quote:
Wel als webicon!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wut? Ik heb het over: [ afbeelding ]
Heeft ie een gifje dan?
kenker, wie is dat?quote:
was een garudaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Een Garuda op mijn rug, in mijn fobo staat er 1. Kost gauw 350 ofzo.
Ik weet nooit zo goed wat ik moet denken van vrouwen met tattoeages maar.... dit is wel een prima kleurplaatquote:
Jij bent pauperquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Robbie Williams tattoo wel kunstig vind. Al blijft een tattoo nog steeds pauper.
quote:
I know.quote:
Ik wil ook een sleeve!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:54 schreef reetveter het volgende:
En uiteraad een sleeve, maar dat doe ik wel als ik midden twintig benMaar zon sleeve is te mooi
Smart_ass.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind tattoos een beetje kamper eigenlijk.
tattoo's zijn niet pauperquote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Kunnen. Maar 90% van hen slaat de plank finaal mis. Sowieso past het bij 90% van de tattoovrouwen niet eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
tattoo's zijn niet pauper![]()
tattoo's bij vrouwen kunnen geil zijn
Van een man met wèl een perfect lichaam?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
Ik wil een tattoo van een mensenlichaam levensgroot op m'n lijf getatoeëerd hebben.
Nee, toch maar niet..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
tattoo's zijn niet pauper![]()
tattoo's bij vrouwen kunnen geil zijn
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van een man met wèl een perfect lichaam?
Haha.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Trut.
Ik voel een nieuw verhaal voor in je fotoboek opborrelen.
Je hele arm helemaal vol is een full sleeve. Een vriend van me gaat dat laten doen binnenkort, gaat ongeveer 1500 euro kosten.quote:
Ligt er een beetje aan wat voor een tattoo. Zo'n aarsgewei vind ik bijvoorbeeld wel erg kamper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Je bent al plat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.![]()
Wat ga je dan afsnijden, m'n tieten?
quote:
Hihihi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als uitzondering ga ik heel groot een tattoo van jou op m'n rug laten tatoeëren!
Lijkt 't net of jij ook een hot body hebt, hihiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]Ja, zo'n mooi getatoeëerde sixpack op m'n buik!
Je hoofd hak ik eraf, en die stop ik in je kont want je praat poepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.![]()
Wat ga je dan afsnijden, m'n tieten?
Kanker, ik wil hem ook wel even onder handen nemen voor 1500 euro.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hele arm helemaal vol is een full sleeve. Een vriend van me gaat dat laten doen binnenkort, gaat ongeveer 1500 euro kosten.
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.quote:
Hihi, *homo opmerking*.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker, ik wil hem ook wel even onder handen nemen voor 1500 euro.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele arm vol. Dus.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.Kunnen kleine kinderen knikkeren op me.
Lelijk dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele arm vol. Dus.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Love you too, baby.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
Je hoofd hak ik eraf, en die stop ik in je kont want je praat poep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan maakt ze er maar kuilen van.Kunnen kleine kinderen knikkeren op me.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Love you too, baby.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Iedere keer moet ik daar harder om lachen.
En Santos_ in je aarschquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga KLB-SC op mijn borstkas zetten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Love you too, baby.Ik moest lachen. Eigenlijk alleen maar omdat jij dat zinnetje zo grappig vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei doei!quote:
Of Ajax in je achterhoofd laten scheren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor gekanker met die reclamebanner onderin, schuift telkens naar boven
En vrouwen met tatoo'sDan wel kleuren tattoo's
, niet zon kontgewei of tribal
. Ik zelf zou geen kleuren tattoo nemen
Smileyattack !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Wat is er nou zo mooi om je hele arm onder vage inkt te hebben met een of ander plaatje dat je toch niet ziet..quote:
Tribals en kont geweien, gatver.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor gekanker met die reclamebanner onderin, schuift telkens naar boven
Smileyattack !!
Misschien nieuwe single. Kan hem niet op albums vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef bloodysunday het volgende:
James Blunt - Here We Go Again
op welk album staat dit nummer? weet iemand dat
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
!
Iedere keer moet ik daar harder om lachen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Eigenlijk alleen maar omdat jij dat zinnetje zo grappig vindt.
Nee ben er achtergekomen dat het alleen een single is en niet op album staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien nieuwe single. Kan hem niet op albums vinden.
Been there, done that. Blijft maar 2 weken zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of Ajax in je achterhoofd laten scheren.
dadelijk is ze ook lesbischquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Even kijken of daar een youtubefilmpje van is.
[..]Ik besmet je met m'n Fasheid.
Ik vind het ook lelijk.quote:
Ohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Been there, done that. Blijft maar 2 weken zitten.
Welke kutpauper heeft nou weer banners danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
Smileyattack !!
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar banquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke kutpauper heeft nou weer banners dan
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke kutpauper heeft nou weer banners dan
Ik heb er geen last van eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzo
Je kan het uitzetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzo
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar ban
Het ziet er niet uit.quote:
Ik vind het gewoon niet mooiquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar ban
idemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mooiWat valt daar aan te verklaren?
Ik zie liever gewoon de huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |