quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:
Ik heb nog wel een leuke:
Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feestenWord ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.
Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef LSD.tv het volgende:
Was met een tripje naar Engeland toe, stond ik met een aantal vrienden in een bar,
kwamen er op gegeven moment een aantal Engelse dames een beetje flirterig doen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, dacht ik met m'n dronken kop grappig te zijn door in het Nederlands te zeggen
"Jezus wat heb jij groten tieten, heb je zin om te seksen?". Toen ze 't woord sexen dus hoorde keek ze
me scheef aan en knapte ze af (ze dacht dat ik haar belachelijk maakte, wat overigens dus wel semi-waar is), waarna ik nog maar een Engels pintje besteld heb
Oh en een vriend van me had ook nog een mooie (niet echt een blunder though),
was hij in gesprek met een Russische terwijl hij in Kroatie zat oid. zegt hij tijdens een gesprek "Yeah, well in Holland we have a lot of dikes". Waarop hij een soortgelijke reactie kreeg:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:
Was ik gaan stappen met vrienden, komt er een meisje bij me staan en vroeg of ik wilde dansen met haar. Nja, vond alles wel best dus deed ik gezellig mee. Op een gegeven moment tuit ze haar lippen en drukt ze haar lippen mijn kant op, ik deins achteruit en zeg haar: "Je bent leuk om mee te dansen maar daar blijft het ook bij."![]()
Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geïnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg.Waarom liep ik in hemelsnaam weg?
Voor de rest blunder ik niet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, afgelopen zondag was ik naar de optocht gaan kijken in Tilburg. Heb alleen de hele dag in de kroeg gehangen en lekker gefeest in een café. Rond een uur of 5 gingen we naar huis, maar ik moest nog even snel pissen.
Terwijl ik naar de wc loop word ik aan m'n carnavals-kostuum getrokken door een kerel van ongeveer een jaar of 25. Hij vraagt aan me of ik wil trouwen met z'n zusje. Dat zusje van hem een jaar of 18 hooguit stond naast hem te lachen. Dus ik zeg voor de grap: "Nouja dat kan geregeld worden". Toen zij dat meisje: "Met alleen seks ben ik ook tevreden." Dat klonk interessant. Maar ondertussen kon ik m'n pis bijna niet meer ophouden, dus ik zei dat ik snel naar de wc ging en zo terug kwam.
Toen ik op het toilet stond te pissen kwam die broer van haar naar binnen. Ik dacht meteen dat ik nu ruzie had, maar hij zei dat z'n zusje alleen maar wilde zoenen. Nadat ik klaar was met pissen heb ik even met dat meisje staan tongen. Ik had alleen de pech dat m'n maten me bijna mee naar buiten sleurden omdat ze zo graag weg wilden.
Ik weet alleen helemaal niks van haar, geen naam, geen telefoonnummer. Ik weet alleen dat ze lekker kan zoenen
Een kerel die zijn kleine zusje loopt uit te pimpen.. wat een kutkampers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er weer een gevonden, deze is echt vers:
[..]
Ze moest binnen een uur ontmaagd worden, anders zou ze door Dracula gebeten worden (want die lust alleen maagdenbloed zoals algemeen bekend is).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:39 schreef rgras het volgende:
[..]
Een kerel die zijn kleine zusje loopt uit te pimpen.. wat een kutkampers.
failquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:16 schreef avotar het volgende:
Ik had een keer een verjaardag van een vriendin waar ik heel gezellig aan het praten was geweest met twee van haar vriendinnen. De ene was echt eng en dom, maar de andere was echt geweldig. Leuk, mooi, knap en helemaal mijn type/ Alleen een probleem, door alle bacardi was ik helemaal vergeten hoe ze heette.. :S
Ik dus met de birthday girl achteraf praten hoe ze heette. Ze heette *dinges* en ik kon haar mailadres wel krijgen.
Na een paar mailtjes en het uitwisselen van al heel snel hele leuke plannen voor een date en het toetje wat we thuis zouden gaan nuttigen spraken we voor de vrijdag af.
Kom ik vrijdag aan bij de poolhal waar we hadden afgesproken, bleek ik de hele tijd met haar lelijke vriendin aan het mailen te zijn geweest.
En je zou kunnen denken, boeien, heb je in elk geval een keer sex. Klopt, maar dan had ik waarschijnlijk niet moeten beginnen met "oh shit, heb ik nou de hele tijd met de verkeerde zitten mailen? Ik was veel meer geinteresseerd in je vriendin. Kun je haar niet bellen?"
WTFquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:16 schreef avotar het volgende:
Ik had een keer een verjaardag van een vriendin waar ik heel gezellig aan het praten was geweest met twee van haar vriendinnen. De ene was echt eng en dom, maar de andere was echt geweldig. Leuk, mooi, knap en helemaal mijn type/ Alleen een probleem, door alle bacardi was ik helemaal vergeten hoe ze heette.. :S
Ik dus met de birthday girl achteraf praten hoe ze heette. Ze heette *dinges* en ik kon haar mailadres wel krijgen.
Na een paar mailtjes en het uitwisselen van al heel snel hele leuke plannen voor een date en het toetje wat we thuis zouden gaan nuttigen spraken we voor de vrijdag af.
Kom ik vrijdag aan bij de poolhal waar we hadden afgesproken, bleek ik de hele tijd met haar lelijke vriendin aan het mailen te zijn geweest.
En je zou kunnen denken, boeien, heb je in elk geval een keer sex. Klopt, maar dan had ik waarschijnlijk niet moeten beginnen met "oh shit, heb ik nou de hele tijd met de verkeerde zitten mailen? Ik was veel meer geinteresseerd in je vriendin. Kun je haar niet bellen?"
ja maar... ze was echt heel eng...quote:
Wij hadden daar een website voor waar de foto's van de avond daarvoor op stond, altijd weer een verrassing wie je nou zo knap vondquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:whahaha!
Een maat van me heeft ongeveer ook zoiets meegemaakt. Toen hij ging stappen heeft ie staan sjanzen met een meisje. Dat meisje was echt lelijk, maar omdat hij ladderzat was dacht hij dat ze best lekker was. Hij sprak daarna met haar af en toen ze de deur open deed schrok hij zich een ongeluk.
Laatst nog eens een mooi verhaal gehoord van mijn vader.. vroeger tijdens het uitgaan hadden ze een vriend betrapt terwijl hij zat te zoenen met iemand met het Down-syndroom.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:whahaha!
Een maat van me heeft ongeveer ook zoiets meegemaakt. Toen hij ging stappen heeft ie staan sjanzen met een meisje. Dat meisje was echt lelijk, maar omdat hij ladderzat was dacht hij dat ze best lekker was. Hij sprak daarna met haar af en toen ze de deur open deed schrok hij zich een ongeluk.
damn........ dat is wel een hele grote fail!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef rgras het volgende:
[..]
Laatst nog eens een mooi verhaal gehoord van mijn vader.. vroeger tijdens het uitgaan hadden ze een vriend betrapt terwijl hij zat te zoenen met iemand met het Down-syndroom.
zo een ken ik er ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:whahaha!
Hahaha tyfusssquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef rgras het volgende:
[..]
Laatst nog eens een mooi verhaal gehoord van mijn vader.. vroeger tijdens het uitgaan hadden ze een vriend betrapt terwijl hij zat te zoenen met iemand met het Down-syndroom.
Hahaha wat een lul ben jij zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:25 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ik loop samen met haar richting de bus en haar voornamelijk mannelijke collega's staan juichend achter de ramen en te gebaren.
ik maak een neukbeweging en steek mijn beidde duimen op met een grijns "was goed"
ja dat was ook niet echt netjes, ik was ook zo bezopenquote:
Haha ja tuurlijk, en van de andere kant ga je toch niet afspreken met iemand die je effe in de bosjes neemt dus dat maakt toch geen reet uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat was ook niet echt netjes, ik was ook zo bezopen![]()
maar als ze humor had gehad had ze er zelf ook de lol wel van ingezien toch
Posten jijquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Geweldige verhalen, blijf ze lekker volgen
Pimpen, versieren, pwnen, you name it.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef PabloLopez het volgende:
Silentalarm wat is in godsnaam hosselen?
Nederlandse verbastering van "to hustle"quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef PabloLopez het volgende:
Silentalarm wat is in godsnaam hosselen?
een tof wijf raapt je op en biedt je een drankje aan voor de schrikquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stom trouwens dat meisjes weglopen als een kerel op zn plaat gaat
Of vraagt op zn minst of het wel met je gaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
een tof wijf raapt je op en biedt je een drankje aan voor de schrik
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of vraagt op zn minst of het wel met je gaat
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.
het was mijn tweede biertje en ik voelde me zo weird.
ging naar buiten en ben tussen een paar auto's in elkaar gezakt.
kon geen fuck meer, kon niet meer kijken, beetje horen en wel sterk ruiken.
kwam een meisje naast me zitten die zeker een hele lang tijd naast me moet hebben gezeten, een arm om me heen sloeg en gersutstellend tegen me praatte.
ze had een hele fijne parfum op, dat rook ik nog.
uiteindelijk vonden vrienden me en brachten me thuis, weet nog steeds niet wie dat lieve meisje was
Misschien zaten er paddoschimmels in je bierquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook ooit es iets in mn bier gehad. Werd er helemaal maf van tijdens t slapen, compleet met rondstruinen en hallucinaties enzo. Best tof eigenlijk
Doe me dan nog maar zon portiequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien zaten er paddoschimmels in je bier
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.
kwam een meisje naast me zitten die zeker een hele lang tijd naast me moet hebben gezeten, een arm om me heen sloeg en gersutstellend tegen me praatte.
uiteindelijk vonden vrienden me en brachten me thuis, weet nog steeds niet wie dat lieve meisje was
Dudequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha tyfusss![]()
![]()
Ik had afgelopen maandagnacht ook weer echt een vaag verhaal met carnaval. We gingen in Breda stappen, supergezellig, maar moesten de laatste trein naar Utrecht hebben. Die hadden we gemist (), maar we kwamen in ieder geval nog wel tot aan 's-Hertogenbosch. Daar stonden we, knetterbezopen natuurlijk, op dat plein voor het station met al die taxi's. Terwijl wat maten van me (we waren met z'n vieren) allemaal taxichauffeurs tegen elkaar aan het uitspelen waren voor een goedkope prijs, was ik met een meisje aan het praten die op haar zus aan het wachten was. (Die kwam uit de stad, en zou bij haar blijven slapen)
Dat meisje was blijkbaar net zo lam als ik, want op een gegeven moment waren we aan het zoenen. Nou, niks geks aan de hand zou je zeggen. Komt die zus eraan, ziet ons en zegt 'Hey *naam*, wat ben jij nou aan het doen?'. Zegt dat meisje waar ik mee zoende: "Ja, wil je ook effe?"
Die zus kijkt me aan, ik kijk beide aan van 'wat gaat hier nu gebeuren', die zus zegt: 'ah, what the heck' en pakt mij ook op de bek. Nu de blunder: M'n maten zaten nog steeds te zeveren met die kuttaxi's, dus ik zit een slaapplaats te regelen bij die zusjes voor ons vieren. (Imagine: Silenus die in een groot tweepersoonsbed ligt met aan beide kanten twee naakte zusjes![]()
![]()
) Wat zeggen die dronken idioten: "Silenus, flikker een eind op, we gaan naar Utrecht".
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
aangezien mannen meestal de eerste stap moeten maken, krijgen wij het vaak op ons bordquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
Wel opvallend dat alleen de mannen moedig genoeg zijn om hun blunders te delen, of zijn juist zij degene die zo stom zijn ze te begaan
Wie zegt dat jullie de eerste stap moeten maken? Misschien moet je daar eens mee ophouden en kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
aangezien mannen meestal de eerste stap moeten maken, krijgen wij het vaak op ons bord
Ik snap 'm ook niet. Je wil gewoon je ex nog neuken zeker. Zeg dat dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
Vrouwen maken genoeg blunders, alleen aangezien hun blunders vaak op intelligentiegebied zijn zijn ze zich er niet van bewust en kunnen ze het daarom ook niet delen. Ook lezen ze in de Viva en Cosmo dat het gewoon komt omdat de man nog met zijn ex in zijn maag zit.
Voorbeeld van blunder vrouw (zelf meegemaakt ook nogeens)
Ik: Dus jij bent eigenlijk een hippie?
Zij: Wat is een hippie in jezusnaam?
Ik: Heerlijk die ironie, 'jezus'naam
Zij: Loser
Gevolg: Vrouw begaat blunder maar denkt dat man een blunder begaat.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet. Je wil gewoon je ex nog neuken zeker. Zeg dat dan!
1 van mijn exen welquote:Je wil gewoon je ex nog neuken zeker
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:14 schreef Armoed het volgende:
Ik wist het, hypocriete vrouwen altijd
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef Armoed het volgende:
Kut je hebt gelijk
(is dat een paradox?)
Sorry, had m al aangepast, hij klopte namelijk niet, haha.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:27 schreef Armoed het volgende:
Niet want jij bent geen kut.
Alhoewel dat wel de definitie is van de meeste mannen, want jeweetzelf seks neuken etc. (lekker stigmatiseren)
deze kan wel in de top 3 "what if ...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
Jij gaat op voor de nieuwe mod van R&Pquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef EggsTC het volgende:
Beter wat minder slowchat en wat meer blunderskeep em coming. Tijd dat ook_gek ff langskomt.
Waren die mensen maar een keer bij mij zo lollig. Gratis GHBquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
For sho!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij gaat op voor de nieuwe mod van R&P
Snap 'm nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
For sho!![]()
Moet je ns een paar topics terug gaan kijken, het lijkt wel de "post hier je naaktpics" in de KPD. 5 pics op 300 reacties
Playerquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Pwoekie het volgende:
ook een paar nummers van meiden gekregen met carnaval waar ik mee gezoend heb.
weet alleen niet meer welk nummer bij wie uberhaupt hoort
ik ga het ook niet uitzoeken want of het zijn echt lekkere meiden of biergoggles spelen een rol.
dus dat zal voor iedereen een geheim blijven
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
Een collega... niet van mij, maar volgens mij deed hij het opzettelijk zo fout.
Hij tegen een meid : "zou je voor 1 miljoen euro met mij sex hebben vanavond?"
Zij : "Natuurlijk, bij jou of bij mij?"
Hij : "hmm, zou je het ook doen voor 1 euro?"
Zij : "Wtf, wie denk je wel dat ik ben... 1 of andere goedkope hoer ofzo?!"
Hij : "Wat je bent hebben we net al vastgesteld, we onderhandelen nu alleen over de prijs"
Precies en ze zegt toch dat ze geen goedkope hoer isquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
Hij : "Wat je bent hebben we net al vastgesteld, we onderhandelen nu alleen over de prijs"
Die grap is van Winston Churchill.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef Armoed het volgende:
[..]
Die grap is van Winston Churchill.Dunno, die collega zei dat tegen die chick... waar die vandaan komt weet ik niet, ik vond hem wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Voortaan iets minder GHBquote:Op zondag 1 maart 2009 13:41 schreef ErikT het volgende:
Gisteren op een feestje. Stond te praten met een leuk meisje. Ik dacht: die moet ik even in de gaten houden tot het einde van de avond. Ik ga naar een andere kamer, ga op de bank zitten en val in slaap. Wordt een uur later wakker. Ik rondlopen op zoek naar haar: is ze weg.
Ben maar naar huis gegaan om verder te slapen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
En weet je ondertussen al hoe dat gebeurd is?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
[...]
Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
Het was eigenlijk wel echt een leuk feest, maar ik ben geloof ik een beetje uitgeput (van de week afgestudeerd). Dat, in combinatie met mijn huidige narcoleptische periode, was blijkbaar voldoende.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nou zal wel een denderend feestje zijn geweest dat je op de bank in slaap valt
wtfquote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
Hmm de eerste die me te binnen schiet
Feest op het werk. Heel de avond gratis drank, en ja dan gaat het wel hard. Op een gegeven moment was ik in gesprek met een mooie, blonde collega. Ik: 17 jaar, net van de jeugdpuistjes af en straalbezopen. Zij: 23 jaar, nuchter, al 6 jaar een vriend...maar je kan het altijd proberen niet waarNja nadat ze 6x haar hoofd had weggedraaid had ik het nog niet door. Op een gegeven moment zijn we van dat feest met heel de groep richting de kroeg gegaan. Daar nog een poging of 3 gedaan en uiteraard mislukt... vanaf dan weet ik niets meer. Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
hey , wat is er nu gebeurd man, dit is fucking gemeen....quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
Hmm de eerste die me te binnen schiet
Feest op het werk. Heel de avond gratis drank, en ja dan gaat het wel hard. Op een gegeven moment was ik in gesprek met een mooie, blonde collega. Ik: 17 jaar, net van de jeugdpuistjes af en straalbezopen. Zij: 23 jaar, nuchter, al 6 jaar een vriend...maar je kan het altijd proberen niet waarNja nadat ze 6x haar hoofd had weggedraaid had ik het nog niet door. Op een gegeven moment zijn we van dat feest met heel de groep richting de kroeg gegaan. Daar nog een poging of 3 gedaan en uiteraard mislukt... vanaf dan weet ik niets meer. Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
Ik woon thuisquote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hey , wat is er nu gebeurd man, dit is fucking gemeen....
had je haar tasje gegapt, was je bij haar op de bank in slaap gevallen, heb je sex gehad????
zoveell vragen
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik woon thuis![]()
Ik weet er vanaf de kroeg geen donder meer van, maar toen ik thuis kwam is er dit gebeurd:
Ik kom de straat infietsen en zie mn zus staan met haar, toen toekomstige, vriend. Dus ik roep: ZUSSS!!!!waarna ik vergeet te remmen en VOL tegen de schuur op fiets
Zij vroeg zich ook al af wat ik in godsnaam met een tasje moest, maar ze dacht nja et zal wel. Toen ben ik op de bank in slaap gevallen en is het 1e wat ik me herinner 2 boze ogen van mn pa sochtends...
Dusja, tis een meer verkapt dronken-avonturen verhaal, maar er zit een versierblunder facet in
Oh geweldigquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahahaha, en heb je achteraf geen verhalen van collegas gehoord en hoe reageerde die meid erop dat jij haar tasje had
ik heb foto's van mijn stppen gisteren gezien en weet zeker dat ik ook blunders heb gemaakt,...
ik sta heel intiem met twee meiden op de foto maar heb geen nummer of niks, weet niet eens meer of ik heb lopen zoenen![]()
ik zag alleen wel dat ik heeeeeel erg dronken was.
heb ruzie met de portier gehad (ik dacht dat de wc een rookruimte was) ik zei nog zo mooi, er roken er meer, bleek dat ik mezelf in de spiegel zag
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahahaha, en heb je achteraf geen verhalen van collegas gehoord en hoe reageerde die meid erop dat jij haar tasje had
ik heb foto's van mijn stppen gisteren gezien en weet zeker dat ik ook blunders heb gemaakt,...
ik sta heel intiem met twee meiden op de foto maar heb geen nummer of niks, weet niet eens meer of ik heb lopen zoenen![]()
ik zag alleen wel dat ik heeeeeel erg dronken was.
heb ruzie met de portier gehad (ik dacht dat de wc een rookruimte was) ik zei nog zo mooi, er roken er meer, bleek dat ik mezelf in de spiegel zag
Dat lijkt me ergquote:Op maandag 2 maart 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
oooit , lang lang geleden stond ik met een chick te praten
waar ik 30sec erna voledig over heen kotste![]()
vrouwelijke collega had ook ooit over een jongen heengekotst. Om er vervolgens een minuut later mee te zoenen.quote:
Laat me raden.. ze trok het slecht?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
oooit , lang lang geleden stond ik met een chick te praten
waar ik 30sec erna voledig over heen kotste![]()
trok ze dr maar aan aan 't eind van de avondquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:55 schreef Jimbo het volgende:
oh of nog een
chick in een blink 182 shirtik dacht ik quote blink
'You have got giant boobs and i doubt your 18, do you have a note from ur mom ? I gotta meet ur mum "
alleen had ze denk ik die live show nooit beluisterd en gevolgde het in een klap voor me smoeleen uit de velen.
dan ben je wel echt hopeloos als je met een meid zoent als ze net over je heen kotstquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
vrouwelijke collega had ook ooit over een jongen heengekotst. Om er vervolgens een minuut later mee te zoenen.
Of ze moet vreselijk lekker zijn geweestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:47 schreef honda1990 het volgende:
[..]
dan ben je wel echt hopeloos als je met een meid zoent als ze net over je heen kotst
ruikenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef DeRattebaas het volgende:
[..]
Of ze moet vreselijk lekker zijn geweest
"Ma, woltet ihr auch die Eisbärn sehen?" Willen jullie ook de ijsberen zien?quote:
Kan ik moeilijk een blunder noemen, als ze die show kende (waar je vanuit kon gaan met dat shirt) was het een hele goede opener geweest! Je had gewoon pech dat het een wannebee wasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:55 schreef Jimbo het volgende:
oh of nog een
chick in een blink 182 shirtik dacht ik quote blink
'You have got giant boobs and i doubt your 18, do you have a note from ur mom ? I gotta meet ur mum "
alleen had ze denk ik die live show nooit beluisterd en gevolgde het in een klap voor me smoeleen uit de velen.
Thanks! Ik dacht dat ie het over een ijsbaan hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
"Ma, woltet ihr auch die Eisbärn sehen?" Willen jullie ook de ijsberen zien?
Het kwartje viel niet dus de reactie was:
"Eisbärn? Da sind keine Eisbärn hier.." Ijsberen? Er zijn hier geen ijsberen...
Ik dacht WTF moet ik nu zeggen dus het enige wat ik kon uitbrengen was:
"nein? Bist du sicher?" O nee? Ben je zeker?
Antwoord:
"Euh, nein..."Euh, nee...
Toen viel het kwartje en zei één van die meiden:
"Achso, ma das ist aber von das Lied!" Maar dat is van dat lied!
En een andere meid:
"Also, in der Tat.. Ach ja, inderdaad...
Vervolgens keek de derde mij aan en zei:
"Es ist solch ein dummer Witz, dass es lustig ist..." Dat is zo'n domme grap dat-ie weer grappig is...
Ik:
"ow, okee..."
Ik dacht ijsbarquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Thanks! Ik dacht dat ie het over een ijsbaan had
eigenlijk heb ik gewoon smaakquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk een blunder noemen, als ze die show kende (waar je vanuit kon gaan met dat shirt) was het een hele goede opener geweest! Je had gewoon pech dat het een wannebee was
Auw...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zit met een vriend van me in een skilift-cabine. Tegenover ons zitten drie lekkere "Tiroler chicks" in het Tirols dialect te ouwehoeren. Ik zocht een manier om contact te maken. WIj hadden net ge-après-skied en de hele tijd "heee wir wollen die Eisbärn sehen" mee lopen blèren. Op een gegeven moment viel er een stilte en ik vroeg:
"Ma, woltet ihr auch die Eisbärn sehen?"
Het kwartje viel niet dus de reactie was:
"Eisbärn? Da sind keine Eisbärn hier.."
Ik dacht WTF moet ik nu zeggen dus het enige wat ik kon uitbrengen was:
"nein? Bist du sicher?"
Antwoord:
"Euh, nein..."![]()
Toen viel het kwartje en zei één van die meiden:
"Achso, ma das ist aber von das Lied!"
En een andere meid:
"Also, in der Tat..
Vervolgens keek de derde mij aan en zei:
"Es ist solch ein dummer Witz, dass es lustig ist..."
Ik:
"ow, okee..."
Ik was daarna uitgeluld en er volgde een 3 minuten durende onconfortabele stilte tot aan het Talstation
Naja, met gare grappen bedoelde ik meer dat we met onze verjaardag 'de klassen rond gingen' om de leraren te trakteren en dat soort ongein en er dan een heel serieus gezicht bij trokken. Beetje nerdenhumor misschien (A)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 23:49 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik even blij dat ik me verveel en dat hele verhaal heb gelezen.Geweldig!
![]()
![]()
ach ik vind het niet erg hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:24 schreef fathank het volgende:
Mooi verhaal, maar ik ben blij dat het jou is overkomen en niet mij
Dan gebeurt er niets.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie zegt dat jullie de eerste stap moeten maken? Misschien moet je daar eens mee ophouden en kijken wat er gebeurt.
Ik heb ondervonden dat dit heel erg per stad en tent scheeltquote:
Verklaar je nader?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb ondervonden dat dit heel erg per stad en tent scheelt
Huh? Wat voor knobbel?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Pwoekie het volgende:
toen ik haar zoende voelde ik een knobbel op haar achterhoofd die alleen mannen hebben
op het achterhoofd zit bij mannen een knobbeltje, een stuk bot van de schedel.quote:
Weer wat geleerd, en dat op een maandag middag in een topic op Fokquote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Pwoekie het volgende:
op het achterhoofd zit bij mannen een knobbeltje, een stuk bot van de schedel.
als je daar voelt voel je dat heel duidelijk zitten....
vrouwen hebben dat niet
menig fokker gaat thuis voelen of deze knobbel erzit, en komt erachter dat zijn vriendin een vriend is.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
op het achterhoofd zit bij mannen een knobbeltje, een stuk bot van de schedel.
als je daar voelt voel je dat heel duidelijk zitten....
vrouwen hebben dat niet
*Gevoeld heeft*quote:Op maandag 9 maart 2009 15:27 schreef wise het volgende:
[..]
menig fokker gaat thuis voelen of deze knobbel erzit, en komt erachter dat zijn vriendin een vriend is.
of nouja, menig fokker, ik bedoel die enkeling die een vriend(in) heeft
Ik zat ook al te checken bij mezelfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:49 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind de omschrijving vrij vaag. Een knobbel op het achterhoofd?
Ik heb hem gevonden denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:49 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind de omschrijving vrij vaag. Een knobbel op het achterhoofd?
Zit-ie toevallig "linksboven"? Ow, wacht even, ik voel ook een bobbel rechtsonder...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef Pwoekie het volgende:
als je een keer met een grote gemengde groep bij elkaar bent moet je het maar eens testen.
volgensmij hebben vrouwen hem ook wel maar haast niet meer merkbaar terwijl het bij mannen voelt alsof ze flink op hun achterhoofd zijn gevallen
nee, als je je ruggegraat doortrekt over je nek naar je schedel dan zit die net boven je nek, in de onderste haarlaag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zit-ie toevallig "linksboven"? Ow, wacht even, ik voel ook een bobbel rechtsonder...
beetje laf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:56 schreef LSD.tv het volgende:
Ik was een tijd geleden uit met een paar vrienden, komen er opeens 2 meisjes naast ons staan dansen,
dus een maat van mij ging een praatje met ze maken. Opeens viel de rest van de gasten iets op aan één van die chicks, namelijk dat d'r haar opeens raar begon te zitten.. en ja hoor bleek dat ze een pruik droeg.
Dus wij met ze alle kapot lachen (ze was al niet al te knap). Hoorde we later opeens dat ze tel-nummers hadden uitgewisseld. Toen hij de volgende dag wakker werd en op z'n telefoon keek zag hij 19 gemiste gesprekken staan van die chick (dat zei hij toen op MSN tegen me). Dus ik zei al dat ik 't maar een vreemde chick vond en dat hij 't er maar beter bij kon laten. Hij gaf me gelijk en zou 'r niet terug bellen. Toen een week later, versprak hij zich en bleek dat hij een relatie met haar hadHij heeft er toen een lange tijd iets mee gehad, maar nu heeft hij het uitgemaakt en wordt hij nog steeds gestalkt door haar
nou nou wat een humorquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:56 schreef LSD.tv het volgende:
Ik was een tijd geleden uit met een paar vrienden, komen er opeens 2 meisjes naast ons staan dansen,
dus een maat van mij ging een praatje met ze maken. Opeens viel de rest van de gasten iets op aan één van die chicks, namelijk dat d'r haar opeens raar begon te zitten.. en ja hoor bleek dat ze een pruik droeg.
Dus wij met ze alle kapot lachen (ze was al niet al te knap). Hoorde we later opeens dat ze tel-nummers hadden uitgewisseld. Toen hij de volgende dag wakker werd en op z'n telefoon keek zag hij 19 gemiste gesprekken staan van die chick (dat zei hij toen op MSN tegen me). Dus ik zei al dat ik 't maar een vreemde chick vond en dat hij 't er maar beter bij kon laten. Hij gaf me gelijk en zou 'r niet terug bellen. Toen een week later, versprak hij zich en bleek dat hij een relatie met haar hadHij heeft er toen een lange tijd iets mee gehad, maar nu heeft hij het uitgemaakt en wordt hij nog steeds gestalkt door haar
Nee ze had geen chemo kuur gehad, ze vond het gewoon mooi ofzo, dit was namelijk ook het eerste wat ik vroeg. En stoer lachen, wtf?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
beetje laf.
dat meisje kan of een chemo hebben gehad, AA (vrouwelijke kaalheid) of een andere ziekte waardoor ze een pruik moest dragen.
en ze zal wel vaker dit soort negatieve ervaringen hebben gehad waardoor ze dus meteen de enige jongen die haar normale aandacht schonk ging "stalken"...
maar goed je hebt lekker stoer gelachen met je vrienden en daar gaat het om![]()
ja leuk, een wildvreemd vraagt opeens in de kroeg: "hey, heb je een pruik op der kop..."quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:47 schreef LSD.tv het volgende:
[..]
Nee ze had geen chemo kuur gehad, dit was namelijk ook het eerste wat ik vroeg. En stoer lachen, wtf?
We hebben haar niet in d'r gezicht uit staan lachen hoor, maar je voelt je blijkbaar aangevallen, misschien je nickname maar naar Pruikie veranderen?
Haha, ik heb het niet aan haar gevraagd, maar aan die gast die een relatie met haar had,quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja leuk, een wildvreemd vraagt opeens in de kroeg: "hey, heb je een pruik op der kop..."
zijn tal van redenen buiten carnaval om zo'n ding te dragen, Alopecia Areta, is er een van die mogelijkheden dus.
als je haar in het gezicht had uitgelachen had je tenminste nog ballen![]()
maar vergis je niet, ze had het ws echt wel door...
maar hoe oud ben je nu? ergens rond de 17... goede kans dat je binnen een paar jaar zelf AGA hebt, lachen
ah je durfde dus niet het aan haar te vragen maar wel aan je vriend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:58 schreef LSD.tv het volgende:
[..]
Haha, ik heb het niet aan haar gevraagd, maar aan die gast die een relatie met haar had,
En haar in d'r gezicht uitlachen? Zo ben ik niet, ik lachte (en lach nog steeds af en toe) om het moment en de vaagheid, sorry dat ik jou hiermee op de teentjes trap. Ik zal gelijk een donatie uitbrengen op de AGA stichting.
Denk dat dit meer over jou zegt dan over mij, "stoer ventje", ik ga uit om lol te hebben, sorry als dit je niet aan staatquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:07 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ah je durfde dus niet het aan haar te vragen maar wel aan je vriend.![]()
ik vind het flauw, zie wel vaker zulke "stoere" mannetjes in een disco...
altijd weer grappig om juist die ventjes te pakken te nemen.
ooit een keer een ventje zoals jou in zijn broek laten plassen van angst
Pas op dat je jezelf niet verraadtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:26 schreef Noisiv het volgende:
Ik mag die LSD.TV wel. Beetje rare kerel maar toch een toffe dude met gevoel voor humor als ik dit zo hoor!
Volgens mij komt er zo een conclusie dat LSD.TV degene was die een relatie had met haar en dan is alles weer goed![]()
![]()
ach je moet alles een keer geprobeerd hebben, ik kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef LSD.tv het volgende:
[..]
Denk dat dit meer over jou zegt dan over mij, "stoer ventje", ik ga uit om lol te hebben, sorry als dit je niet aan staaten nee ik heb geen contact met haar gehad, omdat ik die maat lekker z'n gang wou laten gaan. Maar dit begrijp je misschien niet omdat je jezelf zo hard als casenova moet bewijzen tegen over je vrienden, bij een shemale nog wel
![]()
Door mensen zoals jij sterft dit topic langzamerhand uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:19 schreef Lakai het volgende:
Ik durf niet te versieren..
Grootste blunder die er is
![]()
zo een had ik er ook ooit eensquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef mrhanky het volgende:
Paar jaar terug op vakantie. We liggen met z'n alle aan het strand en er komen 2 dames op ons afgelopen. Wij herkende er eentje omdat die in Nederland bij ons in de buurt in een loempia kraam werkt.
Dames : Hoi, willen jullie vrijkaarten voor een feest vanavond
Maatje terug : Heb je ook loempia's?
Damn nog nooit een dame zo vuil zien kijken.
Wauw wat romantisch!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef LSD.tv het volgende:
Niet echt een versierblunder, maar wel lache... ging met een paar vrienden 't centrum in om even iets te eten, een van m'n vrienden was de hele tijd druk aan het sms'en en bellen.
Op eens zegt hij: "Ey er komen straks een paar lekkere chicks mee eten", dus wij zoiets van "uhh oke".
Maar waren wel benieuwd naar die chicks natuurlijk![]()
Stonden wij te wachten voor de McDonalds () op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?".
Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook, ze hadden gehoord dat wij naar de McDonalds gingen, dus ze waren wel in voor een schrans partij'tje...
Nou goed, wij met hun eten... daarna besloten we om ergens wat te gaan drinken, hun wilde ook weer mee. Nou goed, kon misschien wel gezellig zijn. Zitten we net 5 minuten in dat tentje, zegt een van die chicks gelijk "ik heb honger, ik wil bittergarnituur". Terwijl we net dus uitgebreid hadden zitten eten bij de Mac
Blijk later nog dat die vriend, die haar had uitgenodigd... haar nog had "gedaan" ook
Heb je niet nog meer van die heldenverhalenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef LSD.tv het volgende:
Niet echt een versierblunder, maar wel lache... ging met een paar vrienden 't centrum in om even iets te eten, een van m'n vrienden was de hele tijd druk aan het sms'en en bellen.
Op eens zegt hij: "Ey er komen straks een paar lekkere chicks mee eten", dus wij zoiets van "uhh oke".
Maar waren wel benieuwd naar die chicks natuurlijk![]()
Stonden wij te wachten voor de McDonalds () op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?".
Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook, ze hadden gehoord dat wij naar de McDonalds gingen, dus ze waren wel in voor een schrans partij'tje...
Nou goed, wij met hun eten... daarna besloten we om ergens wat te gaan drinken, hun wilde ook weer mee. Nou goed, kon misschien wel gezellig zijn. Zitten we net 5 minuten in dat tentje, zegt een van die chicks gelijk "ik heb honger, ik wil bittergarnituur". Terwijl we net dus uitgebreid hadden zitten eten bij de Mac
Blijk later nog dat die vriend, die haar had uitgenodigd... haar nog had "gedaan" ook
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef LSD.tv het volgende:
Stonden wij te wachten voor de McDonalds () op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?". Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook,
VEEG ME OP!quote:Op maandag 23 maart 2009 02:52 schreef 2cv het volgende:
Ooit heb ik een verhaal gehoord met als clou 'men are always right'. Dat ging over een stel mensen dat een busrit maakten door de middle of nowhere en als er plaspauze gehouden werd dan gingen de heren aan de rechter kant van de bus staan zeiken en de dames aan de linkerkant.
Dus ik kom op de camping (nee, ik kijk geen SBS6) een stel Engelse dames tegen. En wat zeg ik met mijn domme harses ? Jawel ... 'Men are always right'.
Stomme sukkel die ik ben
wowquote:Op maandag 23 maart 2009 02:52 schreef 2cv het volgende:
Ooit heb ik een verhaal gehoord met als clou 'men are always right'. Dat ging over een stel mensen dat een busrit maakten door de middle of nowhere en als er plaspauze gehouden werd dan gingen de heren aan de rechter kant van de bus staan zeiken en de dames aan de linkerkant.
Dus ik kom op de camping (nee, ik kijk geen SBS6) een stel Engelse dames tegen. En wat zeg ik met mijn domme harses ? Jawel ... 'Men are always right'.
Stomme sukkel die ik ben
Gekkenhuis jaquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef CrustyClown het volgende:
Pff dit topic lang gemist zeg!
Maar versierblunders? Aj aj, ik heb er nog wel een paar denk.
Vorige week donderdag in een kroegje in Utrecht. Ik had paar speciaal biertjes gedronken en erna nog kansloos met wat vrienden wat gewone biertjes, maar ik wilde het eigenlijk niet te laat maken, dus ik ging rond kwart voor 2 al naar huis. Bij mijn jas eenmaal aangekomen kom ik twee leuke meiden tegen.
Zij:Goh war ga je heen?
Ik: Tja naar huis he
Zij: Ohww das jammer
IK:: tja, je moet wat he
Zij: Blijf je niet even een biertje drinken?*kijken me lief aan*
Ik: Nee, ik ga naar huis
Andere keer zelfde kroeg. Tijdens de UIT meen ik.
Ik en mijn huisgenoot staan in de kroeg. En ja het viel me op, een meisje keek naar mijn richting en beetje staan flirten op een afstand met elkaar. Verder niets. Mijn huisgenoot gaat naar de WC, zij staat inmiddels ook alleen tegen een paal haar biertje leeg te drinken en mij aan te kijken. Verder niets natuurlijk...
Gaan we aan het einde van de avond naar huis. Komt ze naar me toe, goh had je niet eens de moeite kunnen nemen naar me toe te komen, terwijl ik zo met je aan het flirten was?
*crusty is slecht in hints
Dit is gelul en je weet het zelfquote:
Oewh, touché voor Crustyquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:17 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dit is gelul en je weet het zelf![]()
Als de dame leuk genoeg is en je gaat er niet heen ongeacht hints of niet, betekent het gewoon dat je niet genoeg ballen had...
Emancipatie wanneer het hen uitkomt, jeweetzelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom laten we vrouwen eigenlijk niet versieren? Alleen maar mannen hier in dit topic, wat zijn we ook een kansloos, sexgedreven geslacht. Laat die vrouwen maar es aan het werk gaan, kijken of ze nog zo'n grote bakkes hebben over 'die gast met zn foute openingszin' ;-)
Precies.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Emancipatie wanneer het hen uitkomt, jeweetzelf.
Misschien bij het ophangen van slingers van het keukentrapje gepleurdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja, het is tijd voor wat vrouwelijke versierblunders!![]()
het zullen er wel niet veel zijn...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien bij het ophangen van slingers van het keukentrapje gepleurd
Hoe oud is die gozer nou? Misschien eens tijd voor een kleine cursus assertiviteit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Mi_Mang het volgende:
Een paar jaar geleden was ik met een aantal vrienden in een club in Barcelona. Een vriend van mij, die model knap is ( no homo), werd op een gegeven moment op de dansvloer opgehitst door één of ander lekker en geil Spaans meisje.
Iedereen op de dansvloer was stikjaloers op hem, maar mijn vrienden en ik wisten dat deze gast zo'n beetje autistisch is op het gebied van vrouwen. Dus wij moedigen hem aan enzo, halen wat drankjes voor hem.
Dat meisje was zo fking geil, zij haalde een condoom uit haar zak en liet het hem vluchtig zien. Ze maakte een gebaar zo van 'kom we gaan hier weg'. Dus wij denken: f*ck yeah, wordt hij eindelijk ontmaagd! En door zo'n lekker wijf ook nog! Dus zo'n beetje iedereen om ons heen kijkt naar hem en zijn reactie. Begint die gast helemaal te trillen. Hij kijkt naar mij en ik heb zo'n blik van: I'm proud of you son. Rent hij zo de club uit!
Vijf jaar later en hij is nog steeds een maagd. Zijn excuus: Meisjes zien mij gewoon niet staan. What if, what if...
Hij zal nu een jaar of 24 zijn. Misschien heeft hij hier zo'n ' ik ben nog maagd' topic geopend. Zou mij niets verbazen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe oud is die gozer nou? Misschien eens tijd voor een kleine cursus assertiviteit?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Mi_Mang het volgende:
Een vriend van mij, die model knap is ( no homo)
Als hij model-knap is en hij is inmiddels 24 dan had-ie toch wel eens kunnen scoren dacht ik zo... Weet je zeker dat-ie geen homo is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Mi_Mang het volgende:
Hij zal nu een jaar of 24 zijn. Misschien heeft hij hier zo'n ' ik ben nog maagd' topic geopend. Zou mij niets verbazen.
Misschien is hij homo, ik weet het niet. Ik weet wel dat hij tig kansen gehad heeft die hij zelf om zeep heeft geholpen. Doet hij het expres? Ik denk van niet, ik hoop het niet...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[..]
Als hij model-knap is en hij is inmiddels 24 dan had-ie toch wel eens kunnen scoren dacht ik zo... Weet je zeker dat-ie geen homo is?
Ik moet meteen aan TheHamsterSlayer denken, die heb ik al een tijd niet meer gezien. Maar dat was een indo van 1.50m, dat kan 'm niet zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Hij zal nu een jaar of 24 zijn. Misschien heeft hij hier zo'n ' ik ben nog maagd' topic geopend. Zou mij niets verbazen.
Als ik weer van mijn goede voornemen ben afgestapt om geen toyboys meer te proberen, moet je zijn nummer maar eens gevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik geef je liever mijn nummer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik weer van mijn goede voornemen ben afgestapt om geen toyboys meer te proberen, moet je zijn nummer maar eens geven
verlegen mannen
ik ben ook heel verlegenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik weer van mijn goede voornemen ben afgestapt om geen toyboys meer te proberen, moet je zijn nummer maar eens geven
verlegen mannen
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben assertief, direct en woest aantrekkelijk, dan maar niet verlegen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef mrhanky het volgende:
Paar jaar terug op vakantie. We liggen met z'n alle aan het strand en er komen 2 dames op ons afgelopen. Wij herkende er eentje omdat die in Nederland bij ons in de buurt in een loempia kraam werkt.
Dames : Hoi, willen jullie vrijkaarten voor een feest vanavond
Maatje terug : Heb je ook loempia's?
Damn nog nooit een dame zo vuil zien kijken.
Als je het zo op een presenteerblaadje aangereikt krijgt en je doet er niks mee verdien je echt een klap voor je harsesquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Pwoekie het volgende:
TS was met broertje, vriendje broertje op vakantie in spanje.
uiteraard weer duitse dames leren kennen en een meid die ook met der ouders was (18 jaar) wou wel een avond met ons mee stappen in salou.
aangezien de TS met de papa van het meisje flink had liggen zuipen (lees, allebei mega dronken en beginnen over de titten van dochterlief, cup f of g) had papa veel vertrouwen in ons.
dame ging dus mee en ik zit met mijn broertje voorin in de auto en verlegen vriendje en die duitse meid achterin.
beetje lullen zegt die meid opeens: "ich bin Notgeil"
dat betekend dus letterlijk, ik moet er nu een pik in hebben.
daarbij keek ze dus vriendje van mijn broertje geil aan.
het enige wat hij had hoeven te doen is zijn hand tussen der benen steken, haar borsten pakken of der zoenen.
wat doet hij, een keirood hoofd krijgen en de rest van de avond dat volhouden en niks meer durven zeggen.
en die meid maar geil tegen hem oprijden.
daarna heeft die nog ongeveer 3x een kans gehad waarbij hij dus half is aangerand...
niks gebeurd...en nu heeft hij er spijt van want die dame was best goed te doen (al was het alleen maar om die enorme borsten)
Vanuit praktisch oogpunt heeft hij toch wel een beetje gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef HighsofAA het volgende:
en van diezelfde collega;
Eten bij zo'n meisje thuis, zittend op de bank, zij de hele tijd; 'zullen we op bed gaan zitten?"
Hij: 'nah..nee, dat zit toch minder stabiel dan op de bank, lastig met bord op schoot enzo...'
Ik denk dat ik hem ook niet had gepaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef HighsofAA het volgende:
van een collega gehoord:
Was met de Sneekweek, collega was met z'n vrienden per boot in Sneek gekomen, had flink gezopen en stond op een gegeven moment met een lekkere chick te praten; hij vertellen dat hij met een paar vrienden per boot is gekomen enz. Zij zo met zo'n sexy stem vragen; 'en.. waar ligt die boot van jou dan?'
Hij met z'n bezopen harses helemaal gaan uitleggen waar die boot ligt.......zonder de hint op te pakken![]()
![]()
Je mag altijd je bek opentrekken, maar als het schafttijd is hou je je bakkes!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Vanuit praktisch oogpunt heeft hij toch wel een beetje gelijk![]()
En met wat eten in je maag houd je het langer vol. A man's got to eat!
Denk dat ik iets in de trant had gezegd van ' Wat toevallig, dat zei een meisje 2 jaar geleden ook...' Dat is ook niet bevorderlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ook niet had gepakt
Sneekweek op Arubaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef HighsofAA het volgende:
van een collega gehoord:
Was met de Sneekweek, collega was met z'n vrienden per boot in Sneek gekomen, had flink gezopen en stond op een gegeven moment met een lekkere chick te praten; hij vertellen dat hij met een paar vrienden per boot is gekomen enz. Zij zo met zo'n sexy stem vragen; 'en.. waar ligt die boot van jou dan?'
Hij met z'n bezopen harses helemaal gaan uitleggen waar die boot ligt.......zonder de hint op te pakken![]()
![]()
Waar zie jij Aruba in dat verhaal staan ?quote:
quote:
Ik mis alleen het gedeelte met de verdwenen sneakersquote:
Helaas....wij vrouwen maken geen blunders...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
Da's gemeen, daar kunnen "wij kereltjes" ook niets aan doenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Helaas....wij vrouwen maken geen blunders...![]()
Dat komt omdat jullie kereltjes direct op alles ingaan wij doen en wij in principe niets hoeven te doen om te versieren
Sure.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie kereltjes direct op alles ingaan wij doen en wij in principe niets hoeven te doen om te versieren
meisje kijkt me heel zwoel aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Het is één grote drama met haar geworden. Ik begon zware gevoelens te krijgen blablabla, maar het is helemaal niks geworden. Hoewel...we zijn vrienden. Ik werk er niet meer, dus nu slaan alle anderen hun slagquote:Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Damn, dat is echt een gemist schot voor open doel
Heb je/heeft zij het later nog goedgemaakt? Of werkte je niet meer samen met haar daarna?
Eeh, dan SMS je haar NU "nog zin om ergens wat te drinken?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:17 schreef iPat het volgende:
Oh, en het ergste is nog dat ik haar niet eens hoefde te versieren.
Tja echt nonsensequote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vrouwen... Ze had het zelf natuurlijk ook kunnen vragen... Maar neuh: "ik ben een vrouw en een vrouw wordt gevraagd!"
Nou, ik studeer psychologie (veel vrouwen dusquote:Op woensdag 1 april 2009 19:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja echt nonsenseEn achteraf weer huilen dat ze "alleen maar gebruikt zijn voor de sex". Kies dan ns zelf wat uit.
Ik ken wel vrouwen die mannen gewoon vragen
Je hebt de climax/clue verborgen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef brascoo het volgende:
gisteren weer een keiharde fail.
ik wou nog ff stappen en paar vrienden opgebeld die wel mee wouden.
later als verrassing nog een vriend die toch ff kwam (was eerst moe).
ik heb een beetje last van insomnie de laatste tijd waardoor ik heel weinig en slecht slaap.
alcohol doet dan rare dingen, ik ben soms letterlijk mezelf niet.
niet compleet bezopen maar wel anders.
het begon al dat ik vandaag te horen kreeg dat ik met een maat van mij had staan nepzoenen in de grootste discotheek hiero om 2 mooie meiden zover te krijgen dat ook te doen (zoenen met elkaar).
we hebben onszelf dus compleet voor lul gezet ws![]()
maar goed, er was een meisje waar ik begin van de avond oogcontact mee had maar ik zelf een twijfelgeval vond.
6 bier later stond ik er dus opeens mee te zoenen...hoe ik haar heb aangesproken en wat er gezegd is...no fucking idee.
heb der gevraagd of ze met mij mee naar huis wou en ik zou haar de volgende dag wel bij haar ouders afleveren (dat had een goede indruk gemaakt)
maar goed ze ging bijna mee totdat die vriendin begon te zeiken dat dat not done was.
maar ff met hun mee en wij zouden slapen op een lege kamer.
naja, nadat ik had gepist in de wasbak en een keiharde scheet liet was het mooie er wel weer af.
ben maar naar huis gelopen![]()
en vanmiddag een berichtje van haar, alhoewel ik twijfel of een van mijn vrienden het niet was.
nog een fail, gewoon 10x op een avond haar met de verkeerde naam aanspreken.
ik weet niet meer hoe ze heet of waar ze vandaan komt![]()
(ze kon wel geil zoenen)
Blijf dan ook van de alcohol afquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef brascoo het volgende:
gisteren weer een keiharde fail.
ik wou nog ff stappen en paar vrienden opgebeld die wel mee wouden.
later als verrassing nog een vriend die toch ff kwam (was eerst moe).
ik heb een beetje last van insomnie de laatste tijd waardoor ik heel weinig en slecht slaap.
alcohol doet dan rare dingen, ik ben soms letterlijk mezelf niet.
niet compleet bezopen maar wel anders.
het begon al dat ik vandaag te horen kreeg dat ik met een maat van mij had staan nepzoenen in de grootste discotheek hiero om 2 mooie meiden zover te krijgen dat ook te doen (zoenen met elkaar).
we hebben onszelf dus compleet voor lul gezet ws![]()
maar goed, er was een meisje waar ik begin van de avond oogcontact mee had maar ik zelf een twijfelgeval vond.
6 bier later stond ik er dus opeens mee te zoenen...hoe ik haar heb aangesproken en wat er gezegd is...no fucking idee.
heb der gevraagd of ze met mij mee naar huis wou en ik zou haar de volgende dag wel bij haar ouders afleveren (dat had een goede indruk gemaakt)
maar goed ze ging bijna mee totdat die vriendin begon te zeiken dat dat not done was.
maar ff met hun mee en wij zouden slapen op een lege kamer.
naja, nadat ik had gepist in de wasbak en een keiharde scheet liet was het mooie er wel weer af.
ben maar naar huis gelopen![]()
en vanmiddag een berichtje van haar, alhoewel ik twijfel of een van mijn vrienden het niet was.
nog een fail, gewoon 10x op een avond haar met de verkeerde naam aanspreken.
ik weet niet meer hoe ze heet of waar ze vandaan komt![]()
(ze kon wel geil zoenen)
Noem jij jouzelf brascoo?quote:Op zondag 31 mei 2009 05:22 schreef brascoo het volgende:
helaas geen blunders,ah eentje.
brascoo is op een beach party.
beetje oogcantact met een dame, niet echt wat.
brascoo loopt weer naar binnnen.
na 3 meter word ik staande gehouden door een meid met dikke tieten en een superstrak figuur!
hey xcvdsvbsv ( zo maar een naam), hoe is het met je.
ik: huh?
ja van vorige week, hebben we gezellig staan praten...
ik huh...ik ben brascoo maar vorige week was ik hier niet...
meid kijkt me dom aan en loopt weh.
weer 10 punten....
daarna nog met mijn domme kop een bloedmooie russische meid laten schieten.
ach, had mijn hoofd er niet naar ....
Heb er ook last van helaas, voor de rest geen enkel probleem om mijn bek open te trekken maar zodra het tegen iemand van het vrouwelijk geslacht is klapt meneer dicht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik ben ook heel verlegen![]()
en voornemens zijn er om te breken
(duurde 2 uur voordat ik dit durfde te posten![]()
![]()
![]()
)
Vrouwen maken geen blunders, hoe lelijk ze ook zijn als ze willen krijgen ze iedere avond toch wel een geilaard in hun bedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
Tja, dat ligt aan julliequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vrouwen maken geen blunders, hoe lelijk ze ook zijn als ze willen krijgen ze iedere avond toch wel een geilaard in hun bed
Dat is wel een onvervalste blunderquote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Ik kan hier eindelijk een keer posten. Het is al wel een maandje geleden, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik was op stap met een aantal vrienden en al vanaf 22.00 aan het zuipen. Om 01.00 gingen we een of andere vage kroeg binnen omdat we gratis drank konden scoren. Nederlandse muziek, en niks als bouwvakkers all over the place. Op een gegeven moment sta ik ergens in een hoek me enorm aan te stellen op de slechte muziek totdat er ineens een meisje op me afloopt. Ze zag er niet eens heel slecht uit.
Zij: "Hoi, ik ben [insert naam]"
Ik: "Ik ben r8ality"
Zij: "Ja ik, dacht ik kom ff een gesprekje aanknopen, leek me wel gezellig".
En ik, in al mijn wijsheid en lollig humeur: "Nou dat lijkt me stug, want ik ben helemaal niet gezellig!".
Weg was ze.
Dat is geen blunder maar een keiharde p0wnquote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een lichtelijke blunder. Na het stappen met een meisje mee naar huis en vervolgens op de bank moeten slapen. Wat een hoer
Karma is a bitchquote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is geen blunder maar een keiharde p0wn
Vrouwen snappen die soort humor niet denk ik. Daar heb ik ook nog wel eens last van.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Ik kan hier eindelijk een keer posten. Het is al wel een maandje geleden, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik was op stap met een aantal vrienden en al vanaf 22.00 aan het zuipen. Om 01.00 gingen we een of andere vage kroeg binnen omdat we gratis drank konden scoren. Nederlandse muziek, en niks als bouwvakkers all over the place. Op een gegeven moment sta ik ergens in een hoek me enorm aan te stellen op de slechte muziek totdat er ineens een meisje op me afloopt. Ze zag er niet eens heel slecht uit.
Zij: "Hoi, ik ben [insert naam]"
Ik: "Ik ben r8ality"
Zij: "Ja ik, dacht ik kom ff een gesprekje aanknopen, leek me wel gezellig".
En ik, in al mijn wijsheid en lollig humeur: "Nou dat lijkt me stug, want ik ben helemaal niet gezellig!".
Weg was ze.
Tja, zonder FoBo zit even kijken of je leuk genoeg bent er niet inquote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:
Oke als meid zijnde wil ik toch even reageren
ik lig helemaal in een deuk om die verhalen van jullie. Geweldig toch.
Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg)
Hehehe, ik ken een gast die in een dronken bui de tweelingzus van z'n scharrel ging versieren/zoenen. Nou, dat ging dus uit.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Hri het volgende:
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten
na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie
kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.
Lang leve Alcohol( en der nieuwe look )
Niks truc. Gewoon duidelijk zijn wat je wil. En snap mijn humorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef jill25 het volgende:
haha dat gaan we niet doen![]()
Maar nou wil ik de vraag stellen: Wanneer val jij voor een meid, of beter te zeggen, welke versiertruc werkt bij jou het beste.
Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:
Oke als meid zijnde wil ik toch even reageren
ik lig helemaal in een deuk om die verhalen van jullie. Geweldig toch.
Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg)
QFTquote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
Maar mannen snappen soms ook echt niet hoe ze een vrouw moeten versierenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
Klopt. Mannen zijn mannen, vrouwen zijn vrouwen. Er zullen uitzonderingen zijn, maar als een vrouw problemen heeft met haar auto zie ik haar nog niet zelf de motorkap open trekken om te kijken wat er mis is. Omgekeerd zijn de meeste mannen niet goed in het versieren van vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:
[..]
Maar mannen snappen soms ook echt niet hoe ze een vrouw moeten versieren![]()
In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)
Wat moet ik dan doen om jou te winnen
(en wat ook vooral niet haha)
Wat dacht je van gewoon eens een praatje aanknopen? Heel menselijk en eigenlijk niet eens zo heel eng. Is het gezellig kun je bepalen of je het gezellig genoeg vindt, vind je het niks dan ga je gauw terug naar je vriendinnen respectievelijk vrienden.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)
Wat moet ik dan doen om jou te winnen
(en wat ook vooral niet haha)
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:
haha wie weetquote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...
Misschien was jij het wel
Dat lachen is geen probleem, maar dat op de maat dansen. Lastig...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:
[..]
Met alle respect, dit is geen goede vriendin van je. Of onze definities staan lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Hri het volgende:
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten
na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie
kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.
Lang leve Alcohol( en der nieuwe look )
Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef iPat het volgende:
Afgelopen donderdag wezen stappen.
In een drukke kroeg moest ik heeeel nodig naar de wc. Ik dus door de menigte heen wurmen, kijk ik ineens recht in de ogen van een aantrekkelijke meid. Naja, ik wil dus langs haar heen lopen, zodat ik de trap naar beneden kon nemen voor mijn plasje. Zij daagt me uit, door telkens voor me te staan zodat ik er niet langs kan. Ik zei tegen haar dat ik na mijn behoefte wel ff terug zou komen.
Ik heb haar niet meer kunnen vinden...
Zie ik daar een opening tot een nieuw topic: "Houniets guide to a succesfull love life"quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.
Pissen was op dat moment inderdaad prioriteit één. Het leven bestaat uit het maken van lastige keuzes..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomen.
Dit werkte toen ik tussen de 15-20 was perfect.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
Vrouwen weten nog minder hoe ze een man moeten versieren.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon andere woorden voor ' ik durf zelf nix'.quote:Of van die vrouwen die vinden dat de man de eerste stap moet zetten .
Tipquote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...
Misschien was jij het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |