Een tag op de FP welteverstaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niks sorry
gewoon even die post pmen zodat ik een tag naar keuze kan krijgen
geweldig een man die pannekoeken kan bakkenquote:
ook goed niet dat ik daar vaak reageerquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een tag op de FP welteverstaan.
ik weet het, ik kan ook kokenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geweldig een man die pannekoeken kan bakken
hee, dat heb ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een tag op de FP welteverstaan.
is het nou zo moeilijk om de OP te lezen!!quote:
Nee, lok hem nou nietquote:
Laat WAARHEID het niet horenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook goed niet dat ik daar vaak reageer
echt hoor de mongolen van fok zitten daar
no offence
quote:
sorry hoor maar als je een bericht hebt dat er een paard is ontsnapt in staphorst krijgen ze het op de fp alsnog voor elkaar om half Marokko daar de schuld van te gevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat WAARHEID het niet horen
Yvonnequote:
Trage pagina's liggen nooit aan je verbinding, altijd aan de FOK! servertjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
omg dit gaat te snel voor mij(n verbinding)
en aan vriendjelief die weer gaat zitten dl zodat mijn verbinding kut gaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Trage pagina's liggen nooit aan je verbinding, altijd aan de FOK! servertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |