Ik vang voor niemand een kogel op.quote:
Kijk, dat is een post wat dan verstandig was geweest. "Dudes, ik weet het niet, kan het nu ff niet weten en het is mijn beslissing niet geweest, maar wil best wel eens kijken wat de reden is geweest"quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weet je Dirkh, ik denk dat je gelijk hebt
Als excrew weet je zelf ook wel dat je als crew wel eens in een spagaat komt waar je niet in wil komen te zitten, maar er niet onder uit komt. Als de zittende crew dan ook beseft dat de excrew dat niet meer heeft en dat wat zij posten niet meteen als "verzuurd" beschouwen, dan is er ook niks aan de hand.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je herkent de anale krampstatus die je tentoon spreidde wanneer ik in een topic poste waar jij toevallig ook was?
Ik ga het toch echt niet bookmarken ofzoquote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verkapte ''ik-ben-de-nieuwe-ONZ-mod''-post.
Ludo deed ook heel graag mee, zijn vrouwelijke counterpart op FOK! ging voor immers met de bashquote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als excrew weet je zelf ook wel dat je als crew wel eens in een spagaat komt waar je niet in wil komen te zitten, maar er niet onder uit komt. Als de zittende crew dan ook beseft dat de excrew dat niet meer heeft en dat wat zij posten niet meteen als "verzuurd" beschouwen, dan is er ook niks aan de hand.
Hoog boehoe gehalte post overigens, ik weet het.
wat een ongelofelijke klootzak en lafaard ben jij zeg!! snel een reactie geven terwijl je waarschijnlijk wist dat danny topic op slot zou gooien!!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik uitspraken gequote uit besloten fora? Heb alleen gezegd dat er een klacht was en dat dat de reden van het verwijderen van de topics was. Ik had ook niks kunnen zeggen maar ik vond dat jullie toch wel recht hadden op een verklaring in deze.
Een beetje rustiger mag ook wel, Huppelmuts.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke klootzak en lafaard ben jij zeg!! snel een reactie geven terwijl je waarschijnlijk wist dat danny topic op slot zou gooien!!
Jij hebt inderdaad niks gequote maar je hebt wel gezegd dat hupt zelf de tr had gedaan, dat lijkt me iets van achter de schermen dus iets dat daar moest blijven!!
Tevens begin je voor de zoveelste keer over een sollicitatie die neem ik aan ook niet via een topic op een open forum is gedaan.
nee nee mannetje jij lekt wel degelijk!!
jij moet het al helemaal niet in je hoofd halen om mij op iets aan te sprekenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Een beetje rustiger mag ook wel, Huppelmuts.
Kleine aanpassing, de solli-mail is destijds wel door mij in een topic geplaatst. Daar is via mail op gereageerd, met de melding (uitgebreid) dat deze was ontvangen en er een uitgebreide reactie op zou komen. Die is vervolgens niet gekomen en zijn er twee andere FA's aangesteld. De reden is niet gemeld, niet per mail of PM. Remlof lacht alleen in zijn knuistje en meent dat in een aantal posts even te moeten inwrijven. Dat mag best en ik zie er ook wel de humor van in, maar als hij daarbij totaal out of context meldt dat ik me niet kan conformeren aan de policy, dan staan mijn haren rechtop. Als dat als reden achter de schermen is aangedragen, dan is dat lekken, aangezien het niet voor de schermen of per mail is gemeld.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke klootzak en lafaard ben jij zeg!! snel een reactie geven terwijl je waarschijnlijk wist dat danny topic op slot zou gooien!!
Jij hebt inderdaad niks gequote maar je hebt wel gezegd dat hupt zelf de tr had gedaan, dat lijkt me iets van achter de schermen dus iets dat daar moest blijven!!
Tevens begin je voor de zoveelste keer over een sollicitatie die neem ik aan ook niet via een topic op een open forum is gedaan.
nee nee mannetje jij lekt wel degelijk!!
Triplequote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij moet het al helemaal niet in je hoofd halen om mij op iets aan te spreken
Gunst, heb ik je ooit op je tieten getrapt? Je doet maar gewoon even rustig, simpel.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij moet het al helemaal niet in je hoofd halen om mij op iets aan te spreken
jij zit als crew keihard mee te doen als iemand dood wordt gewenst het liefst door kankerquote:Op zondag 15 maart 2009 20:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Gunst, heb ik je ooit op je tieten getrapt? Je doet maar gewoon even rustig, simpel.
Linkje?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij zit als crew keihard mee te doen als iemand dood wordt gewenst het liefst door kanker
jij hebt eventuele autoriteit die je had daarmee helemaal verspeeld
dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij zit als crew keihard mee te doen als iemand dood wordt gewenst het liefst door kanker
jij hebt eventuele autoriteit die je had daarmee helemaal verspeeld
ga ik zo zoeken ff mn patat opetenquote:
Dat topic van Sai weet je nog?quote:
quote:
had je het idee dat je stout was dan?quote:
Gedraag je je iig een beetje tegen ons Shmoops?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
had je het idee dat je stout was dan?
Kom op Dirkh, je weet dondersgoed dat dat de reden is dat je geen positief antwoord op je solli krijgt. En ik was het misschien toen ook niet met het beleid eens, maar ik was wel bereid me eraan aan te passen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef Dirkh het volgende:
Maar deels klopt het wel, ik was het op het gebied van de policy grondig oneens, dat was Remlof op dat gebied ook. Dát maakt zijn posts achterbaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |