Ludo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik schrok me rot. Hoe komt dit topic in myAT? Maar dat was het account van mijn andere persoonlijkheid. Pfiew
rot op jij !!!quote:
doe eens gauw een trein koppenquote:
Helaas wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Oh, is Paultjuhhh al gesignaleerd in topic?
Palm!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Dirkh het volgende:
Ah! Ik open een biertje, paultuhhh is er al. Gezellig
bier? nu al?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Dirkh het volgende:
Wat zijn ze goed he die FPersquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry hoor maar als je een bericht hebt dat er een paard is ontsnapt in staphorst krijgen ze het op de fp alsnog voor elkaar om half Marokko daar de schuld van te geven
lekker provoceren?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Dirkh het volgende:
niet echtquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zijn ze goed he die FPers
Je doet perfect! kan mij geen ebtere colelga wensen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:46 schreef murp het volgende:
[..]
en, hoe doe ik het eigenlijk op het frontpage als crew, enig Feedback voor mij?
Nee bier, geen uilezeik. Palm is voor kroegdrinkers die willen laten zien dat ze speciaal zijn, terwijl het gewoon bagger is, net zoals leffe. Ook van dat mongolenpis.quote:
Liever helemaal geen Paulquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef -SG- het volgende:
Je moet het zo bekijken. Beter dat Paul hier zit dan dat hij allemaal topics gaat lopen openen.
dan ken je hem nog niet goed, moet je eens zien als FOKradio online isquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef -SG- het volgende:
Je moet het zo bekijken. Beter dat Paul hier zit dan dat hij allemaal topics gaat lopen openen.
quote!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je doet perfect! kan mij geen ebtere colelga wensen!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je doet perfect! kan mij geen ebtere colelga wensen!
Dat slootwater van de AH?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee bier, geen uilezeik. Palm is voor kroegdrinkers die willen laten zien dat ze speciaal zijn, terwijl het gewoon bagger is, net zoals leffe. Ook van dat mongolenpis.
Bier, als in pilsner!
Luister/kijk ik nooit naarquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan ken je hem nog niet goed, moet je eens zien als FOKradio online is
wees blij, hij verpest daar ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |