Ik verwachtte: "ook zonder adem hoor"quote:
Oh, ja. Dan is onze date.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na 19 maart heb ik misschien wel wat mooie pics voor je!
Kut, verkeerde account.quote:
Is jouw batswezen alweer zuruck uit dat criminelen land?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
uhm ga je naar de st. joep markt bij ons in Sittard?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik hopen voor je, ja.quote:
Justin Timberlake?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je aandacht wilt kun je het ook gewoon vragen hoor. Dan krijg je het alsnog niet. Maargoed, gaat om het idee.
[..]
Nou, hier moet ik even op terug komen. Mijn vriend treft dus meer de gelijkenis met JT in zijn nieuwe clip! Die met T.I. enzo. Mocht je zin hebben, dan moet je maar even youtuben
.
Nee 4 april pasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is jouw batswezen alweer zuruck uit dat criminelen land?
quote:
quote:
Je mocht willen dat je onder mijn account kon postenquote:
Ah, dus niet meer zo op Jude? Pfiew, gelukkig, minder reden om jaloers te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Nou, hier moet ik even op terug komen. Mijn vriend treft dus meer de gelijkenis met JT in zijn nieuwe clip! Die met T.I. enzo. Mocht je zin hebben, dan moet je maar even youtuben
.
quote:
Doe je lolbroek en grapjas eens uit.quote:
MAMAquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best te doen toch, zonder been
Het is al langer bekend dat jij geen mannensmaak hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Justin Timberlake?Die vent heeft een kop als een trekhaak.
Tuurlijk kan ik onder jouw account posten, je bent mijn kloon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je onder mijn account kon posten
Het lijkt qua kapsel en baardgroei enzo, in die clip dan. Zou wat zijn als zijn hoofd een kopie was van JT, hè.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Na 19 maart ga ik voor jou bewijzen dat je geen kloon bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je onder mijn account kon posten
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook dat mocht je willen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik onder jouw account posten, je bent mijn kloon.
Ik zal ze hangen aan de graftak.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Doe je lolbroek en grapjas eens uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |