Dat zal Dagonet wel gedaan hebben, zodat niemand ziet wat hij allemaal heeft gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan is er alle reden om het topic te verwijderen.
maar dat zou wel heel erg laf zijn!!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat zal Dagonet wel gedaan hebben, zodat niemand ziet wat hij allemaal heeft gezegd.
Nogmaals, van mij hadden ze ook niet verwijderd hoeven worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan is er alle reden om het topic te verwijderen.
WAAROM ZIJN ZE WEG DAN????quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nogmaals, van mij hadden ze ook niet verwijderd hoeven worden.
een Aquote:Op zondag 15 maart 2009 18:37 schreef Olep het volgende:
Wie heeft die topics van verwijderd, remlof?
ja he dat vond ik nou ook.quote:
50% kans dat het yvonne was.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja he dat vond ik nou ook.
blijkbaar is dat alleen bekend achter de schermen en zoals iedereen weet moet dat wat achter de schermen gebeurd ook achter de schermen blijven.
Net als wie een topicreport heeft geplaatst bijvoorbeeld, he remlof
die kwam vandaag thuis van vakantie dus die zal het wel niet gedaan hebbenquote:
dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 18:53 schreef Olep het volgende:
Ik zou graag uitleggen willen van de A die al die topics heeft verwijderd.
Geen haar op mijn hoofd mee sinds vanavond. Je hebt de posts van Remlof gelezen, mogelijk heb je ook wel eens gespit in de oude FC ONZ topics, dan weet je dat wat Remlof hier vanavond presteert, ongeveer alles overtreft op het gebied van achterbaks gedrag.quote:
weet je Dirk, ik kan je heel goed begrijpen ook nog.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd mee sinds vanavond. Je hebt de posts van Remlof gelezen, mogelijk heb je ook wel eens gespit in de oude FC ONZ topics, dan weet je dat wat Remlof hier vanavond presteert, ongeveer alles overtreft op het gebied van achterbaks gedrag.
Je staat tegen de verkeerde te schreeuwen, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN ZE WEG DAN????
jezus typ ik spaans ofzo!!
het viel allemaal wel mee, ze hoefden niet verwijderd, zo erg was het niet en toch topics foetsie
WHY?
aangezien remlof de hele tijd om de hete brei heen draait krijg je als user vanzelf wel het idee dat hij meer weet dan hij eigenlijk toegeeft/zegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je staat tegen de verkeerde te schreeuwen, hoor.
Hoe kan remlof de beweegredenen van een Admin weten?
Djeez...
Hij weet het wel hoor, tenminste, veel laat zijn post niet te raden over:quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je staat tegen de verkeerde te schreeuwen, hoor.
Hoe kan remlof de beweegredenen van een Admin weten?
Djeez...
quote:
Voor zover ik kan bijlezen staat er nergens een post van de betreffende admin met een uitleg, voor de crew dus ook niet, dus hij weet simpelweg net zo min als wij waarom die topcs zijn verwijderd.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aangezien remlof de hele tijd om de hete brei heen draait krijg je als user vanzelf wel het idee dat hij meer weet dan hij eigenlijk toegeeft/zegt.
kijk hoe nietszeggend ook met dat antwoord kan je iets.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Voor zover ik kan bijlezen staat er nergens een post van de betreffende admin met een uitleg, voor de crew dus ook niet, dus hij weet simpelweg net zo min als wij waarom die topcs zijn verwijderd.
Hm, ik denk dat dat meer een educated guess is, maar daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij weet het wel hoor, tenminste, veel laat zijn post niet te raden over:
[..]
heeft hij die nodig danquote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat dat meer een educated guess is, maar daar kan ik niet over oordelen.
Voordat men denkt dat ik remlofs spreekbuis danwel bodyguard ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |