Burberryquote:
quote:
K zie liever geen huid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mooiWat valt daar aan te verklaren?
Ik zie liever gewoon de huid.
Maar krijg je niet geld terug of verlenging of zo?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zie liever geen huid.
Een geveld persoon
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar krijg je niet geld terug of verlenging of zo?
Als ze er allemaal uitzien zoals Pixie, deal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Echt iedereen die zulke uitwendige kankergezwellen blijft posten mag zich van mij drie jaar gratis te goed doen aan deze walgelijke hoeren.
Gevild clownquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zie liever geen huid.
Een geveld persoon
Da's wel mooi genaaid dan.quote:
Dat zeg ik, haal dat gezwel uit je oogquote:
Tjaquote:
Ja, uberhaupt een beetje dom om te gaan betalen voor zulks slechtsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg ik, haal dat gezwel uit je oog
[..]
Tja
JAHAAAquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, uberhaupt een beetje dom om te gaan betalen voor zulks slechts
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je abonnement wordt zeker automatisch verlengd
Fok = Jamba!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je abonnement wordt zeker automatisch verlengd
Dat weet ik schat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
I can only give you everything I've got. I can be as sorry as you think I should. But I still love you more then anyone else could.
You say it is much more then just my last mistake. We should spend some time apart for both our sake.quote:
Dat he'k heul niet gezeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You say it is much more then just my last mistake. We should spend some time apart for both our sake.
DIT IS MIJN CLUUUUB, MIIIJJNNN IDEAAAAAAAAALLL!! DIT IS DE MOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAAL. HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREEUGDE MIJN VERDRIET! HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, JE KAN WINNEENN OF VERLIEZEN! MAAR EEN BEET'RE CLUB DAN DEEZE, IS ER NIEEETTTT!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
I can only give you everything I've got. I can be as sorry as you think I should. But I still love you more then anyone else could.
The final word in the final sentence you ever uttered to me was love.quote:
Lean Over Vile Entity ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The final word in the final sentence you ever uttered to me was love.
zoveel posts hebben... dat is gewoon triestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Al die kneuzen met hun 66.666.666ste post
Deze opmerkingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zoveel posts hebben... dat is gewoon triest
Deze opmerking ookquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIT IS MIJN CLUUUUB, MIIIJJNNN IDEAAAAAAAAALLL!! DIT IS DE MOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAAL. HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREEUGDE MIJN VERDRIET! HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, JE KAN WINNEENN OF VERLIEZEN! MAAR EEN BEET'RE CLUB DAN DEEZE, IS ER NIEEETTTT!!!!
Jezus man gekkenhuis jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef reetveter het volgende:
Het hele stadion sprong ook gewoon tijdens de 1-1 van leoooo
Die was echt mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef IQM het volgende:
Cool!Vrijdag tv-première van de Borat-film op RTL 5.
Die film is niet alleen hilarisch, het laat ook op slimme wijze zien hoe sommige Amerikanen denken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die was echt mooi![]()
Die Amerikanen ook echt. Bijvoorbeeld die racistische cowboy
wtf wat moet jij met een zaag achter de computer, of is dat een soort nieuwe fetishquote:
Het is een hint.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef reetveter het volgende:
kankerfok, telkens als ik iets post komt er 'page cannot be displayed' te staan
Ga je haar kammen ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf wat moet jij met een zaag achter de computer, of is dat een soort nieuwe fetish
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chill!
[..]
Het probleem heeft zichzelf al opgelost zie ik!
quote:
Ahhh, ben jij ook al ongesteld?quote:
Jongen van je werk? Date?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, ben jij ook al ongesteld?
En heb je dat leuke shirtje nog gekocht dat we vorige week zagen?
Ooh ik ben trouwens eindelijk uitgeweest met die jongen van mn werkik denk dat ik 'm wel zie zitten hihihi. Maarja Claire zei dus dat hij de ex is van Sanne, een vriendin van haar, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken..
Ja als iets niet gaat zoals ik wil dan heb ik de neiging om iets kapot te tyfenquote:
Ik moest nadenken voordat ik m snaptequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik ben trouwens eindelijk uitgeweest met die jongen van mn werkik denk dat ik 'm wel zie zitten hihihi. Maarja Claire zei dus dat hij de ex is van Sanne, een vriendin van haar, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch niet van DE Sannequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jongen van je werk? Date?![]()
![]()
Oehhhh!
Neuken dan maar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werktragisch.
Ooh wacht, wel eentjemaar die is streng gelovig en getrouwd.
Ik heet ook Sanna. *vriendelijk knikt*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toch niet van DE Sanne? Die vuile hoerrrrrrrrrrrrrrrrr
(Nee niet WD)
quote:
Ik praat over SannE, daarnaast zet ik er nog bij niet WDquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heet ook Sanna. *vriendelijk knikt*
Kale Vandalen - Auswitch is back for blackquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een leuk liedje? Beetje in de richting Enya ft. Dido, Air, Zero7, Sigur ros, massive attack.
Je dacht dat ik Sanne heette daarom zette je erbij dat het niet over mij ging. Maar ik probeerde duidelijk te maken dat ik dus Sanna heet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik praat over SannE, daarnaast zet ik er nog bij niet WD.
Ohw, ik trap weer ergens in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werktragisch.
Ooh wacht, wel eentjemaar die is streng gelovig en getrouwd.
Ik moet bijna lachen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kale Vandalen - Auswitch is back for black
inc. spelfout.
Voetbal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
BT, regel nou toch eens een leuke jongen zeg!
Zaterdag moet je er op z'n minst 1tje kunnen scoren.
Ik ben al bezet hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een leuk liedje? Beetje in de richting Enya ft. Dido, Air, Zero7, Sigur ros, massive attack.
Scoren is het probleem nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
Dus ik ben geen leuke jongen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
Ga dan eens ergens anders heen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Scoren is het probleem nietmaar het zijn hier aaaltijd dezelfde jongens
!
Jij bent al van mij.quote:
Ja wat heb ik nou aan iemand die ver weg woont?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga dan eens ergens anders heen!
[..]
Jij bent al van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |