quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Internet heldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
kk smoel dicht over allure!1!11!!1!1
Welke is het? Die blonde?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
De lerares die me ooit heeft laten zakken doet mee met 'wie is de chef'. Arrogante ho
.
Krijg je spijt van!!!11!!11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Internet held
[..]
Welke is het? Die blonde?
Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
SUICIDE GIRLS TOPIC![]()
En de gene die pixie acia lelijk vindt is een vuile homooo
ze is kanker lelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
SUICIDE GIRLS TOPIC![]()
En de gene die pixie acia lelijk vindt is een vuile homooo
Wat ga je doen dan? Sanna uit het topic halen? NOOOOOOOOOOEEEEEEEEES!!quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt hequote:
"Als kanker een lijf had".quote:
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo negatief als jij het opvatte. Weet verder niet zo goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar ik wilde met mijn opmerking geen waardeoordeel vellen (wat je er waarschijnlijk wel in las).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
IQM, ik antwoord hier maar even op je PM.
Nee. Wat bedoelde je dan?
quote:
Ik wil hebbe hebbe hebbequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt he
Ik ga je helemaal niks vertellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook tattoos hebt he
Ja maar jij.. ach laat ook maarquote:
wat een troep nummerquote:
Ook geen verhaaltje voor het slapengaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal niks vertellen.
Ja echt hoor, ze zijn niet eens zo mooi en dan heb ik het nog niet eens over die tattoo'squote:
Dan kun je voortaan maar beter geen dingen zeggen, als je niet weet hoe je ze moet verwoorden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo negatief als jij het opvatte. Weet verder niet zo goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar ik wilde met mijn opmerking geen waardeoordeel vellen (wat je er waarschijnlijk wel in las).
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook geen verhaaltje voor het slapengaan?
Ja. Na 19 maart.quote:
Die maken het er niet veel beter op inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja echt hoor, ze zijn niet eens zo mooi en dan heb ik het nog niet eens over die tattoo's
Hoe ik ze vérder moet verwoorden. Wat ik wilde zeggen, heb ik gezegd. Hoe anderen het opvatten, is dan niet mijn probleem meer... Ik bedoelde het in ieder geval niet slecht, daar doe je het maar mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je voortaan maar beter geen dingen zeggen, als je niet weet hoe je ze moet verwoorden.
Nee, ik laat mijn beide armen in deze twee weken vol tatoeëren.quote:
Dan nog liever van die breezahs van 14quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die maken het er niet veel beter op inderdaad.
Maar heb je een tattoo? Als het er dan maar eentje is zo net boven je doos net als Jenni Lee, vind ik het niet erg.quote:
Dan gaat het feest niet door.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn beide armen in deze twee weken vol tatoeëren.
No problem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe ik ze vérder moet verwoorden. Wat ik wilde zeggen, heb ik gezegd. Hoe anderen het opvatten, is dan niet mijn probleem meer... Ik bedoelde het in ieder geval niet slecht, daar doe je het maar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |