quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.
Ik vertrouw alleen Pleun, 4EBE en Krentenbol nog.
Jezus.quote:
Que?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.
Als je hebt gefapt toen ik gisteren hihihi blackzilla zei heb je op D_A gefapt jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja, kutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus.Kijk eens een paar reacties boven je.
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.quote:
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je hebt gefapt toen ik gisteren hihihi blackzilla zei heb je op D_A gefapt ja!
Al die dagen, weken, maanden daarvoor was ik het gewoon.
Waar is "reettaking"?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik ga deze account wel gebruiken, dan weten jullie tenminste dat ik het ben.
Boswachter? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik ga deze account wel gebruiken, dan weten jullie tenminste dat ik het ben.
Kut zeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.
[..]
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.
[..]
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.
quote:
Dus je wilt naar Rotterdam komen voor me?quote:
Geintje, lieverd. Weet je toch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*
Ja maar je doet totaal geen moeite om mij terug te winnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, dit is een besluit van jouw kant jadan moet je ook niet zielig doen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*
Ze wilt je foto niet geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar je doet totaal geen moeite om mij terug te winnen.![]()
Als je dat bij je kut doet hoef je geen scheermesjes te kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een meisje dat ik ken trekt echt al dr haren eruit als automutilatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |