Smart_ass.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind tattoos een beetje kamper eigenlijk.
tattoo's zijn niet pauperquote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Kunnen. Maar 90% van hen slaat de plank finaal mis. Sowieso past het bij 90% van de tattoovrouwen niet eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
tattoo's zijn niet pauper![]()
tattoo's bij vrouwen kunnen geil zijn
Van een man met wèl een perfect lichaam?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
Ik wil een tattoo van een mensenlichaam levensgroot op m'n lijf getatoeëerd hebben.
Nee, toch maar niet..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
tattoo's zijn niet pauper![]()
tattoo's bij vrouwen kunnen geil zijn
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van een man met wèl een perfect lichaam?
Haha.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Trut.
Ik voel een nieuw verhaal voor in je fotoboek opborrelen.
Je hele arm helemaal vol is een full sleeve. Een vriend van me gaat dat laten doen binnenkort, gaat ongeveer 1500 euro kosten.quote:
Ligt er een beetje aan wat voor een tattoo. Zo'n aarsgewei vind ik bijvoorbeeld wel erg kamper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Je bent al plat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.![]()
Wat ga je dan afsnijden, m'n tieten?
quote:
Hihihi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als uitzondering ga ik heel groot een tattoo van jou op m'n rug laten tatoeëren!
Lijkt 't net of jij ook een hot body hebt, hihiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]Ja, zo'n mooi getatoeëerde sixpack op m'n buik!
Je hoofd hak ik eraf, en die stop ik in je kont want je praat poepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.![]()
Wat ga je dan afsnijden, m'n tieten?
Kanker, ik wil hem ook wel even onder handen nemen voor 1500 euro.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hele arm helemaal vol is een full sleeve. Een vriend van me gaat dat laten doen binnenkort, gaat ongeveer 1500 euro kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |