Niks ten nadele van Allure_, hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik dacht.
Iedereen negeert je zeker? Gewoon keihard slaan.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Wat ben ik blij dat ik niet knap ben zeg.
Idd, kun je altijd nog lesbi wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Bwehheequote:
Knap zijn heeft z'n nadelen inderdaad. Ik ondervind dat dagelijks.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Alleen spange chicks mogen lesbi bi worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, kun je altijd nog lesbi worden
Doe ik ook wel in het echt, alleen op internet kan dat niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen negeert je zeker? Gewoon keihard slaan.

Leugens!!1!!11!11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja jij zou volgens mij iedereen doen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehhee![]()
[..]
Knap zijn heeft z'n nadelen inderdaad. Ik ondervind dat dagelijks.Godver edit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Mag ik hopen ja, anders zou ik mijn oma nu meteen verbieden, ooit nog alleen naar buiten te gaan.quote:
Jij doet alles met 2 benen, vrouwelijk en een adem.quote:
Knap zijn heeft z'n nadelen inderdaad. Ik ondervind dat dagelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Knap zijn heeft z'n nadelen inderdaad. Ik ondervind dat dagelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Bwehhee![]()
[..]
Knap zijn heeft z'n nadelen inderdaad. Ik ondervind dat dagelijks.Ik maak zelden zelfverheerlijkende opmerkingen over mijn spange uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zei wel meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook, dus eigenlijk ben jij dan ook een na-aper, na-aper!
1 been misschien ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij doet alles met 2 benen, vrouwelijk en een adem.
Het blijft een slet hè, die IQM.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
De kans is trouwens groot dat als IQM deze foto's van Allure_ voor het eerst ziet, hij wolvendagen achter zich laat en op Allure_ afgaat.
Dude, ik wist al lang hoe Allure_ eruit zag, ik ga nergens achteraan en Allure_ heeft al een hele tijd een vriend die op Jude Law lijkt. 1+1+1=3quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
De kans is trouwens groot dat als IQM deze foto's van Allure_ voor het eerst ziet, hij wolvendagen achter zich laat en op Allure_ afgaat.
Arme BT.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
Doe ik bijna altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, zometeen schijten in het donker.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
Kankergeile trio!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik wist al lang hoe Allure_ eruit zag, ik ga nergens achteraan en Allure_ heeft al een hele tijd een vriend die op Jude Law lijkt. 1+1+1=3
Je hebt een dag de tijd gehad om een lamp te kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, zometeen schijten in het donker.
En jij als een spook met die vermomming van je.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef postmortum het volgende:
allure ziet eruit als een kat , met die ogen van haar
Waarom verwachte ik al zo'n opmerkingquote:
Als je aandacht wilt kun je het ook gewoon vragen hoor. Dan krijg je het alsnog niet. Maargoed, gaat om het idee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef postmortum het volgende:
is de sc al voortgezet in dat fobo van haar?
Nou, hier moet ik even op terug komen. Mijn vriend treft dus meer de gelijkenis met JT in zijn nieuwe clip! Die met T.I. enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik wist al lang hoe Allure_ eruit zag, ik ga nergens achteraan en Allure_ heeft al een hele tijd een vriend die op Jude Law lijkt. 1+1+1=3
Glücklich.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel om je te troosten hoor WD!
Na 19 maart heb ik misschien wel wat mooie pics voor je!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef postmortum het volgende:
pics van wd kunnen via disctrete pm naar mij gestuurd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |