quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Internet heldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
kk smoel dicht over allure!1!11!!1!1
Welke is het? Die blonde?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
De lerares die me ooit heeft laten zakken doet mee met 'wie is de chef'. Arrogante ho
.
Krijg je spijt van!!!11!!11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Internet held
[..]
Welke is het? Die blonde?
Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
SUICIDE GIRLS TOPIC![]()
En de gene die pixie acia lelijk vindt is een vuile homooo
ze is kanker lelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
SUICIDE GIRLS TOPIC![]()
En de gene die pixie acia lelijk vindt is een vuile homooo
Wat ga je doen dan? Sanna uit het topic halen? NOOOOOOOOOOEEEEEEEEES!!quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt hequote:
"Als kanker een lijf had".quote:
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo negatief als jij het opvatte. Weet verder niet zo goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar ik wilde met mijn opmerking geen waardeoordeel vellen (wat je er waarschijnlijk wel in las).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
IQM, ik antwoord hier maar even op je PM.
Nee. Wat bedoelde je dan?
quote:
Ik wil hebbe hebbe hebbequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt he
Ik ga je helemaal niks vertellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt he
Ja maar jij.. ach laat ook maarquote:
wat een troep nummerquote:
Ook geen verhaaltje voor het slapengaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal niks vertellen.
Ja echt hoor, ze zijn niet eens zo mooi en dan heb ik het nog niet eens over die tattoo'squote:
Dan kun je voortaan maar beter geen dingen zeggen, als je niet weet hoe je ze moet verwoorden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo negatief als jij het opvatte. Weet verder niet zo goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar ik wilde met mijn opmerking geen waardeoordeel vellen (wat je er waarschijnlijk wel in las).
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook geen verhaaltje voor het slapengaan?
Ja. Na 19 maart.quote:
Die maken het er niet veel beter op inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja echt hoor, ze zijn niet eens zo mooi en dan heb ik het nog niet eens over die tattoo's
Hoe ik ze vérder moet verwoorden. Wat ik wilde zeggen, heb ik gezegd. Hoe anderen het opvatten, is dan niet mijn probleem meer... Ik bedoelde het in ieder geval niet slecht, daar doe je het maar mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je voortaan maar beter geen dingen zeggen, als je niet weet hoe je ze moet verwoorden.
Nee, ik laat mijn beide armen in deze twee weken vol tatoeëren.quote:
Dan nog liever van die breezahs van 14quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die maken het er niet veel beter op inderdaad.
Maar heb je een tattoo? Als het er dan maar eentje is zo net boven je doos net als Jenni Lee, vind ik het niet erg.quote:
Dan gaat het feest niet door.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn beide armen in deze twee weken vol tatoeëren.
No problem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe ik ze vérder moet verwoorden. Wat ik wilde zeggen, heb ik gezegd. Hoe anderen het opvatten, is dan niet mijn probleem meer... Ik bedoelde het in ieder geval niet slecht, daar doe je het maar mee.
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar heb je een tattoo? Als het er dan maar eentje is zo net boven je doos net als Jenni Lee, vind ik het niet erg.
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?quote:
De goede wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ey Pleunhoop dat het de goede is
Dude, het antwoord weet je nu toch wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?
quote:
Ja, net boven d'r doos net als Jenni Lee.quote:
Ja weet ik, probeer alleen een reactie uit te lokkenquote:
Waarom wist ik dat dit van Bert Brussen komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Vrouwen met tattoo op onderrug nu officieel erkende conformistische losers
En je was zo cool en hip, met dat enorme plakkaat op je onderrug die zo mooi boven je spijkerbroek uitkwam. Tot je ontdekte dat je he-le-maal niet de enige rosé drinkende wanhopige dertigjarige vrouw met “unieke en onafhankelijkheid tonende” tattoo op De Parade was. Jammer joh. Maar ja, je kunt niet zeggen dat je van te voren niet gewaarschuwd was….
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, probeer alleen een reactie uit te lokken
Pics? Of zit het echt op een plek wat niet voor de SC geschikt is?quote:
quote:Vrouwen gaven aan dat één tot vijf jaar na het plaatsen van de tatoeage hun gevoel over de tatoeage begon te veranderen, ook al waren ze er in eerste instantie blij mee. In tegenstelling tot de mannen, kregen de vrouwen meer last van schaamte, het negatieve commentaar op hun tatoeage en hadden ze problemen met hun kledingkeuze vanwege de tatoeage. Volgens de onderzoekers voelden ze zich niet meer uniek.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Pinterman het volgende:
YES Bitches, ik doe mee in dit topic. Meer plaatjes svp
Je moet eerst je tieten posten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Pinterman het volgende:
YES Bitches, ik doe mee in dit topic. Meer plaatjes svp
Hoe groot wordt het dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik krijg dit jaar nog een tattoo
makkelijk zeggen he, in maart
Maar true story. Probleem is dat ik eerst geld moet sparen en zit nog maar op ¤200
een goatse?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Maar true story. Probleem is dat ik eerst geld moet sparen en zit nog maar op ¤200
WTF, hoeveel kost die shit dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Wat voor 1 doe jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik vroeg je wat!quote:
kankervet wat voor een tattooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ga de UI van IQM op mijn kont zetten.quote:
quote:
Een gifje als tattooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga de UI van IQM op mijn kont zetten.
Ok, nu mag je mee doen!quote:
Kanker wat een geld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Een Garuda op mijn rug, in mijn fobo staat er 1. Kost gauw 350 ofzo.
Kutpinda.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Een Garuda op mijn rug, in mijn fobo staat er 1. Kost gauw 350 ofzo.
wut? Ik heb het over:quote:
Zonder kleur en niet groter dan je hand ben je minder dan 200 euri kwijt, dus het zal wel een grote worden danquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Robbie Williams tattoo wel kunstig vind. Al blijft een tattoo nog steeds pauper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |