Dat was NG. Ik heb geen vriendin op FOK!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
had jij heroinehoer niet? of was dat een ander?
Stiekem zit je vriendin niet in the States maar zit ze op je zolderkamertje slotjes te zetten onder de naam "Yvonne".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was NG. Ik heb geen vriendin op FOK!![]()
Voor zover ik weet tenminste
Jij hebt het nooit gevraagd. Ik heb alleen gezegd dat je invloed krijgt als ik win.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit gevraagd. Ik heb alleen gezegd dat je invloed krijgt als ik win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]Uiteraard. Ik zal ze in drievoud opsturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZH4MOD
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stiekem zit je vriendin niet in the States maar zit ze op je zolderkamertje slotjes te zetten onder de naam "Yvonne".
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Zotheid het volgende:
Kutboswachter! Je bent gewoon bang dat wij de macht overnemen!
En terecht! Ik eis fokvragen! Spoeddebat!
*Motie van wantrouwen tegen D_B indienen
Suczevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga, tot maandag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder m'n bureau.quote:
Nee, henk!quote:
Bal naar rechts op Jitzzzze, jitzzzze maakt een prachtige actie, passeert 2 man, geeft die bal prrrrrrachtig voor.... En JAWEL DAMES EN HEREN, BobbyB kopt hem prachtig in.quote:
Ik had precies hetzelfde gezegd als BobbyB het had gevraagdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bal naar rechts op Jitzzzze, jitzzzze maakt een prachtige actie, passeert 2 man, geeft die bal prrrrrrachtig voor.... En JAWEL DAMES EN HEREN, BobbyB kopt hem prachtig in.
ik ook':') Het is alleen dat BobbyB mij voor was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gezegd als BobbyB het had gevraagd
Jammer johquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik ook':') Het is alleen dat BobbyB mij voor was.
Zullen we knuffelen?quote:
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet een remedie.
Bwehhehehehehehe.
quote:
Ben benieuwd wat dat is....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet een remedie.
Bwehhehehehehehe.
Een benedensnor?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef Lakitu het volgende:
Maak hier eens een leuk topic van.
Nee, die andere lippen.quote:
Zal je toch wat meer je best moeten doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sig?
Inderdaad. Je wil niet weten wat BT allemaal heeft moeten doen om in m'n sig te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal je toch wat meer je best moeten doen.
moarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |