quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehhee![]()
[..]
Knap zijn heeft z'n nadelen inderdaad. Ik ondervind dat dagelijks.Ik maak zelden zelfverheerlijkende opmerkingen over mijn spange uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zei wel meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook, dus eigenlijk ben jij dan ook een na-aper, na-aper!
1 been misschien ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij doet alles met 2 benen, vrouwelijk en een adem.
Het blijft een slet hè, die IQM.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
De kans is trouwens groot dat als IQM deze foto's van Allure_ voor het eerst ziet, hij wolvendagen achter zich laat en op Allure_ afgaat.
Dude, ik wist al lang hoe Allure_ eruit zag, ik ga nergens achteraan en Allure_ heeft al een hele tijd een vriend die op Jude Law lijkt. 1+1+1=3quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
De kans is trouwens groot dat als IQM deze foto's van Allure_ voor het eerst ziet, hij wolvendagen achter zich laat en op Allure_ afgaat.
Arme BT.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
Doe ik bijna altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, zometeen schijten in het donker.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
Kankergeile trio!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik wist al lang hoe Allure_ eruit zag, ik ga nergens achteraan en Allure_ heeft al een hele tijd een vriend die op Jude Law lijkt. 1+1+1=3
Je hebt een dag de tijd gehad om een lamp te kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, zometeen schijten in het donker.
En jij als een spook met die vermomming van je.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef postmortum het volgende:
allure ziet eruit als een kat , met die ogen van haar
Waarom verwachte ik al zo'n opmerkingquote:
Als je aandacht wilt kun je het ook gewoon vragen hoor. Dan krijg je het alsnog niet. Maargoed, gaat om het idee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef postmortum het volgende:
is de sc al voortgezet in dat fobo van haar?
Nou, hier moet ik even op terug komen. Mijn vriend treft dus meer de gelijkenis met JT in zijn nieuwe clip! Die met T.I. enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik wist al lang hoe Allure_ eruit zag, ik ga nergens achteraan en Allure_ heeft al een hele tijd een vriend die op Jude Law lijkt. 1+1+1=3
Glücklich.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel om je te troosten hoor WD!
Na 19 maart heb ik misschien wel wat mooie pics voor je!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef postmortum het volgende:
pics van wd kunnen via disctrete pm naar mij gestuurd worden
Ik verwachtte: "ook zonder adem hoor"quote:
Oh, ja. Dan is onze date.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na 19 maart heb ik misschien wel wat mooie pics voor je!
Kut, verkeerde account.quote:
Is jouw batswezen alweer zuruck uit dat criminelen land?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
uhm ga je naar de st. joep markt bij ons in Sittard?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik hopen voor je, ja.quote:
Justin Timberlake?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je aandacht wilt kun je het ook gewoon vragen hoor. Dan krijg je het alsnog niet. Maargoed, gaat om het idee.
[..]
Nou, hier moet ik even op terug komen. Mijn vriend treft dus meer de gelijkenis met JT in zijn nieuwe clip! Die met T.I. enzo. Mocht je zin hebben, dan moet je maar even youtuben
.
Nee 4 april pasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is jouw batswezen alweer zuruck uit dat criminelen land?
quote:
quote:
Je mocht willen dat je onder mijn account kon postenquote:
Ah, dus niet meer zo op Jude? Pfiew, gelukkig, minder reden om jaloers te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Nou, hier moet ik even op terug komen. Mijn vriend treft dus meer de gelijkenis met JT in zijn nieuwe clip! Die met T.I. enzo. Mocht je zin hebben, dan moet je maar even youtuben
.
quote:
Doe je lolbroek en grapjas eens uit.quote:
MAMAquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best te doen toch, zonder been
Het is al langer bekend dat jij geen mannensmaak hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Justin Timberlake?Die vent heeft een kop als een trekhaak.
Tuurlijk kan ik onder jouw account posten, je bent mijn kloon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je onder mijn account kon posten
Het lijkt qua kapsel en baardgroei enzo, in die clip dan. Zou wat zijn als zijn hoofd een kopie was van JT, hè.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Na 19 maart ga ik voor jou bewijzen dat je geen kloon bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je onder mijn account kon posten
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook dat mocht je willen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik onder jouw account posten, je bent mijn kloon.
Ik zal ze hangen aan de graftak.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Doe je lolbroek en grapjas eens uit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daarom ... hehe..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yep.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, dus niet meer zo op Jude? Pfiew, gelukkig, minder reden om jaloers te zijn.
Deze bedoel je?
Je bent geen geadopteerd negertje.quote:
Ik heb ook genoeg bewijs daarvoor, hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na 19 maart ga ik voor jou bewijzen dat je geen kloon bent.
Eigenlijk wel ja.quote:
Bwehehe. De vriend van Allure_ heeft een kop als een trekhaakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is al langer bekend dat jij geen mannensmaak hebt.
Ik kwam er gisteren in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Angelina's vasjien.
Ja, maar toch willen die paupers hier het maar niet geloven.quote:
So? Laat ze toch lekker.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar toch willen die paupers hier het maar niet geloven.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe. De vriend van Allure_ heeft een kop als een trekhaak![]()
![]()
![]()
Ja, da's waar.quote:
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt qua kapsel en baardgroei enzo, in die clip dan. Zou wat zijn als zijn hoofd een kopie was van JT, hè.
STel je voor, anders kon je niet rustig slapen vannacht.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe. De vriend van Allure_ heeft een kop als een trekhaak![]()
![]()
![]()
Doe 's meer tietenpics van haar!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu push je het.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
Ik wist niet dat Allure's vriendje op Justin Timberlake.
[ link | afbeelding ]
Heeft ie ook zo'n lange kromme nek?quote:
Precies, de gedachte alleen al zou voor enge Justin Timberlake nachtmerries zorgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
STel je voor, anders kon je niet rustig slapen vannacht.
Nohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, de gedachte alleen al zou voor enge Justin Timberlake nachtmerries zorgen.
Jij valt volgens mij op tatooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe moeten we onze complimentjes dan delen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
kk smoel dicht over allure!1!11!!1!1
Ik ben nog steeds misvormder dan die trekhaak. Zelfs met een Multipla eraan is dat een nog mooier gezicht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ontzettend, ja.
Voel jij je nu weer goed over jezelf?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
kk smoel dicht over allure!1!11!!1!1
Wil jij met mij je gedachten over tatoeages delen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geef mij complimenten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe moeten we onze complimentjes dan delen?
Wie?quote:
Tietenpics! Thanks!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |