QFTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
FLORIAN HOUDT VAN PIEMELS!!111
Kom dan met overtuigend bewijs, hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaars account te maken?
En je denkt toch niet serieus dat ik zelf een feyenoord topic zou openen hé?![]()
![]()
Is dit de nieuwe trend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Danny, blijf eens van mijn account af, ik ben aan het werk!
Je wachtwoord geven heeft niks te maken met foto's ofzo of elkaar ontmoetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom dan met overtuigend bewijs, hoe moeilijk is het?
Ja
Is dat alles wat je als bewijs kan aanvoeren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wachtwoord geven heeft niks te maken met foto's ofzo of elkaar ontmoeten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles wat je als bewijs kan aanvoeren?
WTFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
De_Ananas - donderdag 19 februari 2009 @ 17:16
Een ex van me vond het geweldig als ik haar intieme piercings aan elkaar vlocht met een stukje lint.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.
Een ex van me vond het geweldig als ik haar intieme piercings aan elkaar vlocht met een stukje lint.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.!
!
quote:
Neequote:
Wat kost een lapdance?quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo, heb je weer een beetje uithoudingsvermogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |