quote:
Ik praat over SannE, daarnaast zet ik er nog bij niet WDquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heet ook Sanna. *vriendelijk knikt*
Kale Vandalen - Auswitch is back for blackquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een leuk liedje? Beetje in de richting Enya ft. Dido, Air, Zero7, Sigur ros, massive attack.
Je dacht dat ik Sanne heette daarom zette je erbij dat het niet over mij ging. Maar ik probeerde duidelijk te maken dat ik dus Sanna heet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik praat over SannE, daarnaast zet ik er nog bij niet WD.
Ohw, ik trap weer ergens in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er werken niet eens jongens op mn werktragisch.
Ooh wacht, wel eentjemaar die is streng gelovig en getrouwd.
Ik moet bijna lachen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kale Vandalen - Auswitch is back for black
inc. spelfout.
Voetbal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
BT, regel nou toch eens een leuke jongen zeg!
Zaterdag moet je er op z'n minst 1tje kunnen scoren.
Ik ben al bezet hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een leuk liedje? Beetje in de richting Enya ft. Dido, Air, Zero7, Sigur ros, massive attack.
Scoren is het probleem nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
Dus ik ben geen leuke jongen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
Ga dan eens ergens anders heen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Scoren is het probleem nietmaar het zijn hier aaaltijd dezelfde jongens
!
Jij bent al van mij.quote:
Ja wat heb ik nou aan iemand die ver weg woont?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga dan eens ergens anders heen!
[..]
Jij bent al van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |