Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?quote:
De goede wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ey Pleunhoop dat het de goede is
Dude, het antwoord weet je nu toch wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me nu alleen de hele tijd met zo'n stomme lach op je gezicht aankijken?
quote:
Ja, net boven d'r doos net als Jenni Lee.quote:
Ja weet ik, probeer alleen een reactie uit te lokkenquote:
Waarom wist ik dat dit van Bert Brussen komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Vrouwen met tattoo op onderrug nu officieel erkende conformistische losers
En je was zo cool en hip, met dat enorme plakkaat op je onderrug die zo mooi boven je spijkerbroek uitkwam. Tot je ontdekte dat je he-le-maal niet de enige rosé drinkende wanhopige dertigjarige vrouw met “unieke en onafhankelijkheid tonende” tattoo op De Parade was. Jammer joh. Maar ja, je kunt niet zeggen dat je van te voren niet gewaarschuwd was….
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, probeer alleen een reactie uit te lokken
Pics? Of zit het echt op een plek wat niet voor de SC geschikt is?quote:
quote:Vrouwen gaven aan dat één tot vijf jaar na het plaatsen van de tatoeage hun gevoel over de tatoeage begon te veranderen, ook al waren ze er in eerste instantie blij mee. In tegenstelling tot de mannen, kregen de vrouwen meer last van schaamte, het negatieve commentaar op hun tatoeage en hadden ze problemen met hun kledingkeuze vanwege de tatoeage. Volgens de onderzoekers voelden ze zich niet meer uniek.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Pinterman het volgende:
YES Bitches, ik doe mee in dit topic. Meer plaatjes svp
Je moet eerst je tieten posten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Pinterman het volgende:
YES Bitches, ik doe mee in dit topic. Meer plaatjes svp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |