Dat geld alleen als je oud postbank klant bent, als je oud ING klant bent moet je nog even wachten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:46 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is iDEAL?
iDEAL is een betaalstandaard voor veilige en directe betalingen op internet. Het aanbieden van iDEAL in een webwinkel is rechtstreeks gekoppeld aan de systemen van deelnemende banken. Dit betekent dat met één aansluiting op iDEAL in een webwinkel, alle internetbankierde gebruikers van ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS bank met iDEAL kunnen betalen. En dat is uniek.
Bron: http://www.ideal.nl/banken/
Hou dat commentaar voor je, jongeman.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Over twintig jaar staan die kinderachtige dingen haar nog steeds hartstikke mooi!
Ik vraag me altijd af bij haar of ze kuiltjes in haar wangen had en er piercings in gezet heeft, of dat ze piercings in haar wangen gezet heeft en daardoor kuiltjes in haar wangen heeft.quote:
Haar tieten zijn zo mooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ze had haar pics eerst eraf gehaaldquote:
Hey Fas.quote:
Ongeloofwaardig geschreven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
Pedo topic.
Vriendin van mijn dochter...... de dilemma's
tjah, jij bent 17quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Lakitu het volgende:
En zo spang is ze niet.Daarnaast veel te oud natuurlijk.
Kuiltjes in haar wangen en daarin de piercings.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af bij haar of ze kuiltjes in haar wangen had en er piercings in gezet heeft, of dat ze piercings in haar wangen gezet heeft en daardoor kuiltjes in haar wangen heeft.![]()
Leven is zwaar.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef postmortum het volgende:
ik heb ook maar iets in dat fobo van allure gepost
Nou en, laat me.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou dat commentaar voor je, jongeman.
Ik ben 10 jaar ouder en ik vind haar ook te oud eruit zien.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kuiltjes in haar wangen en daarin de piercings. [ afbeelding ]
Dat is ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef IQM het volgende:
Allure_ heeft best een bekend hoofd. Ik heb in m'n leven geloof ik heel wat 'Allures' gezien.
Ik zou het sowieso geloofwaardiger neerpennen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jouw verhaal zou op waarheid gebaseerd zijn dus daardoor zeer geloofwaardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |