quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Internet heldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
kk smoel dicht over allure!1!11!!1!1
Welke is het? Die blonde?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
De lerares die me ooit heeft laten zakken doet mee met 'wie is de chef'. Arrogante ho
.
Krijg je spijt van!!!11!!11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Internet held
[..]
Welke is het? Die blonde?
Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
SUICIDE GIRLS TOPIC![]()
En de gene die pixie acia lelijk vindt is een vuile homooo
ze is kanker lelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
SUICIDE GIRLS TOPIC![]()
En de gene die pixie acia lelijk vindt is een vuile homooo
Wat ga je doen dan? Sanna uit het topic halen? NOOOOOOOOOOEEEEEEEEES!!quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt hequote:
"Als kanker een lijf had".quote:
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo negatief als jij het opvatte. Weet verder niet zo goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar ik wilde met mijn opmerking geen waardeoordeel vellen (wat je er waarschijnlijk wel in las).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
IQM, ik antwoord hier maar even op je PM.
Nee. Wat bedoelde je dan?
quote:
Ik wil hebbe hebbe hebbequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt he
Ik ga je helemaal niks vertellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt he
Ja maar jij.. ach laat ook maarquote:
wat een troep nummerquote:
Ook geen verhaaltje voor het slapengaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal niks vertellen.
Ja echt hoor, ze zijn niet eens zo mooi en dan heb ik het nog niet eens over die tattoo'squote:
Dan kun je voortaan maar beter geen dingen zeggen, als je niet weet hoe je ze moet verwoorden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo negatief als jij het opvatte. Weet verder niet zo goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar ik wilde met mijn opmerking geen waardeoordeel vellen (wat je er waarschijnlijk wel in las).
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook geen verhaaltje voor het slapengaan?
Ja. Na 19 maart.quote:
Die maken het er niet veel beter op inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja echt hoor, ze zijn niet eens zo mooi en dan heb ik het nog niet eens over die tattoo's
Hoe ik ze vérder moet verwoorden. Wat ik wilde zeggen, heb ik gezegd. Hoe anderen het opvatten, is dan niet mijn probleem meer... Ik bedoelde het in ieder geval niet slecht, daar doe je het maar mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je voortaan maar beter geen dingen zeggen, als je niet weet hoe je ze moet verwoorden.
Nee, ik laat mijn beide armen in deze twee weken vol tatoeëren.quote:
Dan nog liever van die breezahs van 14quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die maken het er niet veel beter op inderdaad.
Maar heb je een tattoo? Als het er dan maar eentje is zo net boven je doos net als Jenni Lee, vind ik het niet erg.quote:
Dan gaat het feest niet door.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn beide armen in deze twee weken vol tatoeëren.
No problem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe ik ze vérder moet verwoorden. Wat ik wilde zeggen, heb ik gezegd. Hoe anderen het opvatten, is dan niet mijn probleem meer... Ik bedoelde het in ieder geval niet slecht, daar doe je het maar mee.
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar heb je een tattoo? Als het er dan maar eentje is zo net boven je doos net als Jenni Lee, vind ik het niet erg.
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?quote:
De goede wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ey Pleunhoop dat het de goede is
Dude, het antwoord weet je nu toch wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?
quote:
Ja, net boven d'r doos net als Jenni Lee.quote:
Ja weet ik, probeer alleen een reactie uit te lokkenquote:
Waarom wist ik dat dit van Bert Brussen komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Vrouwen met tattoo op onderrug nu officieel erkende conformistische losers
En je was zo cool en hip, met dat enorme plakkaat op je onderrug die zo mooi boven je spijkerbroek uitkwam. Tot je ontdekte dat je he-le-maal niet de enige rosé drinkende wanhopige dertigjarige vrouw met “unieke en onafhankelijkheid tonende” tattoo op De Parade was. Jammer joh. Maar ja, je kunt niet zeggen dat je van te voren niet gewaarschuwd was….
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, probeer alleen een reactie uit te lokken
Pics? Of zit het echt op een plek wat niet voor de SC geschikt is?quote:
quote:Vrouwen gaven aan dat één tot vijf jaar na het plaatsen van de tatoeage hun gevoel over de tatoeage begon te veranderen, ook al waren ze er in eerste instantie blij mee. In tegenstelling tot de mannen, kregen de vrouwen meer last van schaamte, het negatieve commentaar op hun tatoeage en hadden ze problemen met hun kledingkeuze vanwege de tatoeage. Volgens de onderzoekers voelden ze zich niet meer uniek.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Pinterman het volgende:
YES Bitches, ik doe mee in dit topic. Meer plaatjes svp
Je moet eerst je tieten posten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Pinterman het volgende:
YES Bitches, ik doe mee in dit topic. Meer plaatjes svp
Hoe groot wordt het dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik krijg dit jaar nog een tattoo
makkelijk zeggen he, in maart
Maar true story. Probleem is dat ik eerst geld moet sparen en zit nog maar op ¤200
een goatse?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Maar true story. Probleem is dat ik eerst geld moet sparen en zit nog maar op ¤200
WTF, hoeveel kost die shit dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Wat voor 1 doe jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik vroeg je wat!quote:
kankervet wat voor een tattooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ga de UI van IQM op mijn kont zetten.quote:
quote:
Een gifje als tattooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga de UI van IQM op mijn kont zetten.
Ok, nu mag je mee doen!quote:
Kanker wat een geld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Een Garuda op mijn rug, in mijn fobo staat er 1. Kost gauw 350 ofzo.
Kutpinda.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
wut? Ik heb het over:quote:
Zonder kleur en niet groter dan je hand ben je minder dan 200 euri kwijt, dus het zal wel een grote worden danquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Robbie Williams tattoo wel kunstig vind. Al blijft een tattoo nog steeds pauper.quote:
quote:
Wel als webicon!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wut? Ik heb het over: [ afbeelding ]
Heeft ie een gifje dan?
kenker, wie is dat?quote:
was een garudaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet denken van vrouwen met tattoeages maar.... dit is wel een prima kleurplaatquote:
Jij bent pauperquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Robbie Williams tattoo wel kunstig vind. Al blijft een tattoo nog steeds pauper.
quote:
I know.quote:
Ik wil ook een sleeve!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:54 schreef reetveter het volgende:
En uiteraad een sleeve, maar dat doe ik wel als ik midden twintig benMaar zon sleeve is te mooi
Smart_ass.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind tattoos een beetje kamper eigenlijk.
tattoo's zijn niet pauperquote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Kunnen. Maar 90% van hen slaat de plank finaal mis. Sowieso past het bij 90% van de tattoovrouwen niet eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
tattoo's zijn niet pauper![]()
tattoo's bij vrouwen kunnen geil zijn
Van een man met wèl een perfect lichaam?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
Ik wil een tattoo van een mensenlichaam levensgroot op m'n lijf getatoeëerd hebben.
Nee, toch maar niet..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
tattoo's zijn niet pauper![]()
tattoo's bij vrouwen kunnen geil zijn
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van een man met wèl een perfect lichaam?
Haha.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Trut.
Ik voel een nieuw verhaal voor in je fotoboek opborrelen.
Je hele arm helemaal vol is een full sleeve. Een vriend van me gaat dat laten doen binnenkort, gaat ongeveer 1500 euro kosten.quote:
Ligt er een beetje aan wat voor een tattoo. Zo'n aarsgewei vind ik bijvoorbeeld wel erg kamper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Je bent al plat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.![]()
Wat ga je dan afsnijden, m'n tieten?
quote:
Hihihi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als uitzondering ga ik heel groot een tattoo van jou op m'n rug laten tatoeëren!
Lijkt 't net of jij ook een hot body hebt, hihiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]Ja, zo'n mooi getatoeëerde sixpack op m'n buik!
Je hoofd hak ik eraf, en die stop ik in je kont want je praat poepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.![]()
Wat ga je dan afsnijden, m'n tieten?
Kanker, ik wil hem ook wel even onder handen nemen voor 1500 euro.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hele arm helemaal vol is een full sleeve. Een vriend van me gaat dat laten doen binnenkort, gaat ongeveer 1500 euro kosten.
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.quote:
Hihi, *homo opmerking*.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker, ik wil hem ook wel even onder handen nemen voor 1500 euro.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele arm vol. Dus.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.Kunnen kleine kinderen knikkeren op me.
Lelijk dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele arm vol. Dus.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Love you too, baby.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Je hoofd hak ik eraf, en die stop ik in je kont want je praat poep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.Kunnen kleine kinderen knikkeren op me.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Love you too, baby.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Iedere keer moet ik daar harder om lachen.
En Santos_ in je aarschquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga KLB-SC op mijn borstkas zetten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Love you too, baby.Ik moest lachen. Eigenlijk alleen maar omdat jij dat zinnetje zo grappig vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei doei!quote:
Of Ajax in je achterhoofd laten scheren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor gekanker met die reclamebanner onderin, schuift telkens naar boven
En vrouwen met tatoo'sDan wel kleuren tattoo's
, niet zon kontgewei of tribal
. Ik zelf zou geen kleuren tattoo nemen
Smileyattack !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Wat is er nou zo mooi om je hele arm onder vage inkt te hebben met een of ander plaatje dat je toch niet ziet..quote:
Tribals en kont geweien, gatver.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor gekanker met die reclamebanner onderin, schuift telkens naar boven
Smileyattack !!
Misschien nieuwe single. Kan hem niet op albums vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef bloodysunday het volgende:
James Blunt - Here We Go Again
op welk album staat dit nummer? weet iemand dat
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
!
Iedere keer moet ik daar harder om lachen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Eigenlijk alleen maar omdat jij dat zinnetje zo grappig vindt.
Nee ben er achtergekomen dat het alleen een single is en niet op album staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien nieuwe single. Kan hem niet op albums vinden.
Been there, done that. Blijft maar 2 weken zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of Ajax in je achterhoofd laten scheren.
dadelijk is ze ook lesbischquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Even kijken of daar een youtubefilmpje van is.
[..]Ik besmet je met m'n Fasheid.
Ik vind het ook lelijk.quote:
Ohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Been there, done that. Blijft maar 2 weken zitten.
Welke kutpauper heeft nou weer banners danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
Smileyattack !!
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar banquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke kutpauper heeft nou weer banners dan
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke kutpauper heeft nou weer banners dan
Ik heb er geen last van eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzo
Je kan het uitzetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzo
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar ban
Het ziet er niet uit.quote:
Ik vind het gewoon niet mooiquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar ban
idemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mooiWat valt daar aan te verklaren?
Ik zie liever gewoon de huid.
Burberryquote:
quote:
K zie liever geen huid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mooiWat valt daar aan te verklaren?
Ik zie liever gewoon de huid.
Maar krijg je niet geld terug of verlenging of zo?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zie liever geen huid.
Een geveld persoon
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar krijg je niet geld terug of verlenging of zo?
Als ze er allemaal uitzien zoals Pixie, deal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Echt iedereen die zulke uitwendige kankergezwellen blijft posten mag zich van mij drie jaar gratis te goed doen aan deze walgelijke hoeren.
Gevild clownquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zie liever geen huid.
Een geveld persoon
Da's wel mooi genaaid dan.quote:
Dat zeg ik, haal dat gezwel uit je oogquote:
Tjaquote:
Ja, uberhaupt een beetje dom om te gaan betalen voor zulks slechtsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg ik, haal dat gezwel uit je oog
[..]
Tja
JAHAAAquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, uberhaupt een beetje dom om te gaan betalen voor zulks slechts
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je abonnement wordt zeker automatisch verlengd
Fok = Jamba!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je abonnement wordt zeker automatisch verlengd
Dat weet ik schat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
I can only give you everything I've got. I can be as sorry as you think I should. But I still love you more then anyone else could.
You say it is much more then just my last mistake. We should spend some time apart for both our sake.quote:
Dat he'k heul niet gezeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You say it is much more then just my last mistake. We should spend some time apart for both our sake.
DIT IS MIJN CLUUUUB, MIIIJJNNN IDEAAAAAAAAALLL!! DIT IS DE MOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAAL. HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREEUGDE MIJN VERDRIET! HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, JE KAN WINNEENN OF VERLIEZEN! MAAR EEN BEET'RE CLUB DAN DEEZE, IS ER NIEEETTTT!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
I can only give you everything I've got. I can be as sorry as you think I should. But I still love you more then anyone else could.
The final word in the final sentence you ever uttered to me was love.quote:
Lean Over Vile Entity ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The final word in the final sentence you ever uttered to me was love.
zoveel posts hebben... dat is gewoon triestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Al die kneuzen met hun 66.666.666ste post
Deze opmerkingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zoveel posts hebben... dat is gewoon triest
Deze opmerking ookquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIT IS MIJN CLUUUUB, MIIIJJNNN IDEAAAAAAAAALLL!! DIT IS DE MOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAAL. HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREEUGDE MIJN VERDRIET! HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, JE KAN WINNEENN OF VERLIEZEN! MAAR EEN BEET'RE CLUB DAN DEEZE, IS ER NIEEETTTT!!!!
Jezus man gekkenhuis jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef reetveter het volgende:
Het hele stadion sprong ook gewoon tijdens de 1-1 van leoooo
Die was echt mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef IQM het volgende:
Cool!Vrijdag tv-première van de Borat-film op RTL 5.
Die film is niet alleen hilarisch, het laat ook op slimme wijze zien hoe sommige Amerikanen denken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die was echt mooi![]()
Die Amerikanen ook echt. Bijvoorbeeld die racistische cowboy
wtf wat moet jij met een zaag achter de computer, of is dat een soort nieuwe fetishquote:
Het is een hint.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef reetveter het volgende:
kankerfok, telkens als ik iets post komt er 'page cannot be displayed' te staan
Ga je haar kammen ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf wat moet jij met een zaag achter de computer, of is dat een soort nieuwe fetish
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chill!
[..]
Het probleem heeft zichzelf al opgelost zie ik!
quote:
Ahhh, ben jij ook al ongesteld?quote:
Jongen van je werk? Date?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, ben jij ook al ongesteld?
En heb je dat leuke shirtje nog gekocht dat we vorige week zagen?
Ooh ik ben trouwens eindelijk uitgeweest met die jongen van mn werkik denk dat ik 'm wel zie zitten hihihi. Maarja Claire zei dus dat hij de ex is van Sanne, een vriendin van haar, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken..
Ja als iets niet gaat zoals ik wil dan heb ik de neiging om iets kapot te tyfenquote:
Ik moest nadenken voordat ik m snaptequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik ben trouwens eindelijk uitgeweest met die jongen van mn werkik denk dat ik 'm wel zie zitten hihihi. Maarja Claire zei dus dat hij de ex is van Sanne, een vriendin van haar, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch niet van DE Sannequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jongen van je werk? Date?![]()
![]()
Oehhhh!
Neuken dan maar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werktragisch.
Ooh wacht, wel eentjemaar die is streng gelovig en getrouwd.
Ik heet ook Sanna. *vriendelijk knikt*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toch niet van DE Sanne? Die vuile hoerrrrrrrrrrrrrrrrr
(Nee niet WD)
quote:
Ik praat over SannE, daarnaast zet ik er nog bij niet WDquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heet ook Sanna. *vriendelijk knikt*
Kale Vandalen - Auswitch is back for blackquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een leuk liedje? Beetje in de richting Enya ft. Dido, Air, Zero7, Sigur ros, massive attack.
Je dacht dat ik Sanne heette daarom zette je erbij dat het niet over mij ging. Maar ik probeerde duidelijk te maken dat ik dus Sanna heet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik praat over SannE, daarnaast zet ik er nog bij niet WD.
Ohw, ik trap weer ergens in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werktragisch.
Ooh wacht, wel eentjemaar die is streng gelovig en getrouwd.
Ik moet bijna lachen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kale Vandalen - Auswitch is back for black
inc. spelfout.
Voetbal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
BT, regel nou toch eens een leuke jongen zeg!
Zaterdag moet je er op z'n minst 1tje kunnen scoren.
Ik ben al bezet hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een leuk liedje? Beetje in de richting Enya ft. Dido, Air, Zero7, Sigur ros, massive attack.
Scoren is het probleem nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
Dus ik ben geen leuke jongen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
Ga dan eens ergens anders heen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Scoren is het probleem nietmaar het zijn hier aaaltijd dezelfde jongens
!
Jij bent al van mij.quote:
Ja wat heb ik nou aan iemand die ver weg woont?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga dan eens ergens anders heen!
[..]
Jij bent al van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |