Nou dan maakt ze er maar kuilen van.quote:
Hihi, *homo opmerking*.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker, ik wil hem ook wel even onder handen nemen voor 1500 euro.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele arm vol. Dus.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.Kunnen kleine kinderen knikkeren op me.
Lelijk dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele arm vol. Dus.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Love you too, baby.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Je hoofd hak ik eraf, en die stop ik in je kont want je praat poep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.Kunnen kleine kinderen knikkeren op me.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Love you too, baby.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Iedere keer moet ik daar harder om lachen.
En Santos_ in je aarschquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga KLB-SC op mijn borstkas zetten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Love you too, baby.Ik moest lachen. Eigenlijk alleen maar omdat jij dat zinnetje zo grappig vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei doei!quote:
Of Ajax in je achterhoofd laten scheren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor gekanker met die reclamebanner onderin, schuift telkens naar boven
En vrouwen met tatoo'sDan wel kleuren tattoo's
, niet zon kontgewei of tribal
. Ik zelf zou geen kleuren tattoo nemen
Smileyattack !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Wat is er nou zo mooi om je hele arm onder vage inkt te hebben met een of ander plaatje dat je toch niet ziet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |