Hoe groot wordt het dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik krijg dit jaar nog een tattoo
makkelijk zeggen he, in maart
Maar true story. Probleem is dat ik eerst geld moet sparen en zit nog maar op ¤200
een goatse?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Maar true story. Probleem is dat ik eerst geld moet sparen en zit nog maar op ¤200
WTF, hoeveel kost die shit dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Wat voor 1 doe jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik vroeg je wat!quote:
kankervet wat voor een tattooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ga de UI van IQM op mijn kont zetten.quote:
quote:
Een gifje als tattooquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga de UI van IQM op mijn kont zetten.
Ok, nu mag je mee doen!quote:
Kanker wat een geld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Een Garuda op mijn rug, in mijn fobo staat er 1. Kost gauw 350 ofzo.
Kutpinda.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Een Garuda op mijn rug, in mijn fobo staat er 1. Kost gauw 350 ofzo.
wut? Ik heb het over:quote:
Zonder kleur en niet groter dan je hand ben je minder dan 200 euri kwijt, dus het zal wel een grote worden danquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Robbie Williams tattoo wel kunstig vind. Al blijft een tattoo nog steeds pauper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |