Hihiihhihiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:58 schreef Juup© het volgende:
Weer een naamtopic die toegevoegd is aan de lijst:
Je stuurt gewoon heel veel mailtjes naar de FA's en dan ben je zo weer vrij om te doen en laten wat je wilt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Staat er geen sanctie op Yvonne 'oma' noemen?
ik begrijp je Broquote:
Oh. Ik zou haar ook doen zonder beloningenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik begrijp je Bro
Hoe denk je dan, hoe ik aan dat tagje gekomen ben?
Zo dacht ik ook hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh. Ik zou haar ook doen zonder beloningen
*Jaloers is*quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook hoor
ik zeg alleen maar, je moet het meegemaakt hebben
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:03 schreef Het_hupt het volgende:
Yow Sai, stoned zijn en FOK!ken is nie cool nie bro
ander beroep kiezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:09 schreef Sai het volgende:
Er zijn zoveel meisjes die ik nooit zal neuken.
das nie liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:12 schreef Sai het volgende:
[..]
Als jij eerst die veertig kilo afvalt. Ranzig vadsig kankervarken. Snij je kutpolsen door. Ik moet kotsen als ik ook maar aan je denk. Niemand heeft ooit van je gehouden. Medelijden is niet hetzelfde als liefde. Spring ergens van af. Zolang het maar hoog is. Niemand zal je missen.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
das nie lief
damn, wat rook jij slechte shit dude
das dan wel weer liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:25 schreef Sai het volgende:
[..]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jo oldbie-modjes.Vonne, xebro, Jordy, de hele zooi. kijk hierboven, naar de post die ik nu quote. Die is gemaakt door een mod. Over 'nie lief'. Met twee smilies in twee zinnen. Serieus. Laat dat niet langs je heen gaan. Ban iedereen met een userID boven de 100.000. En hou weer van me. Ik heb iemand nodig om van me te houden. Ik voel me zo verdomd alleen. Vonne?
wat ben ji voorj een kankermod die wil dat mensen 'lief' zijn in fucking ONZ. Ik heb je moeder de kaneker in geneukt. Ik heb de reet van je vader tot bloedens toe opgefist. Ga ergens anders dat vadsige online-vriendinnetje van je verdedigen, mits ze d'r polsen nog niet open heeft gesneden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Het_hupt het volgende:
Doe eens lief zijn Sai, en kap eens met die shit
"ZIJ" is mijn kloon, maar pssssssssssssssstttttttttttttt, niet verder vertellen hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:27 schreef Sai het volgende:
[..]
wat ben ji voorj een kankermod die wil dat mensen 'lief' zijn in fucking ONZ. Ik heb je moeder de kaneker in geneukt. Ik heb de reet van je vader tot bloedens toe opgefist. Ga ergens anders dat vadsige online-vriendinnetje van je verdedigen, mits ze d'r polsen nog niet open heeft gesneden.
P.S. meisje, mocht je je polsen nog niet hebben opengesneden: doe het nu; het is nog niet te laat.
Dus je hebt posts van mij verwijderd omdat ze te beledigend waren voor je kloonquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
"ZIJ" is mijn kloon, maar pssssssssssssssstttttttttttttt, niet verder vertellen hoor
kom, Jogy, Sai is coolquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:30 schreef jogy het volgende:
Sai, moedig tegen de bierkaai vechtende Sai. Je bent een roepende in de woestijn, knuffelen en lief doen is het enige wat ons nog rest in ONZ, oh, nee. 49NZ.. Dat is hip.
jogy, lekker wijf, ik ga vanavond een geweldig topic openen. Let op. Zo'n topic waar mensen nog maanden over gaan zeiken omdat ik het na twee dagen niet meer update. Ik garandeer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:30 schreef jogy het volgende:
Sai, moedig tegen de bierkaai vechtende Sai. Je bent een roepende in de woestijn, knuffelen en lief doen is het enige wat ons nog rest in ONZ, oh, nee. 49NZ.. Dat is hip.
idd, die hebben we vorig jaar op de crematie van mn vader gedraaidquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Dus je hebt posts van mij verwijderd omdat ze te beledigend waren voor je kloon
Gefeliciteerd. Misschien is dat wel nóg trietser dan ze verwijderen omdat je voor een meisje op het internet op moet komen.
in beide gevallen ben je tragischer dan een broer en een zus die zonder een spoor van ironie 'Papa' van Stef Bos zingen op de begrafenis van hun vader.
haha, je vader is doodquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, die hebben we vorig jaar op de crematie van mn vader gedraaid
mên, ik heb ineens veel respect voor je
was het ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:38 schreef Sai het volgende:
[..]
haha, je vader is dood
ik hoop dat het langzaam en pijnlijk was [PI]
Doe er ook een [paint] element in, zodat het open blijft. Maar waarschuw mij even,dan print ik het uit en hang ik hem boven m'n bed. Samen met andere topics, een soort analoge ONZ, een ode aan weleer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Sai het volgende:
[..]
jogy, lekker wijf, ik ga vanavond een geweldig topic openen. Let op. Zo'n topic waar mensen nog maanden over gaan zeiken omdat ik het na twee dagen niet meer update. Ik garandeer.
Jawel, maar nu heb je oorlogquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Ja wat? Doe ik wat verkeerd ofzo? Is dat hem niet?
Wederom geen foto'squote:
Ja want stel dat andere mensen je poffertjesporum zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik ga me foto op FOK! zetten
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja want stel dat andere mensen je poffertjesporum zien.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
/care
Ben er de rest van de dag toch niet en ik laat me niet wegpesten door zo'n verbitterde oldbie met grootheidswaanzin.
Wat is er gepaint aan die pic dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of types als jij het gaan painten en misbruiken! Boefuckinghoe!
Zoals dit:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |