credit goes to Yvonnequote:
Je kent me heul niet...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat ze jou nog steeds niet in een dwangbuis hebben gedaan verbaasd me
ja hequote:
Hoi R_R!quote:
i feel honoredquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag ik hier mijn 66666ste post plaatsen?
nog n baggerqueen van de FPquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je wel je licht aan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Core.quote:
SC 49NZ is geboren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Core.
Lijkt wel het goedemorgen topic zo.
Ik post nu in 2 SC. Dat gaat dan heul niet goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Het_hupt het volgende:
Wat zullen dr nu ineens een lading ONZers voorgaan komen in de dagcijfers
49 taking over fok?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Het_hupt het volgende:
Wat zullen dr nu ineens een lading ONZers voorgaan komen in de dagcijfers
quote:
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.quote:
Immer en altijd.quote:
Há, ik heb je ingehaaldquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geile multi quote S-Fquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.Dat jij mij hier als een FP-er bestempeld vind ik niet kunnen. Ik behoor bij een elitair groepje baggeraars.
[..]
Immer en altijd.
uhm gefeliciteerd je hebt nu officieel geen levenquote:
Dat doet er toch heul niet meer toe nu ben je een vuige FP-ert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, jij onzin mod. Ik ben wel in ONZ begonnen ja.Dat jij mij hier als een FP-er bestempeld vind ik niet kunnen. Ik behoor bij een elitair groepje baggeraars.
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.quote:
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobsquote:
FOK! verslaafdequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan het niet laten om vanuit de bus mee te doen
No shit, Sherlock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
doe je de mensen in de bus even de groetjes van mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan het niet laten om vanuit de bus mee te doen
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef Olep het volgende:
remlof is hier.
Echt wel!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.Alleen dan dat het niet opvalt.
![]()
[..]
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobs
als het goed is is je volgende reactie je 66666stequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook met een inhaalactie bezig.Alleen dan dat het niet opvalt.
![]()
[..]
Ja ik ga mijn 66666ste post niet verneuken met het reageren op noobs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |