Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: we verwijderen dit topic en gaan rellen in FB.
O tof, lurkvoer.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: we verwijderen dit topic en gaan rellen in FB.
soms word ik naakt wakker met een tientje tussen mn tenenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.
Not a snowball's chance in hell.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
soms word ik naakt wakker met een tientje tussen mn tenen
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:52 schreef Het_hupt het volgende:
ik ben ook geen fan van shmoopy
is ook weer goed voor 10 LudoSanders bash posten in de SC
Je bent ook altijd de stouterik in GTST dus hier ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?
Jij bent die van de yoghurtdrankjes die GTST sponsort en Ludo een melksnor geeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent ook altijd de stouterik in GTST dus hier ook.
Dat is Yogiquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent die van de yoghurtdrankjes die GTST sponsort en Ludo een melksnor geeft.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:08 schreef remlof het volgende:
Jaja, zo kan de slowchat wel weer, ga gerust verder in ONZ SC #34 Waar Paul mod is, en Porsche1 de 4000 post haald?
ze hebben weggepest wie ze weg wilden hebben, straks andere OP enz en hoppa de oldbies hebben 2 SC's in ONZquote:
Onzin, er komt geen oldbie daar. En als ze niet openstaan voor nieuwelingen schiet die hele SC z'n doel voorbij en gaat ie dicht, dat weten ze zelf ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ze hebben weggepest wie ze weg wilden hebben, straks andere OP enz en hoppa de oldbies hebben 2 SC's in ONZ
hmm je hebt gelijk geen oldbies daarquote:Op maandag 16 maart 2009 08:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, er komt geen oldbie daar. En als ze niet openstaan voor nieuwelingen schiet die hele SC z'n doel voorbij en gaat ie dicht, dat weten ze zelf ook.
Ik heb een baby, dus ik voel me nu aangesproken ja!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef jogy het volgende:
Ik zeg, een baby offeren aan de maangod en naakt rond het offervuur rennen.
Sorrie Shaolin, ik had beter moeten weten! Ik voel me nu zo'n eikel! Oh nee, nu stap ik weer op de tenen van de echte eikels van deze wereld, en de mensen zonder benen! Hier kom ik nooit meer doorheen, Shit beledig ik de maagden van de wereld ook nog eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb een baby, dus ik voel me nu aangesproken ja!Ongelooflijk wat een wanbeleid, een mod met zulke uitspraken. Ontneem zijn rechten, publieke schandpaal. 1000 PM's met excuses, minimaal.
![]()
Vertellen!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgens mij weet ik wie de nieuwe ONZ mod wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |