quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Zotheid het volgende:
Kutboswachter! Je bent gewoon bang dat wij de macht overnemen!
En terecht! Ik eis fokvragen! Spoeddebat!
*Motie van wantrouwen tegen D_B indienen
Suczevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga, tot maandag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder m'n bureau.quote:
Nee, henk!quote:
Bal naar rechts op Jitzzzze, jitzzzze maakt een prachtige actie, passeert 2 man, geeft die bal prrrrrrachtig voor.... En JAWEL DAMES EN HEREN, BobbyB kopt hem prachtig in.quote:
Ik had precies hetzelfde gezegd als BobbyB het had gevraagdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bal naar rechts op Jitzzzze, jitzzzze maakt een prachtige actie, passeert 2 man, geeft die bal prrrrrrachtig voor.... En JAWEL DAMES EN HEREN, BobbyB kopt hem prachtig in.
ik ook':') Het is alleen dat BobbyB mij voor was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gezegd als BobbyB het had gevraagd
Jammer johquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik ook':') Het is alleen dat BobbyB mij voor was.
Zullen we knuffelen?quote:
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet een remedie.
Bwehhehehehehehe.
quote:
Ben benieuwd wat dat is....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet een remedie.
Bwehhehehehehehe.
Een benedensnor?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef Lakitu het volgende:
Maak hier eens een leuk topic van.
Nee, die andere lippen.quote:
Zal je toch wat meer je best moeten doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sig?
Inderdaad. Je wil niet weten wat BT allemaal heeft moeten doen om in m'n sig te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal je toch wat meer je best moeten doen.
moarquote:
quote:
Zal ik je in je reet nemen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik verveel me.
Wat danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wil niet weten wat BT allemaal heeft moeten doen om in m'n sig te komen.
Nou, je hebt helemaal dit moeten typen:quote:
quote:HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sig?
quote:
Oh, vandaar dat ik hem de hele ochtend nog niet gezien heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
Kut, ik ben in een kloon van IQM ofzo getrapt
Dat was wel veel moeite ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, je hebt helemaal dit moeten typen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |