Heeft BT die pic doorgestuurd?quote:
Waarom praatte jij niet met jezelf dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen verknipte mensen praten tegen zichzelf.
Die was te makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom praatte jij niet met jezelf dan?
Ok deze was nepquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je dat verzonnen?
quote:
quote:
Huh? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan pic's van jou en BT. En dan samen op één foto he, herkenbaar voor iedereen met een papiertje met JITZZZZE IS DE OPPERBAAZ erop ofzo.
En omdat ik graag van dat soort foto's wil hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat BT op jouw account kan en vice versa.
Waarom zou ik dan een foto moeten maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat BT op jouw account kan en vice versa.
Om te bewijzen dat jullie elkaar kennen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een foto moeten maken?
En kijk mijn geschiedenis maar, ik heb zelfs een feyenoord fantopic geopend
Wat heeft dat met elkaars account te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat jullie elkaar kennen.
En dat zegt niets, er zijn meer mensen die dat doen.
QFTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
FLORIAN HOUDT VAN PIEMELS!!111
Kom dan met overtuigend bewijs, hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaars account te maken?
En je denkt toch niet serieus dat ik zelf een feyenoord topic zou openen hé?![]()
![]()
Is dit de nieuwe trend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Danny, blijf eens van mijn account af, ik ben aan het werk!
Je wachtwoord geven heeft niks te maken met foto's ofzo of elkaar ontmoetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom dan met overtuigend bewijs, hoe moeilijk is het?
Ja
Is dat alles wat je als bewijs kan aanvoeren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wachtwoord geven heeft niks te maken met foto's ofzo of elkaar ontmoeten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles wat je als bewijs kan aanvoeren?
WTFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
De_Ananas - donderdag 19 februari 2009 @ 17:16
Een ex van me vond het geweldig als ik haar intieme piercings aan elkaar vlocht met een stukje lint.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.
Een ex van me vond het geweldig als ik haar intieme piercings aan elkaar vlocht met een stukje lint.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.!
!
quote:
Neequote:
Wat kost een lapdance?quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo, heb je weer een beetje uithoudingsvermogen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest van WD naar haar Beatles shirt kijken.
Breezers?quote:
Wat naarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest van WD naar haar tieten kijken.
Hai Pleuntje!quote:
Jij liet jouw ogen rusten op mijn boezem. Ik vroeg of je naar mijn shirt wilde kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En laat die nou net op je tieten hangen
Ik liet mijn piemel op je meloenen rusten, niet mijn ogenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij liet jouw ogen rusten op mijn boezem. Ik vroeg of je naar mijn shirt wilde kijken.
Ik vertrouw jou niet meer. Voor het zelfde geld zit ik op Ananas te fappen omdat ie op je account zit.quote:
Das niet duur dan!quote:
Wat hij zegt. En ik vertrouw Ananas ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet meer. Voor het zelfde geld zit ik op Ananas te fappen omdat ie op je account zit. [ afbeelding ]
Met mij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet deze week. Ik ga 24/7 feesten.
Heujjjjjj.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik liet mijn piemel op je meloenen rusten, niet mijn ogen
Ik weet niet waar D_A het over heeft hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet meer. Voor het zelfde geld zit ik op Ananas te fappen omdat ie op je account zit. [ afbeelding ]
Shuddup.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heujjjjjj.
Bloc Party was zo gaaf gisteren he.En ze speelden This Modern Love precies op het moment dat ik het wilde!!!11
![]()
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie vertrouwden mij eerst wel na al mijn topics?
Ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet waar D_A het over heeft hoorik heb zijn wachtwoord helemaal niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.
Ik vertrouw alleen Pleun, 4EBE en Krentenbol nog.
Jezus.quote:
Que?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.
Als je hebt gefapt toen ik gisteren hihihi blackzilla zei heb je op D_A gefapt jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja, kutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus.Kijk eens een paar reacties boven je.
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.quote:
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je hebt gefapt toen ik gisteren hihihi blackzilla zei heb je op D_A gefapt ja!
Al die dagen, weken, maanden daarvoor was ik het gewoon.
Waar is "reettaking"?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik ga deze account wel gebruiken, dan weten jullie tenminste dat ik het ben.
Boswachter? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik ga deze account wel gebruiken, dan weten jullie tenminste dat ik het ben.
Kut zeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.
[..]
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.
[..]
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.
quote:
Dus je wilt naar Rotterdam komen voor me?quote:
Geintje, lieverd. Weet je toch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*
Ja maar je doet totaal geen moeite om mij terug te winnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, dit is een besluit van jouw kant jadan moet je ook niet zielig doen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*
Ze wilt je foto niet geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar je doet totaal geen moeite om mij terug te winnen.![]()
Als je dat bij je kut doet hoef je geen scheermesjes te kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een meisje dat ik ken trekt echt al dr haren eruit als automutilatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |