Nee ben er achtergekomen dat het alleen een single is en niet op album staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien nieuwe single. Kan hem niet op albums vinden.
Been there, done that. Blijft maar 2 weken zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of Ajax in je achterhoofd laten scheren.
dadelijk is ze ook lesbischquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Even kijken of daar een youtubefilmpje van is.
[..]Ik besmet je met m'n Fasheid.
Ik vind het ook lelijk.quote:
Ohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Been there, done that. Blijft maar 2 weken zitten.
Welke kutpauper heeft nou weer banners danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor gekanker met die reclamebanner onderin, schuift telkens naar boven
En vrouwen met tatoo'sDan wel kleuren tattoo's
, niet zon kontgewei of tribal
. Ik zelf zou geen kleuren tattoo nemen
Smileyattack !!
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar banquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke kutpauper heeft nou weer banners dan
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke kutpauper heeft nou weer banners dan
Ik heb er geen last van eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzo
Je kan het uitzetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja die shit onderaan de pagina onder resige images bookmarks enzo
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar ban
Het ziet er niet uit.quote:
Ik vind het gewoon niet mooiquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie betaald er nu voor FOK! en heeft dan een halfjaar ban
idemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mooiWat valt daar aan te verklaren?
Ik zie liever gewoon de huid.
Burberryquote:
quote:
K zie liever geen huid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mooiWat valt daar aan te verklaren?
Ik zie liever gewoon de huid.
Maar krijg je niet geld terug of verlenging of zo?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zie liever geen huid.
Een geveld persoon
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar krijg je niet geld terug of verlenging of zo?
Als ze er allemaal uitzien zoals Pixie, deal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Echt iedereen die zulke uitwendige kankergezwellen blijft posten mag zich van mij drie jaar gratis te goed doen aan deze walgelijke hoeren.
Gevild clownquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zie liever geen huid.
Een geveld persoon
Da's wel mooi genaaid dan.quote:
Dat zeg ik, haal dat gezwel uit je oogquote:
Tjaquote:
Ja, uberhaupt een beetje dom om te gaan betalen voor zulks slechtsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg ik, haal dat gezwel uit je oog
[..]
Tja
JAHAAAquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, uberhaupt een beetje dom om te gaan betalen voor zulks slechts
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je abonnement wordt zeker automatisch verlengd
Fok = Jamba!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je abonnement wordt zeker automatisch verlengd
Dat weet ik schat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
I can only give you everything I've got. I can be as sorry as you think I should. But I still love you more then anyone else could.
You say it is much more then just my last mistake. We should spend some time apart for both our sake.quote:
Dat he'k heul niet gezeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You say it is much more then just my last mistake. We should spend some time apart for both our sake.
DIT IS MIJN CLUUUUB, MIIIJJNNN IDEAAAAAAAAALLL!! DIT IS DE MOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAAL. HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREEUGDE MIJN VERDRIET! HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, JE KAN WINNEENN OF VERLIEZEN! MAAR EEN BEET'RE CLUB DAN DEEZE, IS ER NIEEETTTT!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
I can only give you everything I've got. I can be as sorry as you think I should. But I still love you more then anyone else could.
The final word in the final sentence you ever uttered to me was love.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |