Welkom!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef iCor het volgende:
[..]
Cor, ben pas sinds een paar dagen op fok en zat hier toevallig te lezen, zag je post staan. Dus leek me wel aardig om een antwoord te geven![]()
Bt is werken, geloof ik en wd is er nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij het bent dan.
Waar is al het vrouwvolk?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga. Als jullie skaff-a zien, zeg maar dat ik bij brad pit.
Ah, je bent dus bekend met de 'discussies' op fok!?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:51 schreef iCor het volgende:
[..]
Al een hele tijd aan het lezen, maar nam pas sinds kort moeite me te registreren
Achja niet iedereen is perfectquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Welkom!
Jammer van je Apple-fetish, though.
Zeg maar gerust hoax-topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
Pedo topic.
Vriendin van mijn dochter...... de dilemma's
Geloof er niks van.quote:
Ja, mijn avatar en usertitle zijn eigenlijk ook puur ironisch. Omdat ik vanwege de ''i'' in mijn naam al commentaar zag aankomen van die richtingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, je bent dus bekend met de 'discussies' op fok!?
Aangezien hier Microsoft, Apple, Linux en de hele rataplan pure kutbende is.
Jouw reactie in haar fobo.quote:
Jezusquote:
Waarom dacht ik aan American Beauty?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
Pedo topic.
Vriendin van mijn dochter...... de dilemma's
Haar sleeve is zo mooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat nu weer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JezusEr hebben heel lang pics in d'r fobo gestaan
Ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
Gvd NG je hebt verklapt dat ik dat was.
Geen idee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom dacht ik aan American Beauty?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |