Ik heb hem net gepost.quote:
Nee, daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar Bobik HOU van je. Kun jij onze mooie tijden samen zomaar vergeten?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je wilt naar Rotterdam komen voor me?
Dus het is weer goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem net gepost.
[..]
Nee, daar heb je gelijk in!Hou ook van jouuuuuuuuuuuu
![]()
JAAAAAAAAquote:
Je geilt wel op mijn zwetende oksels hé?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn favoriete boek.
Ik had het over het boek Vochtige Streken, van Charlotte Roche. Wat in het Duits Feuchtgebiete heet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je geilt wel op mijn zwetende oksels hé?
Mijn oksels zijn ook vochtigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het over het boek Vochtige Streken, van Charlotte Roche. Wat in het Duits Feuchtgebiete heet.
In het boek heeft ze het over kutjessappen.quote:
Het is een geweldig boek kan ik je vertellen. Ik heb het binnen anderhalve dag uitgelezen en helemaal dubbel gelegen van het lachen. Aanrader.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, een vervolg op de vorige TT dusik wil het ook nog eens lezen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje een dikkie
Maar is dat een obstakel voor onze relatie? Anders ga ik wel Sonjabakkeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Shut up M.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okéquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een geweldig boek kan ik je vertellen. Ik heb het binnen anderhalve dag uitgelezen en helemaal dubbel gelegen van het lachen. Aanrader.
quote:
quote:
Tuurlijk wel schatjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel, ik kan je niet vertrouwen.
Ik weet niet of ze hem bij jou hebben, hier niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okézouden ze m in de bieb hebben?
Ik ga wel snel mn wachtwoord veranderenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel, ik kan je niet vertrouwen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel snel mn wachtwoord veranderenspeciaal voor jou.
Dank!quote:
Ik vind hem een van de meest geile stemmen hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
Kings of Leon op de radio... ik weet niet, die vent heeft gewoon een geile stem!
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de meest geile stemmen hebben.
ik dacht dat je alleen hardcore luisterde.quote:
Nee joh, dat is slechts mijn stoere facade!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dacht dat je alleen hardcore luisterde.
Stoer.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee joh, dat is slechts mijn stoere facade!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:25 schreef reetTaking het volgende:
Valt hier nog wat te snuivennnnnnnnnnnnnnnnn?
De geur van seks op vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:25 schreef reetTaking het volgende:
Valt hier nog wat te snuivennnnnnnnnnnnnnnnn?
Hoe ruikt dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De geur van seks op vrijdagmiddag.
Hmmmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De geur van seks op vrijdagmiddag.
Als de geur van seks op donderdmiddag.quote:
BP, Fas en Gers ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BobbyB heeft nog geen seks gehad.
Ik denk niet dat dat nut heeft he, aangezien er één stem per IP kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Florian_ het volgende:
Ga je nu met al je kloons stemmen Maurits?![]()
*Kuch* proxies *kuch*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nut heeft he, aangezien er één stem per IP kan..
Niet! Dat hebben ze allemaal zelf toegegeven.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Dat hebben ze allemaal zelf toegegeven.
Ja maar het kan wel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat staat volledig buiten klonen of niet soms!
Hahaha jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Dat hebben ze allemaal zelf toegegeven.
De filmpjes vertellen wat anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jaik ben ook nog maagd trouwens
!
Jou geloven, ik doe het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Hihi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know that I could use somebody.
Heuy RV, heb jij nog die logs van dat kind dat pedo was?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Rits"Dat klinkt me een potje gay
.
Nee, denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan weet ik al hoe het gaat.
[..]
[KLB Muffin SC #707] Yvonne heeft rimpels.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy RV, heb jij nog die logs van dat kind dat pedo was?
Met Balkende, Vogelaar en "Dat dit zomaar kan in Nederland!".
Nee inderdaad. Bied je eens aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BobbyB heeft nog geen seks gehad.
Maak dat iemand anders wijsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
[KLB Muffin SC #707] Yvonne heeft rimpels.
HAHAMAAGDEINZONEELEVEN!111!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dat is vet serieus man!quote:
Wil je 2e man worden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu eis ik dat ik een eervolle vermelding krijg op dat plaatje.
Dat was NG. Ik heb geen vriendin op FOK!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
had jij heroinehoer niet? of was dat een ander?
Stiekem zit je vriendin niet in the States maar zit ze op je zolderkamertje slotjes te zetten onder de naam "Yvonne".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was NG. Ik heb geen vriendin op FOK!![]()
Voor zover ik weet tenminste
Jij hebt het nooit gevraagd. Ik heb alleen gezegd dat je invloed krijgt als ik win.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit gevraagd. Ik heb alleen gezegd dat je invloed krijgt als ik win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]Uiteraard. Ik zal ze in drievoud opsturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZH4MOD
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stiekem zit je vriendin niet in the States maar zit ze op je zolderkamertje slotjes te zetten onder de naam "Yvonne".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |