ga ik zo zoeken ff mn patat opetenquote:
Dat topic van Sai weet je nog?quote:
quote:
had je het idee dat je stout was dan?quote:
Gedraag je je iig een beetje tegen ons Shmoops?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
had je het idee dat je stout was dan?
Kom op Dirkh, je weet dondersgoed dat dat de reden is dat je geen positief antwoord op je solli krijgt. En ik was het misschien toen ook niet met het beleid eens, maar ik was wel bereid me eraan aan te passen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef Dirkh het volgende:
Maar deels klopt het wel, ik was het op het gebied van de policy grondig oneens, dat was Remlof op dat gebied ook. Dát maakt zijn posts achterbaks.
Het topic kan ik mij nog wel herinneren ja. Mijn posts zaten op het ONZ randje maar ik denk niet dat ik meegepost heb over je vader en zijn dood. Dat zou wel suf zijn aangezien mijn moeder hetzelfde is overkomen en ik kan me voorstellen dat zoiets niet lekker aankomt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat topic van Sai weet je nog?
waar we het over mn vader hadden? en z'n pijnlijke dood?
eerlijk antwoord van je, kan ik mee leven en zeker waarderenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Het topic kan ik mij nog wel herinneren ja. Mijn posts zaten op het ONZ randje maar ik denk niet dat ik meegepost heb over je vader en zijn dood. Dat zou wel suf zijn aangezien mijn moeder hetzelfde is overkomen en ik kan me voorstellen dat zoiets niet lekker aankomt.
dan snap je ook mijn reactie naar jou wel een beetje?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Het topic kan ik mij nog wel herinneren ja. Mijn posts zaten op het ONZ randje maar ik denk niet dat ik meegepost heb over je vader en zijn dood. Dat zou wel suf zijn aangezien mijn moeder hetzelfde is overkomen en ik kan me voorstellen dat zoiets niet lekker aankomt.
Welk antwoord? Die jij me zojuist in het FB topic gaf?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op Dirkh, je weet dondersgoed dat dat de reden is dat je geen positief antwoord op je solli krijgt. En ik was het misschien toen ook niet met het beleid eens, maar ik was wel bereid me eraan aan te passen.
En verder ga ik hier niet over door op het forum, als je dat wel wilt mag je me pm'en of mailen.
You tell her, Ludo!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gedraag je je iig een beetje tegen ons Shmoops?
Nee, lees het topic nog maar een keer door. speel ik mee met sai over HH's vader zijn dood? Nee. Dus kan je mij dat aanschuiven? Nee. Bedankt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan snap je ook mijn reactie naar jou wel een beetje?
hupt had reacties van sai verwijderd, reacties waar ik een gruwelijke dood werd toegewenst en jij als crewlid zit erbij en kijkt ernaarquote:Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, lees het topic nog maar een keer door. speel ik mee met sai over HH's vader zijn dood? Nee. Dus kan je mij dat aanschuiven? Nee. Bedankt.
Dat heb ik toch verwijderd? En FYI het is de reden dat Sai nog steeds niet meer welkom is op FOK!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupt had reacties van sai verwijderd, reacties waar ik een gruwelijke dood werd toegewenst en jij als crewlid zit erbij en kijkt ernaar
Oh. Ja. Lijkt me handig om te gaan modden waar een ONZ-modje in het topic zit. Tuurlijk. En ik vind de wat ruwere ONZ-posts bij tijd en wijle erg vermakelijk tenzij het te ver gaat. Alleen mijn versie van 'te ver' zal anders zijn dan die van bijvoorbeeld H_h. Iemand toe wensen dat diegene gaat barbecuen in een gangkast met de deur op slot is een doodsverwensing maar dan heb ik meestal wel een glimlach op mijn gezicht, heck, ik post het zelf ook wel eens. Daar is het ONZ voor. Iemand toewensen dat ie sterft aan kanker is een ander verhaal maar ik ga niet modereren in een subje waar ik niet bij hoor, tenzij het echt nodig is.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupt had reacties van sai verwijderd, reacties waar ik een gruwelijke dood werd toegewenst en jij als crewlid zit erbij en kijkt ernaar
je zit erbij te lachen kerel en dat was aan je reacties te merken ookquote:Op zondag 15 maart 2009 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja. Lijkt me handig om te gaan modden waar een ONZ-modje in het topic zit. Tuurlijk. En ik vind de wat ruwere ONZ-posts bij tijd en wijle erg vermakelijk tenzij het te ver gaat. Alleen mijn versie van 'te ver' zal anders zijn dan die van bijvoorbeeld H_h. Iemand toe wensen dat diegene gaat barbecuen in een gangkast met de deur op slot is een doodsverwensing maar dan heb ik meestal wel een glimlach op mijn gezicht, heck, ik post het zelf ook wel eens. Daar is het ONZ voor. Iemand toewensen dat ie sterft aan kanker is een ander verhaal maar ik ga niet modereren in een subje waar ik niet bij hoor, tenzij het echt nodig is.
daar ben ik ook echt niet rouwig om hoor dat ie nog niet welkom is op fokquote:Op zondag 15 maart 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik toch verwijderd? En FYI het is de reden dat Sai nog steeds niet meer welkom is op FOK!
Niet?quote:
Psst, als Ludo mij wel aardig vindt is dat dan een reden om mij níet aardig te vinden?quote:is ook weer goed voor 10 LudoSanders bash posten in de SC
okquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef Het_hupt het volgende:
zullen we dit maar ff laten rusten en terug gaan naar de FB?
Goed plan. Als je er verder nog iets over kwijt wil kan je een PM sturen of wat dan ook, huppelmuts.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef Het_hupt het volgende:
zullen we dit maar ff laten rusten en terug gaan naar de FB?
nee hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Psst, als Ludo mij wel aardig vindt is dat dan een reden om mij níet aardig te vinden?
goed gesproken en een goed einde van deze discussiequote:Op zondag 15 maart 2009 21:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
op zo'n groot forum met zoveel mensen, heb je niet alleen vrienden, maar ook mensen die je wat neutraler zien
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef murp het volgende:
[..]
goed gesproken en een goed einde van deze discussie
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: we verwijderen dit topic en gaan rellen in FB.
O tof, lurkvoer.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: we verwijderen dit topic en gaan rellen in FB.
soms word ik naakt wakker met een tientje tussen mn tenenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.
Not a snowball's chance in hell.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of jij zegt dat je naaktfoto's gaat posten en vervolgens zegt dat je het niet gaat doen. Oh wacht, je doet het wel en dan verwijder je het topic. Ik ga alvast F5-en in FB.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
soms word ik naakt wakker met een tientje tussen mn tenen
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:52 schreef Het_hupt het volgende:
ik ben ook geen fan van shmoopy
is ook weer goed voor 10 LudoSanders bash posten in de SC
Je bent ook altijd de stouterik in GTST dus hier ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?
Jij bent die van de yoghurtdrankjes die GTST sponsort en Ludo een melksnor geeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent ook altijd de stouterik in GTST dus hier ook.
Dat is Yogiquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent die van de yoghurtdrankjes die GTST sponsort en Ludo een melksnor geeft.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:08 schreef remlof het volgende:
Jaja, zo kan de slowchat wel weer, ga gerust verder in ONZ SC #34 Waar Paul mod is, en Porsche1 de 4000 post haald?
ze hebben weggepest wie ze weg wilden hebben, straks andere OP enz en hoppa de oldbies hebben 2 SC's in ONZquote:
Onzin, er komt geen oldbie daar. En als ze niet openstaan voor nieuwelingen schiet die hele SC z'n doel voorbij en gaat ie dicht, dat weten ze zelf ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ze hebben weggepest wie ze weg wilden hebben, straks andere OP enz en hoppa de oldbies hebben 2 SC's in ONZ
hmm je hebt gelijk geen oldbies daarquote:Op maandag 16 maart 2009 08:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, er komt geen oldbie daar. En als ze niet openstaan voor nieuwelingen schiet die hele SC z'n doel voorbij en gaat ie dicht, dat weten ze zelf ook.
Ik heb een baby, dus ik voel me nu aangesproken ja!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef jogy het volgende:
Ik zeg, een baby offeren aan de maangod en naakt rond het offervuur rennen.
Sorrie Shaolin, ik had beter moeten weten! Ik voel me nu zo'n eikel! Oh nee, nu stap ik weer op de tenen van de echte eikels van deze wereld, en de mensen zonder benen! Hier kom ik nooit meer doorheen, Shit beledig ik de maagden van de wereld ook nog eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb een baby, dus ik voel me nu aangesproken ja!Ongelooflijk wat een wanbeleid, een mod met zulke uitspraken. Ontneem zijn rechten, publieke schandpaal. 1000 PM's met excuses, minimaal.
![]()
Vertellen!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgens mij weet ik wie de nieuwe ONZ mod wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |