credit goes to Yvonnequote:
Je kent me heul niet...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat ze jou nog steeds niet in een dwangbuis hebben gedaan verbaasd me
ja hequote:
Hoi R_R!quote:
i feel honoredquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag ik hier mijn 66666ste post plaatsen?
nog n baggerqueen van de FPquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je wel je licht aan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Core.quote:
SC 49NZ is geboren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Core.
Lijkt wel het goedemorgen topic zo.
Ik post nu in 2 SC. Dat gaat dan heul niet goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Het_hupt het volgende:
Wat zullen dr nu ineens een lading ONZers voorgaan komen in de dagcijfers
49 taking over fok?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Het_hupt het volgende:
Wat zullen dr nu ineens een lading ONZers voorgaan komen in de dagcijfers
quote:
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.quote:
Immer en altijd.quote:
Há, ik heb je ingehaaldquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geile multi quote S-Fquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.Dat jij mij hier als een FP-er bestempeld vind ik niet kunnen. Ik behoor bij een elitair groepje baggeraars.
[..]
Immer en altijd.
uhm gefeliciteerd je hebt nu officieel geen levenquote:
Dat doet er toch heul niet meer toe nu ben je een vuige FP-ert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.Dat jij mij hier als een FP-er bestempeld vind ik niet kunnen. Ik behoor bij een elitair groepje baggeraars.
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.quote:
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobsquote:
FOK! verslaafdequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan het niet laten om vanuit de bus mee te doen
No shit, Sherlock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
doe je de mensen in de bus even de groetjes van mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan het niet laten om vanuit de bus mee te doen
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef Olep het volgende:
remlof is hier.
Echt wel!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.Alleen dan dat het niet opvalt.
![]()
[..]
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobs
als het goed is is je volgende reactie je 66666stequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.Alleen dan dat het niet opvalt.
![]()
[..]
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobs
Neequote:
Klopt... nu weet ik nog niet wat ik wil gaan posten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als het goed is is je volgende reactie je 66666ste
jij bent ook met je dagen in de war hequote:
Nee, stiekem verliefd opp huppelmutsquote:
Dacht ik toch bijna dat jij fiets was!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Klopt... nu weet ik nog niet wat ik wil gaan posten.
Het is bijna weekend toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bent ook met je dagen in de war he
Met dat account moet je er anders nog 66603quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Surveillance-Step het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Klopt... nu weet ik nog niet wat ik wil gaan posten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, stiekem verliefd opp huppelmuts
Breng mensen nou niet op ideeen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
nu maar hopen dat er geen idioot komt en stomme plaatjes etc gaat posten
dat zou inderdaad de doodssteek zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
nu maar hopen dat er geen idioot komt die stomme plaatjes etc gaat posten
Met deze nog iets meerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat account moet je er anders nog 66603
nah, ben dr zelf nog bij, en anders zijn murp of Remlof dr nogquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Huppelmuts het volgende: Groetjes terug, en het vriendelijke verzoek te stoppen met die blauwe brieven
[..]
doe je de mensen in de bus even de groetjes van mij?
Shoarma.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Surveillance-Baggerfiets het volgende:
[..]
Met deze nog iets meer![]()
Wie weet wat ik moet posten?![]()
Nee, geen tubgirls
Blauw in actie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, ben dr zelf nog bij, en anders zijn murp of Remlof dr nog
quote:
Zou wel een strakke actie zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Surveillance-Baggerfiets het volgende:
[..]
Nee, geen tubgirls
Gewoon, omdat het kan. En omdat je huppelt. Ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom? je kan vast wel beter krijgen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan. En omdat je huppelt. Ofzo.
Hm, mobiel fokken is niet alles, zo blijkt.quote:
Niet zeuren en gewoon mee posten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:59 schreef genakt het volgende:
wat is dit voor topic als ik vragen mag ?
en wat gebeurt hier allemaal?
valt niet op hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, debiel fokken is niet alles, zo blijkt.
ik snapte hem wel hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, mobiel fokken is niet alles, zo blijkt.
Ja manquote:
quote:
Nee nee. Wel in een appart topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ja man![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een ban,
ONZ SC na twee deeltjes weer opgedoekt
Heel ONZ over de zeik
Ik persona non grata
Pieter van Vollenhoven met een onderzoek
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:54 schreef Surveillance-Baggerfiets het volgende:
[..]
Nee, geen tubgirls
quote:
Attack of the Clones!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ja man![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een ban,
Heel ONZ over de zeik
Ik persona non grata
Hoi MiVerquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ja man![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een ban,
Heel ONZ over de zeik
Ik persona non grata
M'n quote, wat doe je!quote:
nou nou nou zo hoeft het al niet meerquote:
huppelen is voor homo's??quote:
Hee het spijt me, kusje erop?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef genakt het volgende:
[..]
nou nou nou zo hoeft het al niet meer
graagquote:
Ik ben er over 5 mimutenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
wie gaat er mee roken met mij?
quote:
Homoquote:
nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |