thanks mengquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
eens even een tvpben wel benieuwd naar sommige fokkers
quote:
Ik heb niet eens een zusje, faalgeneraal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tof dat je je zusje uitleende eerst
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zusje, faalgeneraal.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het geeft nietje mag mijn broertje wel even lenen!
Ik doe wel plakband op mn ogen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef De_Ananas het volgende:
Als er een lekkere Aziate komt dan wil ik ook wel komen.
En dan pis ik over je heen, ik denk dat ik daarna wel een stijve kan krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe wel plakband op mn ogen.
Goh, geilquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan pis ik over je heen, ik denk dat ik daarna wel een stijve kan krijgen
Als ik naar de meet zou komen was je dood geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
d_a, jij bent toch gezakt voor een mbo examen?
blablablaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik naar de meet zou komen was je dood geweest
Wat? Als je pis van me af druipt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Best een compliment toch dat ik hem zelfs daarna nog stijf kan krijgen?
Ja. Zo'n aantrekkingskracht heeft die Aziatische sfeer die we erdoor creeren op mij dat ik hem zelfs stijf krijg als jij naakt bent én je ook nog eens onder de pis zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Als je pis van me af druipt?
Wat een compliment zeg, jezus christusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja. Zo'n aantrekkingskracht heeft die Aziatische sfeer die we erdoor creeren op mij dat ik hem zelfs stijf krijg als jij naakt bent én je ook nog eens onder de pis zit.
Je bent nu dus ook naakt? M'n broek springt opeens omhoogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een compliment zeg, jezus christusals ik naakt zou zijn dan zou 'ie omhoog gaan, en nooit meer naar beneden
Ja, daar zit je nu nog wel een paar uur mee. Sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent nu dus ook naakt? M'n broek springt opeens omhoog
Stootte er bijna mijn pint mee om![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |