quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Het lijkt net alsof de modjes een eigen leven hebben
ga jij je mond eens spoelen!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Het gaat goed met ONZ door de SCquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
ik zie geen topicreports of enige links, jullie helpen ook lekker mee
Ik zal het je uitleggen gozert, er zijn geen TR's meer omdat er geen bagger meer isquote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
vraag ik of het goed gaat met ONZ door de SC? nee
Al opgelost door Snakey (en swarmahoer): 19:31, 19:20, 19:14, 19:12, 17:48, Het is 17:40.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
je kan zonder onze hulp toch ook wel al die tijd topics vinden hequote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
neequote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je kan zonder onze hulp toch ook wel al die tijd topics vinden he
dan ben je ook geen goede modquote:
ohw jahquote:Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik een goede mod bent![]()
zo, alles is weer duidelijk
sry, ik had gisteren ff 39,5C koortsquote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
sterkte!quote:Op maandag 9 maart 2009 08:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sry, ik had gisteren ff 39,5C koorts
wat heeft dat met FB te maken?quote:
gewoon, wil het weer goed maken met je.quote:
heb jij vandaag notes gekregen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef appelsjap het volgende:
maar ff serieus, hoezo vond je me rellen? en daarna meteen 1 of 2 notes erbij. Ik vroeg me alleen af waar je het over had.
Ik dacht t wel/quote:
PMquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik dacht t wel/![]()
Maar vond je me echt rellen?
Omdat het al heel lang geleden is denk ik, het is niet echt grappig meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom is het ijsmeis topic dicht?
Het is wel weer 's tijd
Wel voor de nieuwe baggeraars uit klb en hier in onz, die niet in het bezit zijn en niet weten of het nu wel echt is of toch een hoaxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat het al heel lang geleden is denk ik, het is niet echt grappig meer.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wel voor de nieuwe baggeraars uit klb en hier in onz, die niet in het bezit zijn en niet weten of het nu wel echt is of toch een hoax
Volgens mij is het een ongeschreven regel ,misschien zelfs geschreven, dat ijsmeis topics gewoon dicht gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wel voor de nieuwe baggeraars uit klb en hier in onz, die niet in het bezit zijn en niet weten of het nu wel echt is of toch een hoax
Yep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ongeschreven regel ,misschien zelfs geschreven, dat ijsmeis topics gewoon dicht gaan.
sterker nog, ik heb je post weggehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef appelsjap het volgende:
waarom haal je de foto weg? Lees eens wat er staat, ik doe heus niet alsof ik het zelf ben, er staat toch TS, kom op, ik weet dat je het kunt. TS zou het dan moeten nadoen,
Ohja?
Wat is er mis met mijn post? Ik doel erop dat TS het kan en het zou moeten proberen. Dat jij de pik op me hebt en erop geilt op mijn posts weg te halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb je post weggehaald.
waarom doe je gewoon niet eens kappen met zulke posts te plaatsen?
nee, ik verwijder een post van jou, die er totaal niets toevoegt aan het topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn post? Ik doel erop dat TS het kan en het zou moeten proberen. Dat jij de pik op me hebt en erop geilt op mijn posts weg te halen.
Een suggestie doen heeft geen toegevoegde waarde, idd, ben zo dom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, ik verwijder een post van jou, die er totaal niets toevoegt aan het topic.
dat jij het niet snapt is jouw probleem.
en dan lul jij dr over dat ik op het persoon speel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Een suggestie doen heeft geen toegevoegde waarde, idd, ben zo dom.
Ga een opleiding volgen ipv de hele dag hier rond te huppelen, heb je meer aan.
heeft geen zin olep.quote:
dus ik mag ook niet zeggen dat ik het belachelijk vind dat appelsjap opeens maar 2 maanden in plaats van de beloofde 3 maanden ban heeft gekregen en dat mede door een FA die zich heeft laten verleiden door paul zn inlikmethodes de sc nu dood is?quote:
zullen we het hier maar bij ONZ klachten houden lief Huppeltje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus ik mag ook niet zeggen dat ik het belachelijk vind dat appelsjap opeens maar 2 maanden in plaats van de beloofde 3 maanden ban heeft gekregen en dat mede door een FA die zich heeft laten verleiden door paul zn inlikmethodes de sc nu dood is?
ik ben ONZ mod, geen dokterquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
de ONZ SC is verziekt!!
lijkt mij een behoorlijke ONZ klacht
Saai dus, want het is uitgestorvenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik blijf wel even weg uit de SC dan ga ik eens kijken hoe tof het er wordt
Ja hee wat willen julie nouquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Saai dus, want het is uitgestorven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |