Iemand maakt al die dingen aan. Denk dat hij het isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik hem de hele ochtend nog niet gezien heb.
Je gaat me toch niet vertellen dat loli-hentai verboden is op je werk?quote:
Zoveel moeite neemt nooit iemand voor me dus vond dat wel wat waard ja.quote:
Hij komt vast als dat ene meisje er is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik hem de hele ochtend nog niet gezien heb.
Is dat nou wolvendagen, die vooraan met die muts?quote:
Die was er ook vanochtend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij komt vast als dat ene meisje er is.
Nee is IQM nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Iemand maakt al die dingen aan. Denk dat hij het is
Nee, dat is Allurequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat nou wolvendagen, die vooraan met die muts?
Welke dingen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Iemand maakt al die dingen aan. Denk dat hij het is
Verdere informatie: DD- 35 2001quote:Cellentekort in een klap opgelost
Door G.D.Tineerde ()
Het probleem van het cellentekort in Duckstad is gistermiddag in een klap opgelost. Nadat de heer W. Wortel met zijn luchtballon dwars door de muur van de buitenplaats van de Burk Burk-gevangenis was gevlogen, konden tientallen schelmen, schurken, schavuiten en ander schorriemorrie zo naar buiten lopen. Directeur Norbert van Brommen: Toevallig stonden al onze gevangenen net even te luchten. De bewakers riepen nog 'Heren, jullie mogen niet weglopen, hoor.'. Maar dat was tegen dovemansoren gezegd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:42 schreef behangplakker het volgende:
Oh, in de Duckstadkrant:
[..]
Verdere informatie: DD- 35 2001
Ik vond de Joswachter een tijdje geleden toch wat beter.quote:
*Zoekt topic 254 ofzo, waarin Onur verscheenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Dat we Mark voor de gek hieldenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Nou, die ene keer dat jij helemaal dronken was en fucking veel naaktfoto's van jezelf postte, was wel memorabel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Kusjes,
Jullie pater familia
De bazen OP natuurlijk, die later verboten werdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Kusjes,
Jullie pater familia
Dat was wel baasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat we Mark voor de gek hieldenLink: zie pagina 2.
Ja, inclusief het strafbankjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De bazen OP natuurlijk, die later verboten werd
Zijn we al uit geknuffeld?quote:
Peter R de Vries & Markquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef De_Ananas het volgende:
Geef links erbij mensen, of pics weet ik veel. Ik ga niet alles zelf opzoeken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij zijn nooit uitgeknuffeld.
* Krentenbol. trekt nummertje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij zijn nooit uitgeknuffeld.
Ja, jij mag na BT, okee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. trekt nummertje.
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben opgelicht voor een euro
Ik zou spontaan klaarkomen als ik een euro zou investeren maar dat gebeurd helemaal niet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh stond ik bij de verkeerde nummers?
Ik ook niet, maar kan er ook helemaal niks meer over terug vinden. Misschien heeft ze dat in het crew forum gezegd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand moet de link geven waar Yvonne zegt dat de SC centraal gaat. Ik was er niet op dat moment.
haha, ik heb zo lang zitten lachen toen ik dat aan het lezen wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat we Mark voor de gek hieldenLink: zie pagina 2.
We kunnen ook met zn 3en knuffelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. trekt nummertje.
[ afbeelding ]
Dit is het enige over SC nieuwe stijl wat ik kon vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan er ook helemaal niks meer over terug vinden. Misschien heeft ze dat in het crew forum gezegd?
I like that ideaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We kunnen ook met zn 3en knuffelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |