jawel hoor, dat dit topic eigenlijk alleen voor FB isquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zou ik het ooit ergens over met je eens zijn, hupske?
in Realistische?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Realistische pokémongevechten
Fix die TT eens bitte
Wat is de bedoeling verder in/van dat topic?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef Daantjuuh het volgende:
![]()
[ Bericht 77% gewijzigd door murp op 06-03-2009 18:03 ]
oh, sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef Sena het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling verder in/van dat topic?
donequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
GPD [CDLIX] - triptruffels en hallucinogene amfibiën
kan de TT veranderd worden in De GPD [CDLIX] - triptruffels en hallucinogene amfibiën
Bedankt het_quote:
mwah het posten van privegegevens is voor mij reden genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je op z'n minst argumentatie kunnen geven? De vorige drie delen bleven ook gewoon open.
Dan edit je die. Moet ieder topic dicht als er een post niet deugt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah het posten van privegegevens is voor mij reden genoeg
nee, hij gaat niet weer openquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan edit je die. Moet ieder topic dicht als er een post niet deugt?
Als je toch geen argumenten gaat geven, heeft het weinig zin om er nog over verder te praten. Gefeliciteerd, je hebt je macht goed benut.quote:
die mooie wijven mogen nu wel in de SCquote:
af en toe een paar lijkt mij geen prob, zolang het maar geen idiote series worden, capice?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
Het_hupt wil je foto's in de SlowChat. ONZ SC#15 Zonder de banner.
gewoon baggerquote:Op zondag 8 maart 2009 11:59 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Nou, waarom moest mijn briljante topic nou weer dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |