quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chill!
[..]
Het probleem heeft zichzelf al opgelost zie ik!
quote:
Ahhh, ben jij ook al ongesteld?quote:
Jongen van je werk? Date?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, ben jij ook al ongesteld?
En heb je dat leuke shirtje nog gekocht dat we vorige week zagen?
Ooh ik ben trouwens eindelijk uitgeweest met die jongen van mn werkik denk dat ik 'm wel zie zitten hihihi. Maarja Claire zei dus dat hij de ex is van Sanne, een vriendin van haar, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken..
Ja als iets niet gaat zoals ik wil dan heb ik de neiging om iets kapot te tyfenquote:
Ik moest nadenken voordat ik m snaptequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik ben trouwens eindelijk uitgeweest met die jongen van mn werkik denk dat ik 'm wel zie zitten hihihi. Maarja Claire zei dus dat hij de ex is van Sanne, een vriendin van haar, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch niet van DE Sannequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jongen van je werk? Date?![]()
![]()
Oehhhh!
Neuken dan maar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werktragisch.
Ooh wacht, wel eentjemaar die is streng gelovig en getrouwd.
Ik heet ook Sanna. *vriendelijk knikt*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toch niet van DE Sanne? Die vuile hoerrrrrrrrrrrrrrrrr
(Nee niet WD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |