitten daar
no offence
quote:
sorry hoor maar als je een bericht hebt dat er een paard is ontsnapt in staphorst krijgen ze het op de fp alsnog voor elkaar om half Marokko daar de schuld van te gevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat WAARHEID het niet horen
Yvonnequote:
Trage pagina's liggen nooit aan je verbinding, altijd aan de FOK! servertjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
omg dit gaat te snel voor mij(n verbinding)
en aan vriendjelief die weer gaat zitten dl zodat mijn verbinding kut gaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Trage pagina's liggen nooit aan je verbinding, altijd aan de FOK! servertjes.
Ludo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik schrok me rot. Hoe komt dit topic in myAT? Maar dat was het account van mijn andere persoonlijkheid. Pfiew
rot op jij !!!quote:
doe eens gauw een trein koppenquote:
Helaas wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Oh, is Paultjuhhh al gesignaleerd in topic?
Palm!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Dirkh het volgende:
Ah! Ik open een biertje, paultuhhh is er al. Gezellig
bier? nu al?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Dirkh het volgende:
Wat zijn ze goed he die FPersquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry hoor maar als je een bericht hebt dat er een paard is ontsnapt in staphorst krijgen ze het op de fp alsnog voor elkaar om half Marokko daar de schuld van te geven
lekker provoceren?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Dirkh het volgende:
niet echtquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zijn ze goed he die FPers
Je doet perfect! kan mij geen ebtere colelga wensen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:46 schreef murp het volgende:
[..]
en, hoe doe ik het eigenlijk op het frontpage als crew, enig Feedback voor mij?
Nee bier, geen uilezeik. Palm is voor kroegdrinkers die willen laten zien dat ze speciaal zijn, terwijl het gewoon bagger is, net zoals leffe. Ook van dat mongolenpis.quote:
Liever helemaal geen Paulquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef -SG- het volgende:
Je moet het zo bekijken. Beter dat Paul hier zit dan dat hij allemaal topics gaat lopen openen.
dan ken je hem nog niet goed, moet je eens zien als FOKradio online isquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef -SG- het volgende:
Je moet het zo bekijken. Beter dat Paul hier zit dan dat hij allemaal topics gaat lopen openen.
quote!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je doet perfect! kan mij geen ebtere colelga wensen!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat slootwater van de AH?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee bier, geen uilezeik. Palm is voor kroegdrinkers die willen laten zien dat ze speciaal zijn, terwijl het gewoon bagger is, net zoals leffe. Ook van dat mongolenpis.
Bier, als in pilsner!
Luister/kijk ik nooit naarquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan ken je hem nog niet goed, moet je eens zien als FOKradio online is
wees blij, hij verpest daar ook alquote:
The magic wordquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan ken je hem nog niet goed, moet je eens zien als FOKradio online is
quote:Voor al uw gebagger, ongein, gebash, funny linkjes, ordinaire slowchat en elite
Game on, en houd godverdegodver de rest van de topics baggervrij.
Verboden voor Paultjuhh-achtigen
gelukkig, ik doe ook heel erg mijn best om de FP zo schoon mogenlijkl te houden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet jij niet in FB trollen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laat je niet provoceren door Hupt hoor.
wat eten we vandaag?quote:
waarom?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laat je niet provoceren door Hupt hoor.
mwah, ze heeft wel een punt hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef -SG- het volgende:
Trek toch niet zoveel van elkaar aan zeg. En doe vooral niet kinderachtig.
Dat zeg ik toch ook niet! Damned.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
nee provoceren is lekker volwassen gedrag![]()
ik ben roken
Mijn spelfouten wat doe ikquote:
quote:
Hadden we er maar meer van jou!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig, ik doe ook heel erg mijn best om de FP zo schoon mogenlijkl te houden!
zo kwam het wel overquote:
ik lach wel vaker hoor !!quote:
Spaghettiquote:
#yvonniaansquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
murpquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hadden we er maar meer van jou!
Nee, een Paultjuhhhachtigequote:
Dit is een gebinsel van een nieuwe taal.quote:
dat heb ik ook gegetenquote:
mss gaat Yvonne hem nu wel een week vakantie gevenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is een gebinsel van een nieuwe taal.
early b-day present?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss gaat Yvonne hem nu wel een week vakantie geven
Wij rovmen een repefct team.quote:
quote:
Lekker hè? Ook pittig, met sambal en knoflook?quote:
quote:
ik mis een Fquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij rovmen een repect team.
nee wel knoflook geen sambalquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker hè? Ook pittig, met sambal en knoflook?
No you don'tquote:
knoflook hoort erinquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:22 schreef LudoSanders het volgende:
Schaam jullie voor het verneuken van pasta.
Niets verneuken, het maakt het alleen maar beter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:22 schreef LudoSanders het volgende:
wat is repect dan?quote:
Beetje jammerquote:
dan bied ik mijn excuses aan voor mijn reactiequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding waarom het zo over kwam.
Sambal ook.quote:
Eej het spijt me man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het aangepastquote:
maar ik had het al gequotequote:
het was toch duidelijk dat daar perfect moest staan ipv respectquote:
en een chromosoom te veel, wat is de wereld toch hard eh?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en een chromosoom te veel, wat is de wereld toch hard eh?
sesamstraat is al een poosje afgelopen hoorquote:
Captain obvious to the rescue..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het was toch duidelijk dat daar perfect moest staan ipv respect
welkomquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:28 schreef Scarface2004 het volgende:
een slowchat, lang gewacht toch gekomen!
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sesamstraat is al een poosje afgelopen hoor
dat zag ik in de veronicagidsquote:
Nou nou, één plaatje. Moet kunnen vind ik.quote:
ja leuk tochquote:
Ga jij is naar MUZ ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga jij is naar MUZ ofzo.
Daar doen ze 2 maanden over één SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PUB, KLB en ONZ bevalt me wel![]()
Ja als jij daar in post gaat het vast een stuk snellerquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:35 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Daar doen ze 2 maanden over één SC
PUB, KLB en ONZ bevalt me wel
Niet echt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja als jij daar in post gaat het vast een stuk sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |