abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:51:37 #151
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_66927733
Hmm bij mij zit de bobbel 2 cm van de onderkant van me haargrens op de achterkant van me hoofd, precies in het midden...
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:16:39 #152
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_66930602
Inderdaad, dit gaat wel erg offtopic. Open maar een topic in een ander subforum.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_66942518
Ik was een tijd geleden uit met een paar vrienden, komen er opeens 2 meisjes naast ons staan dansen,
dus een maat van mij ging een praatje met ze maken. Opeens viel de rest van de gasten iets op aan één van die chicks, namelijk dat d'r haar opeens raar begon te zitten.. en ja hoor bleek dat ze een pruik droeg.
Dus wij met ze alle kapot lachen (ze was al niet al te knap). Hoorde we later opeens dat ze tel-nummers hadden uitgewisseld. Toen hij de volgende dag wakker werd en op z'n telefoon keek zag hij 19 gemiste gesprekken staan van die chick (dat zei hij toen op MSN tegen me). Dus ik zei al dat ik 't maar een vreemde chick vond en dat hij 't er maar beter bij kon laten. Hij gaf me gelijk en zou 'r niet terug bellen. Toen een week later, versprak hij zich en bleek dat hij een relatie met haar had Hij heeft er toen een lange tijd iets mee gehad, maar nu heeft hij het uitgemaakt en wordt hij nog steeds gestalkt door haar
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 maart 2009 @ 17:58:40 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66942579
Wat een fguur
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66943334
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:56 schreef LSD.tv het volgende:
Ik was een tijd geleden uit met een paar vrienden, komen er opeens 2 meisjes naast ons staan dansen,
dus een maat van mij ging een praatje met ze maken. Opeens viel de rest van de gasten iets op aan één van die chicks, namelijk dat d'r haar opeens raar begon te zitten.. en ja hoor bleek dat ze een pruik droeg.
Dus wij met ze alle kapot lachen (ze was al niet al te knap).
Hoorde we later opeens dat ze tel-nummers hadden uitgewisseld. Toen hij de volgende dag wakker werd en op z'n telefoon keek zag hij 19 gemiste gesprekken staan van die chick (dat zei hij toen op MSN tegen me). Dus ik zei al dat ik 't maar een vreemde chick vond en dat hij 't er maar beter bij kon laten. Hij gaf me gelijk en zou 'r niet terug bellen. Toen een week later, versprak hij zich en bleek dat hij een relatie met haar had Hij heeft er toen een lange tijd iets mee gehad, maar nu heeft hij het uitgemaakt en wordt hij nog steeds gestalkt door haar
beetje laf.
dat meisje kan of een chemo hebben gehad, AA (vrouwelijke kaalheid) of een andere ziekte waardoor ze een pruik moest dragen.
en ze zal wel vaker dit soort negatieve ervaringen hebben gehad waardoor ze dus meteen de enige jongen die haar normale aandacht schonk ging "stalken"...

maar goed je hebt lekker stoer gelachen met je vrienden en daar gaat het om

pi_66943453
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:56 schreef LSD.tv het volgende:
Dus wij met ze alle kapot lachen (ze was al niet al te knap). Hoorde we later opeens dat ze tel-nummers hadden uitgewisseld. Toen hij de volgende dag wakker werd en op z'n telefoon keek zag hij 19 gemiste gesprekken staan van die chick (dat zei hij toen op MSN tegen me). Dus ik zei al dat ik 't maar een vreemde chick vond en dat hij 't er maar beter bij kon laten. Hij gaf me gelijk en zou 'r niet terug bellen. Toen een week later, versprak hij zich en bleek dat hij een relatie met haar had Hij heeft er toen een lange tijd iets mee gehad, maar nu heeft hij het uitgemaakt en wordt hij nog steeds gestalkt door haar
nou nou wat een humor
pi_66944266
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

beetje laf.
dat meisje kan of een chemo hebben gehad, AA (vrouwelijke kaalheid) of een andere ziekte waardoor ze een pruik moest dragen.
en ze zal wel vaker dit soort negatieve ervaringen hebben gehad waardoor ze dus meteen de enige jongen die haar normale aandacht schonk ging "stalken"...

maar goed je hebt lekker stoer gelachen met je vrienden en daar gaat het om

Nee ze had geen chemo kuur gehad, ze vond het gewoon mooi ofzo, dit was namelijk ook het eerste wat ik vroeg. En stoer lachen, wtf?
We hebben haar niet in d'r gezicht uit staan lachen hoor, maar je voelt je blijkbaar aangevallen, misschien je nickname maar naar Pruikie veranderen?
pi_66944512
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:47 schreef LSD.tv het volgende:

[..]

Nee ze had geen chemo kuur gehad, dit was namelijk ook het eerste wat ik vroeg. En stoer lachen, wtf?
We hebben haar niet in d'r gezicht uit staan lachen hoor, maar je voelt je blijkbaar aangevallen, misschien je nickname maar naar Pruikie veranderen?
ja leuk, een wildvreemd vraagt opeens in de kroeg: "hey, heb je een pruik op der kop..."
zijn tal van redenen buiten carnaval om zo'n ding te dragen, Alopecia Areta, is er een van die mogelijkheden dus.
als je haar in het gezicht had uitgelachen had je tenminste nog ballen
maar vergis je niet, ze had het ws echt wel door...

maar hoe oud ben je nu? ergens rond de 17... goede kans dat je binnen een paar jaar zelf AGA hebt, lachen
pi_66944671
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ja leuk, een wildvreemd vraagt opeens in de kroeg: "hey, heb je een pruik op der kop..."
zijn tal van redenen buiten carnaval om zo'n ding te dragen, Alopecia Areta, is er een van die mogelijkheden dus.
als je haar in het gezicht had uitgelachen had je tenminste nog ballen
maar vergis je niet, ze had het ws echt wel door...

maar hoe oud ben je nu? ergens rond de 17... goede kans dat je binnen een paar jaar zelf AGA hebt, lachen
Haha, ik heb het niet aan haar gevraagd, maar aan die gast die een relatie met haar had,
En haar in d'r gezicht uitlachen? Zo ben ik niet, ik lachte (en lach nog steeds af en toe) om het moment en de vaagheid, sorry dat ik jou hiermee op de teentjes trap. Ik zal gelijk een donatie uitbrengen op de AGA stichting.
pi_66944939
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:58 schreef LSD.tv het volgende:

[..]

Haha, ik heb het niet aan haar gevraagd, maar aan die gast die een relatie met haar had,
En haar in d'r gezicht uitlachen? Zo ben ik niet, ik lachte (en lach nog steeds af en toe) om het moment en de vaagheid, sorry dat ik jou hiermee op de teentjes trap. Ik zal gelijk een donatie uitbrengen op de AGA stichting.
ah je durfde dus niet het aan haar te vragen maar wel aan je vriend.

ik vind het flauw, zie wel vaker zulke "stoere" mannetjes in een disco...
altijd weer grappig om juist die ventjes te pakken te nemen.

ooit een keer een ventje zoals jou in zijn broek laten plassen van angst
pi_66945379
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:07 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ah je durfde dus niet het aan haar te vragen maar wel aan je vriend.

ik vind het flauw, zie wel vaker zulke "stoere" mannetjes in een disco...
altijd weer grappig om juist die ventjes te pakken te nemen.

ooit een keer een ventje zoals jou in zijn broek laten plassen van angst
Denk dat dit meer over jou zegt dan over mij, "stoer ventje", ik ga uit om lol te hebben, sorry als dit je niet aan staat en nee ik heb geen contact met haar gehad, omdat ik die maat lekker z'n gang wou laten gaan. Maar dit begrijp je misschien niet omdat je jezelf zo hard als casenova moet bewijzen tegen over je vrienden, bij een shemale nog wel
pi_66945586
Ik mag die LSD.TV wel. Beetje rare kerel maar toch een toffe dude met gevoel voor humor als ik dit zo hoor!

Volgens mij komt er zo een conclusie dat LSD.TV degene was die een relatie had met haar en dan is alles weer goed
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:26:44 #164
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_66945605
Ontopic maar weer ?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:26:57 #165
182728 honda1990
pi_66945620
Of zullen we het over bobbels hebben _!
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_66945757
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:26 schreef Noisiv het volgende:
Ik mag die LSD.TV wel. Beetje rare kerel maar toch een toffe dude met gevoel voor humor als ik dit zo hoor!

Volgens mij komt er zo een conclusie dat LSD.TV degene was die een relatie had met haar en dan is alles weer goed
Pas op dat je jezelf niet verraadt
pi_66946031
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef LSD.tv het volgende:

[..]

Denk dat dit meer over jou zegt dan over mij, "stoer ventje", ik ga uit om lol te hebben, sorry als dit je niet aan staat en nee ik heb geen contact met haar gehad, omdat ik die maat lekker z'n gang wou laten gaan. Maar dit begrijp je misschien niet omdat je jezelf zo hard als casenova moet bewijzen tegen over je vrienden, bij een shemale nog wel
ach je moet alles een keer geprobeerd hebben, ik kon er wel om lachen.
en ik weet nu 100% zeker dat ik geen homo ben, hoe lekker een vent er ook uit ziet

ws heb ik dit weekend nog een blunder gemaakt.
had een tijdje geleden met een meisje staan zoenen die ik van vroeger nog ken (toen was er al een klik zeg maar)..
afgelopen weekend kwam ik een vriendin van haar tegen die allemaal dingen begon te vragen over die ene avond en wat dat nu was tussen ons en of ik nog contact wou.
had die avond een beetje een kut avond en was way te bezopen waarbij ik nog wel kon praten maar dat eigenlijk niet had moeten doen.

word zaterdag dus afwachten wat er gebeurd, denk dat ik dan weer een mooie blunder kan herinneren
pi_66947313
Ik durf niet te versieren..
Grootste blunder die er is

Ik doe niet meer aan een signature
pi_66956652
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:30 schreef LSD.tv het volgende:

[..]

Pas op dat je jezelf niet verraadt
Heb je nog meer van die verhalen rare kerel Wat een figuur is die jongen toch ook ahahaha!
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:39:51 #170
182728 honda1990
pi_66960670
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:19 schreef Lakai het volgende:
Ik durf niet te versieren..
Grootste blunder die er is

Door mensen zoals jij sterft dit topic langzamerhand uit

Door knappe mensen als ik ook

pi_66968886
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef honda1990 het volgende:
Door knappe mensen als ik ook

*Check fobo...

.

donderdag 12 maart 2009 @ 13:51:00 #172
182728 honda1990
pi_66968949
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:49 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

*Check fobo...

.

pi_67029507
Paar jaar terug op vakantie. We liggen met z'n alle aan het strand en er komen 2 dames op ons afgelopen. Wij herkende er eentje omdat die in Nederland bij ons in de buurt in een loempia kraam werkt.

Dames : Hoi, willen jullie vrijkaarten voor een feest vanavond
Maatje terug : Heb je ook loempia's?

Damn nog nooit een dame zo vuil zien kijken.
  Moderator zaterdag 14 maart 2009 @ 02:44:17 #174
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_67030739
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef mrhanky het volgende:
Paar jaar terug op vakantie. We liggen met z'n alle aan het strand en er komen 2 dames op ons afgelopen. Wij herkende er eentje omdat die in Nederland bij ons in de buurt in een loempia kraam werkt.

zo een had ik er ook ooit eens
zn chick 'hey ik vind je wel een leuke jongen'
ik; Mja tof, jij bent ook wel mooi
zij 'ja als ik iets voor je kan doen vanavond moet je het maar zeggen'

ik dus gelijk denken van Of ze is makkelijk, of ze is een hoer (letop dit was niet in een restaurant, dan was dit gesprek al wat normaler, nee dit was gewoon tijdens het uitgaan)

dus ik, Uhhm ja, doe maar 2 frikandellen met mayo en een patatje
zij ; Euhh...ok.. en loopt boos weg
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_67099570
Pff dit topic lang gemist zeg!

Maar versierblunders? Aj aj, ik heb er nog wel een paar denk.

Vorige week donderdag in een kroegje in Utrecht. Ik had paar speciaal biertjes gedronken en erna nog kansloos met wat vrienden wat gewone biertjes, maar ik wilde het eigenlijk niet te laat maken, dus ik ging rond kwart voor 2 al naar huis. Bij mijn jas eenmaal aangekomen kom ik twee leuke meiden tegen.

Zij:Goh war ga je heen?
Ik: Tja naar huis he
Zij: Ohww das jammer
IK:: tja, je moet wat he
Zij: Blijf je niet even een biertje drinken?*kijken me lief aan*
Ik: Nee, ik ga naar huis

Andere keer zelfde kroeg. Tijdens de UIT meen ik.
Ik en mijn huisgenoot staan in de kroeg. En ja het viel me op, een meisje keek naar mijn richting en beetje staan flirten op een afstand met elkaar. Verder niets. Mijn huisgenoot gaat naar de WC, zij staat inmiddels ook alleen tegen een paal haar biertje leeg te drinken en mij aan te kijken. Verder niets natuurlijk...

Gaan we aan het einde van de avond naar huis. Komt ze naar me toe, goh had je niet eens de moeite kunnen nemen naar me toe te komen, terwijl ik zo met je aan het flirten was?

*crusty is slecht in hints
Partyagenda;
Outdated....
pi_67104509
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef CrustyClown het volgende:
-knip-

Da's inderdaad best erg! Maar ik snap ook nooit zoveel van hints...
  Moderator / Redactie FP maandag 16 maart 2009 @ 16:07:51 #177
Rawr
pi_67104555
Had ze maar naar jou toe moeten komen, denk ik dan
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_67105309
tvp
pi_67136887
Niet echt een versierblunder, maar wel lache... ging met een paar vrienden 't centrum in om even iets te eten, een van m'n vrienden was de hele tijd druk aan het sms'en en bellen.
Op eens zegt hij: "Ey er komen straks een paar lekkere chicks mee eten", dus wij zoiets van "uhh oke".
Maar waren wel benieuwd naar die chicks natuurlijk
Stonden wij te wachten voor de McDonalds ( ) op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?".
Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook, ze hadden gehoord dat wij naar de McDonalds gingen, dus ze waren wel in voor een schrans partij'tje...
Nou goed, wij met hun eten... daarna besloten we om ergens wat te gaan drinken, hun wilde ook weer mee. Nou goed, kon misschien wel gezellig zijn. Zitten we net 5 minuten in dat tentje, zegt een van die chicks gelijk "ik heb honger, ik wil bittergarnituur". Terwijl we net dus uitgebreid hadden zitten eten bij de Mac
Blijk later nog dat die vriend, die haar had uitgenodigd... haar nog had "gedaan" ook
pi_67145608
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef LSD.tv het volgende:
Niet echt een versierblunder, maar wel lache... ging met een paar vrienden 't centrum in om even iets te eten, een van m'n vrienden was de hele tijd druk aan het sms'en en bellen.
Op eens zegt hij: "Ey er komen straks een paar lekkere chicks mee eten", dus wij zoiets van "uhh oke".
Stonden wij te wachten voor de McDonalds ( ) op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?".
Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook, ze hadden gehoord dat wij naar de McDonalds gingen, dus ze waren wel in voor een schrans partij'tje...
Nou goed, wij met hun eten... daarna besloten we om ergens wat te gaan drinken, hun wilde ook weer mee. Nou goed, kon misschien wel gezellig zijn. Zitten we net 5 minuten in dat tentje, zegt een van die chicks gelijk "ik heb honger, ik wil bittergarnituur". Terwijl we net dus uitgebreid hadden zitten eten bij de Mac
Blijk later nog dat die vriend, die haar had uitgenodigd... haar nog had "gedaan" ook
Wauw wat romantisch!
-weg, zie banmeldtopic-
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:44:33 #181
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_67256029
quote:
Heb je niet nog meer van die heldenverhalen ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_67297010
quote:
-knip-
pi_67309384
Weet niet of het een versierblunder is, het is voor mij meer een maatstaf. Als je grappig probeert te zijn en dan een opmerking maakt die mss wat te intelligent is? en dat ze dan je aankijkt van waar heeft hij het over?
pi_67312895
quote:
Stonden wij te wachten voor de McDonalds ( ) op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?". Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook,
Herkenbaar
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2009 @ 02:52:51 #185
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67313315
Ooit heb ik een verhaal gehoord met als clou 'men are always right'. Dat ging over een stel mensen dat een busrit maakten door de middle of nowhere en als er plaspauze gehouden werd dan gingen de heren aan de rechter kant van de bus staan zeiken en de dames aan de linkerkant.

Dus ik kom op de camping (nee, ik kijk geen SBS6) een stel Engelse dames tegen. En wat zeg ik met mijn domme harses ? Jawel ... 'Men are always right'.

Stomme sukkel die ik ben
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 23 maart 2009 @ 09:20:28 #186
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_67315175
quote:
Op maandag 23 maart 2009 02:52 schreef 2cv het volgende:
Ooit heb ik een verhaal gehoord met als clou 'men are always right'. Dat ging over een stel mensen dat een busrit maakten door de middle of nowhere en als er plaspauze gehouden werd dan gingen de heren aan de rechter kant van de bus staan zeiken en de dames aan de linkerkant.

Dus ik kom op de camping (nee, ik kijk geen SBS6) een stel Engelse dames tegen. En wat zeg ik met mijn domme harses ? Jawel ... 'Men are always right'.

Stomme sukkel die ik ben
VEEG ME OP! ;d ;D ;d
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:34:30 #187
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_67315455
Ik kan hem idd niet grappig vinden dus ik kan bovenstaande sarcastische quote wel begrijpen :p
pi_67315662
tvp
  maandag 23 maart 2009 @ 09:54:14 #189
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67315876
quote:
Op maandag 23 maart 2009 02:52 schreef 2cv het volgende:

Stomme sukkel die ik ben
wow
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67315937
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

wow
Gekkenhuis ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 23 maart 2009 @ 10:02:56 #191
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67316049
quote:
Pff dit topic lang gemist zeg!

Maar versierblunders? Aj aj, ik heb er nog wel een paar denk.

Vorige week donderdag in een kroegje in Utrecht. Ik had paar speciaal biertjes gedronken en erna nog kansloos met wat vrienden wat gewone biertjes, maar ik wilde het eigenlijk niet te laat maken, dus ik ging rond kwart voor 2 al naar huis. Bij mijn jas eenmaal aangekomen kom ik twee leuke meiden tegen.

Zij:Goh war ga je heen?
Ik: Tja naar huis he
Zij: Ohww das jammer
IK:: tja, je moet wat he
Zij: Blijf je niet even een biertje drinken?*kijken me lief aan*
Ik: Nee, ik ga naar huis

Andere keer zelfde kroeg. Tijdens de UIT meen ik.
Ik en mijn huisgenoot staan in de kroeg. En ja het viel me op, een meisje keek naar mijn richting en beetje staan flirten op een afstand met elkaar. Verder niets. Mijn huisgenoot gaat naar de WC, zij staat inmiddels ook alleen tegen een paal haar biertje leeg te drinken en mij aan te kijken. Verder niets natuurlijk...

Gaan we aan het einde van de avond naar huis. Komt ze naar me toe, goh had je niet eens de moeite kunnen nemen naar me toe te komen, terwijl ik zo met je aan het flirten was?

Lul met vingers !!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67317377
hehe erg gelache!
I'm not the man you think I am!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 01:17:33 #193
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_67345286
quote:
Dit is gelul en je weet het zelf

Als de dame leuk genoeg is en je gaat er niet heen ongeacht hints of niet, betekent het gewoon dat je niet genoeg ballen had ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_67347458
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:17 schreef DAMH het volgende:

[..]

Dit is gelul en je weet het zelf

Als de dame leuk genoeg is en je gaat er niet heen ongeacht hints of niet, betekent het gewoon dat je niet genoeg ballen had ...
Oewh, touché voor Crusty

pi_67348833
Waarom laten we vrouwen eigenlijk niet versieren? Alleen maar mannen hier in dit topic, wat zijn we ook een kansloos, sexgedreven geslacht. Laat die vrouwen maar es aan het werk gaan, kijken of ze nog zo'n grote bakkes hebben over 'die gast met zn foute openingszin'

[ Bericht 15% gewijzigd door Verloren_onschuld op 24-03-2009 10:45:57 ]
Verbaal terrorist
pi_67349575
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom laten we vrouwen eigenlijk niet versieren? Alleen maar mannen hier in dit topic, wat zijn we ook een kansloos, sexgedreven geslacht. Laat die vrouwen maar es aan het werk gaan, kijken of ze nog zo'n grote bakkes hebben over 'die gast met zn foute openingszin' ;-)
Emancipatie wanneer het hen uitkomt, jeweetzelf.
Lambo of Rekt
pi_67349729
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Emancipatie wanneer het hen uitkomt, jeweetzelf.
Precies.
pi_67350341
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies.
idd

vrouwen
pi_67351048
Ja, het is tijd voor wat vrouwelijke versierblunders!

het zullen er wel niet veel zijn...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:47:30 #200
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67352139
Echte een topic voor mij.
Nu nog TVP, later verhalen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  † In Memoriam † dinsdag 24 maart 2009 @ 12:40:13 #201
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67353686
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:

Misschien bij het ophangen van slingers van het keukentrapje gepleurd
pi_67354463
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef 2cv het volgende:

[..]

Misschien bij het ophangen van slingers van het keukentrapje gepleurd
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:00:40 #203
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67358438
Een paar jaar geleden was ik met een aantal vrienden in een club in Barcelona. Een vriend van mij, die model knap is ( no homo), werd op een gegeven moment op de dansvloer opgehitst door één of ander lekker en geil Spaans meisje.

Iedereen op de dansvloer was stikjaloers op hem, maar mijn vrienden en ik wisten dat deze gast zo'n beetje autistisch is op het gebied van vrouwen. Dus wij moedigen hem aan enzo, halen wat drankjes voor hem.

Dat meisje was zo fking geil, zij haalde een condoom uit haar zak en liet het hem vluchtig zien. Ze maakte een gebaar zo van 'kom we gaan hier weg'. Dus wij denken: f*ck yeah, wordt hij eindelijk ontmaagd! En door zo'n lekker wijf ook nog! Dus zo'n beetje iedereen om ons heen kijkt naar hem en zijn reactie. Begint die gast helemaal te trillen. Hij kijkt naar mij en ik heb zo'n blik van: I'm proud of you son. Rent hij zo de club uit!

Vijf jaar later en hij is nog steeds een maagd. Zijn excuus: Meisjes zien mij gewoon niet staan. What if, what if...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:09:05 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67358736
Hahaha, damn, over gemiste kansen gesproken.

Een vriend van mij ook, in Salou (we waren 18 en wisten niet beter ), nooit een vrouw versieren en toen in Club Pacha wilde hij het ein-de-lijk eens proberen. Er kwam iemand met lange blonde haren in een wit shirtje voorbij, hij zag het maar half en om een beetje stoer te doen ging hij achter haar een beetje 'schuren'.

Draait die blonde zich om, blijkt het een vent te zijn. Ik dacht even dat ik erin bleef, zo hard moest ik lachen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67360062
Waar blijven toch die pro-actieve (lees fictieve) dames?
Verbaal terrorist
pi_67360226
tvp
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:51:03 #207
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67360314
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Mi_Mang het volgende:
Een paar jaar geleden was ik met een aantal vrienden in een club in Barcelona. Een vriend van mij, die model knap is ( no homo), werd op een gegeven moment op de dansvloer opgehitst door één of ander lekker en geil Spaans meisje.

Iedereen op de dansvloer was stikjaloers op hem, maar mijn vrienden en ik wisten dat deze gast zo'n beetje autistisch is op het gebied van vrouwen. Dus wij moedigen hem aan enzo, halen wat drankjes voor hem.

Dat meisje was zo fking geil, zij haalde een condoom uit haar zak en liet het hem vluchtig zien. Ze maakte een gebaar zo van 'kom we gaan hier weg'. Dus wij denken: f*ck yeah, wordt hij eindelijk ontmaagd! En door zo'n lekker wijf ook nog! Dus zo'n beetje iedereen om ons heen kijkt naar hem en zijn reactie. Begint die gast helemaal te trillen. Hij kijkt naar mij en ik heb zo'n blik van: I'm proud of you son. Rent hij zo de club uit!

Vijf jaar later en hij is nog steeds een maagd. Zijn excuus: Meisjes zien mij gewoon niet staan. What if, what if...
Hoe oud is die gozer nou? Misschien eens tijd voor een kleine cursus assertiviteit?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67360405
Oke zal er ook 1 van mij vertellen

Poosje terug sta ik ergens in een kroegje komt een meid naar mij toe: Mijn vriendin vind jou leuk. Dus ik: oke en wie is jou vriendin? Wijst ze me toch een bloed mooie meid aan ik echt zo van WOW!
Naja die meid komt dus ook naar mij toe. Stelt zich keurig voor dus ik ook en vervolgens bleef ze alleen maar staan lachen ik had echt zo iets van okay als je nix beters kan dan dom lachen ga ik wel weer.
Baalde alleen achteraf wel want het was echt een bloed mooie meid
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:02:24 #209
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67360720
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe oud is die gozer nou? Misschien eens tijd voor een kleine cursus assertiviteit?
Hij zal nu een jaar of 24 zijn. Misschien heeft hij hier zo'n ' ik ben nog maagd' topic geopend. Zou mij niets verbazen.
pi_67361581
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Mi_Mang het volgende:
Een vriend van mij, die model knap is ( no homo)
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Mi_Mang het volgende:
Hij zal nu een jaar of 24 zijn. Misschien heeft hij hier zo'n ' ik ben nog maagd' topic geopend. Zou mij niets verbazen.
Als hij model-knap is en hij is inmiddels 24 dan had-ie toch wel eens kunnen scoren dacht ik zo... Weet je zeker dat-ie geen homo is?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:33:55 #211
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67361876
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

[..]

Als hij model-knap is en hij is inmiddels 24 dan had-ie toch wel eens kunnen scoren dacht ik zo... Weet je zeker dat-ie geen homo is?
Misschien is hij homo, ik weet het niet. Ik weet wel dat hij tig kansen gehad heeft die hij zelf om zeep heeft geholpen. Doet hij het expres? Ik denk van niet, ik hoop het niet...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:58:09 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67362745
quote:

[..]

Ik moet meteen aan TheHamsterSlayer denken, die heb ik al een tijd niet meer gezien. Maar dat was een indo van 1.50m, dat kan 'm niet zijn.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:07:10 #213
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67363088
quote:

[..]

Als ik weer van mijn goede voornemen ben afgestapt om geen toyboys meer te proberen, moet je zijn nummer maar eens geven

verlegen mannen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:10:50 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_67363190
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

verlegen mannen
Kut.
For great justice!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:11:20 #215
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67363208
quote:

[..]

Als ik weer van mijn goede voornemen ben afgestapt om geen toyboys meer te proberen, moet je zijn nummer maar eens geven

verlegen mannen
Ik geef je liever mijn nummer.
pi_67364318
quote:

[..]

verlegen mannen
ik ben ook heel verlegen
en voornemens zijn er om te breken

(duurde 2 uur voordat ik dit durfde te posten )
pi_67368995
Ik ben assertief, direct en woest aantrekkelijk, dan maar niet verlegen.
Verbaal terrorist
pi_67369115
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben assertief, direct en woest aantrekkelijk, dan maar niet verlegen.
Tuurlijk.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:06:58 #219
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_67373353
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Kut.
Dat dacht ik ook toen ik dat las.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_67376393
Njah, grootste blunder heb ik nou niet echt.
Achteraf wel een mega fail gehad toen ik met maten in een kleine discotheek stonden. Was een vriendin van de vriendin van een maat van me. Afijn, ik was over en zij ook. Allebei vrijgezel dus op gegeven moment stond ze een beetje tegen me lul te schuren. Dat was wel lekker , maar toen werd me maat misselijk.
Aangezien ik bob was heb ik hem weggebracht. Alleen met me lompe kop ben ik zo weggelopen en heb haar nooit meer gesproken, terwijl de kans zo dichtbij lag op een nachtje sex cq een leuk wijf achter de hand
pi_67384413
TS was met broertje, vriendje broertje op vakantie in spanje.
uiteraard weer duitse dames leren kennen en een meid die ook met der ouders was (18 jaar) wou wel een avond met ons mee stappen in salou.

aangezien de TS met de papa van het meisje flink had liggen zuipen (lees, allebei mega dronken en beginnen over de titten van dochterlief, cup f of g) had papa veel vertrouwen in ons.
dame ging dus mee en ik zit met mijn broertje voorin in de auto en verlegen vriendje en die duitse meid achterin.

beetje lullen zegt die meid opeens: "ich bin Notgeil"
dat betekend dus letterlijk, ik moet er nu een pik in hebben.

daarbij keek ze dus vriendje van mijn broertje geil aan.
het enige wat hij had hoeven te doen is zijn hand tussen der benen steken, haar borsten pakken of der zoenen.
wat doet hij, een keirood hoofd krijgen en de rest van de avond dat volhouden en niks meer durven zeggen.
en die meid maar geil tegen hem oprijden.

daarna heeft die nog ongeveer 3x een kans gehad waarbij hij dus half is aangerand...
niks gebeurd...en nu heeft hij er spijt van want die dame was best goed te doen (al was het alleen maar om die enorme borsten)
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:49:23 #222
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67409706
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef mrhanky het volgende:

donderdag 26 maart 2009 @ 12:47:41 #223
157922 fathank
pi_67426275
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Pwoekie het volgende:
TS was met broertje, vriendje broertje op vakantie in spanje.
uiteraard weer duitse dames leren kennen en een meid die ook met der ouders was (18 jaar) wou wel een avond met ons mee stappen in salou.

aangezien de TS met de papa van het meisje flink had liggen zuipen (lees, allebei mega dronken en beginnen over de titten van dochterlief, cup f of g) had papa veel vertrouwen in ons.
dame ging dus mee en ik zit met mijn broertje voorin in de auto en verlegen vriendje en die duitse meid achterin.

beetje lullen zegt die meid opeens: "ich bin Notgeil"
dat betekend dus letterlijk, ik moet er nu een pik in hebben.

daarbij keek ze dus vriendje van mijn broertje geil aan.
het enige wat hij had hoeven te doen is zijn hand tussen der benen steken, haar borsten pakken of der zoenen.
wat doet hij, een keirood hoofd krijgen en de rest van de avond dat volhouden en niks meer durven zeggen.
en die meid maar geil tegen hem oprijden.

daarna heeft die nog ongeveer 3x een kans gehad waarbij hij dus half is aangerand...
niks gebeurd...en nu heeft hij er spijt van want die dame was best goed te doen (al was het alleen maar om die enorme borsten)
Als je het zo op een presenteerblaadje aangereikt krijgt en je doet er niks mee verdien je echt een klap voor je harses .
pi_67459665
van een collega gehoord:

Was met de Sneekweek, collega was met z'n vrienden per boot in Sneek gekomen, had flink gezopen en stond op een gegeven moment met een lekkere chick te praten; hij vertellen dat hij met een paar vrienden per boot is gekomen enz. Zij zo met zo'n sexy stem vragen; 'en.. waar ligt die boot van jou dan?'
Hij met z'n bezopen harses helemaal gaan uitleggen waar die boot ligt.......zonder de hint op te pakken

en van diezelfde collega;
Eten bij zo'n meisje thuis, zittend op de bank, zij de hele tijd; 'zullen we op bed gaan zitten? "
Hij: 'nah..nee, dat zit toch minder stabiel dan op de bank, lastig met bord op schoot enzo...'
say what?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:56:10 #225
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_67463606
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef HighsofAA het volgende:
en van diezelfde collega;
Eten bij zo'n meisje thuis, zittend op de bank, zij de hele tijd; 'zullen we op bed gaan zitten? "
Hij: 'nah..nee, dat zit toch minder stabiel dan op de bank, lastig met bord op schoot enzo...'
Vanuit praktisch oogpunt heeft hij toch wel een beetje gelijk

En met wat eten in je maag houd je het langer vol. A man's got to eat!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_67465578
quote:
van een collega gehoord:

Was met de Sneekweek, collega was met z'n vrienden per boot in Sneek gekomen, had flink gezopen en stond op een gegeven moment met een lekkere chick te praten; hij vertellen dat hij met een paar vrienden per boot is gekomen enz. Zij zo met zo'n sexy stem vragen; 'en.. waar ligt die boot van jou dan?'
Hij met z'n bezopen harses helemaal gaan uitleggen waar die boot ligt.......zonder de hint op te pakken
Ik denk dat ik hem ook niet had gepakt
pi_67465605
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 14:56 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Vanuit praktisch oogpunt heeft hij toch wel een beetje gelijk

En met wat eten in je maag houd je het langer vol. A man's got to eat!
Je mag altijd je bek opentrekken, maar als het schafttijd is hou je je bakkes!
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:59 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem ook niet had gepakt
Denk dat ik iets in de trant had gezegd van ' Wat toevallig, dat zei een meisje 2 jaar geleden ook...' Dat is ook niet bevorderlijk.
Verbaal terrorist
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:30:33 #228
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_67468755
quote:
van een collega gehoord:

Sneekweek op Aruba
  † In Memoriam † vrijdag 27 maart 2009 @ 17:36:06 #229
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67468913
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef Hondenfluitje het volgende:

[..]

Sneekweek op Aruba
Waar zie jij Aruba in dat verhaal staan ?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:45:20 #230
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_67469175
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef 2cv het volgende:

Waar zie jij Aruba in dat verhaal staan ?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_67470985
volgensmij las ik ook ergens aruba :S
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:55:54 #232
157922 fathank
pi_67471068
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef Hondenfluitje het volgende:

[..]

Sneekweek op Aruba
Ik mis alleen het gedeelte met de verdwenen sneakers . En de trilfunctie
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:05:32 #233
215011 Placenta
eating your placenta
pi_67491332
TVP
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:26:34 #234
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_67493217
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:05 schreef Placenta het volgende:
TVP
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_67508630
deze blunder wordt hier toch nooit geloofd.. goed ga het toch proberen.

Moet erbij vertellen, ik heb een open relatie.. en soms tijdens het stappen komen we weleens leuke mensen of stelletjes tegen waarmee we van partner wisselen (gewoon wat zoenen, meer niet). Goed, op een gegeven moment ziet mijn vriendin een leuke kerel en gaat wat informeren. Na een tijdje komen ze met zn 3en terug, en in de verte zie ik al wat "engs" aankomen wandelen.. Ik zal niet in details treden, maar het was nou niet het model dat ik voor ogen had (ze was spuuglelijk & dik ) . Op een gegeven moment pakt ze me ook vast en gaat ze me in mn nek zoenen, dat was voor mij het moment om mn vriendin meteen bij dr schouders te pakken en die tent uit te lopen .

Naast me stond een meidje die het had zien gebeuren vanaf het begin ongeveer en die lach krom van het lachen, ik iets minder op dat moment.
  maandag 30 maart 2009 @ 18:52:13 #236
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67554314
quote:

Helaas....wij vrouwen maken geen blunders...

Dat komt omdat jullie kereltjes direct op alles ingaan wij doen en wij in principe niets hoeven te doen om te versieren
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
pi_67555173
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Dat komt omdat jullie kereltjes direct op alles ingaan wij doen en wij in principe niets hoeven te doen om te versieren
Da's gemeen, daar kunnen "wij kereltjes" ook niets aan doen
pi_67556702
quote:

[..]

Sure.
pi_67558483
quote:

[..]

meisje kijkt me heel zwoel aan.
zegt weet je waar ik de hele avond al zin in heb...
ik: "neuh"
zij: "zoenen met jou"

ik: "euh lijkt me geen goed idee, terwijl ze als een goudvis al aan het happen is"

dat was erg...wou toen wel met der zoenen

ook erg...geen echte blunder...

met een meisje staan praten in de kroeg, die al erg dicht op me komt staan.

ff weg lopen om drinken te halen, terug komen en zien dat je broertje er mee staat te zoenen.
(binnen godverdomme 5 minuten tijd)

daarna loopt die fucker weer weg, kijkt ze me weer aan...
en toen vond ik het toch een beetje vies om wat te gaan ondernemen
pi_67559709
oke, nog eentje van een vriend van mij.

vriend van mij heeft het net uit met zijn meid, beetje aangekwakkeld maar afgelopen donderdag ging ze uit en die jongen zat ff in de rats.

dus wat doe je dan....keihard zuipen (ik stond de hele avond met twee bier in de hand en had moeite hem bij te houden).

sta een beetje te swingen op de muziek samen met een huisgenoot.
hey, waar is x....
geen idee,pissen/bier halen?

toch maar ff zoeken, jongen was al erg dronken en dan beetje op passen wat die doet.

dus loop een rondje door de club en zie hem heel geil tegen een meisje op rijden.
was beetje r&b achtig, maar ook gewone platen, die jongen ging helemaal los tegen die meid.
sta dus met die huisgenoot ff te bieren daar, praatje maken met oud klasgenootje als die idioot weer naar de bar stuift voor meer bier.

"pwoekie, kom mee, heb mooie meiden geregeld"
ik dus mee, en hij verder dansen met die meid, hun gezichten kwamen al erg dicht bij elkaar, die meid was ook ver heen....

om toch geen lompe boer te zijn stel ik me ff voor:
"hoe, ben pwoekie, jij bent"
"ik ben A, nichtje van x"

mijn bek viel los van verbazing, herkende der ook weer op dat moment.

en die gek maar rijden op zijn nichtje, net een geil hondje.

samen met die huisgenoot maar van elkaar los getrokken voordat ze sochtends spijt zouden hebben

heb hem net gesmst waarom die zo afwezig is....of die der nicht ligt te batsen....niks terug

edit: hij was ook opeens weg snachts.... vraag me echt af nu ......
pi_67560949
-zinloze reply want de rest van mijn geslacht blijft toch een stelletje sneue figuren die achter ieder kutje aanrennen dat ze ruiken-
Verbaal terrorist
  woensdag 1 april 2009 @ 17:34:34 #242
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_67618918
Nou dit slaat alles.

Een jaar geleden. Ik werk al 4 maanden samen met een hele leuke meid, altijd veel contact etc. Klaar met werk, samen lopen naar metro station, worden we aangesproken door een engelsman die vraagt waar CS ligt. Ik vertellen waar het ligt enzo.

Zij: Eén keer werd me dat ook gevraagd, en die gast bleef me maar volgen en vragen of ik zin had om met hem wat te drinken.

Ik: Oh, hoe ben je van hem afgekomen dan?

Zij: Gewoon genegeerd. Als het nou een leuk iemand was, dan okee .

Ik: Dusse...lieve -naam meisje-, heb je zin om wat te drinken ? (slaat overdreven arm om haar schouder heen).

Zij: Ja

Ik heb toen mijn mond gehouden. WTF dacht ik?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_67619549
Damn, dat is echt een gemist schot voor open doel

Heb je/heeft zij het later nog goedgemaakt? Of werkte je niet meer samen met haar daarna?
Children of the night. What music they make.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:07:40 #244
215192 iPat
pi_67619806
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Damn, dat is echt een gemist schot voor open doel

Heb je/heeft zij het later nog goedgemaakt? Of werkte je niet meer samen met haar daarna?
Het is één grote drama met haar geworden. Ik begon zware gevoelens te krijgen blablabla, maar het is helemaal niks geworden. Hoewel...we zijn vrienden. Ik werk er niet meer, dus nu slaan alle anderen hun slag .

Er is een gast die mbv ca. 200 krabbels haar mee heeft uitgevraagd om wat te gaan drinken. Dat gebeurt over twee uurtjes. En dan denk ik bij mezelf...WAAROM ZEI IK NIKS???
It's never over..
It's never over..
  woensdag 1 april 2009 @ 18:17:58 #245
215192 iPat
pi_67620079
Oh, en het ergste is nog dat ik haar niet eens hoefde te versieren.
It's never over..
It's never over..
pi_67621479
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:17 schreef iPat het volgende:
Oh, en het ergste is nog dat ik haar niet eens hoefde te versieren.
Eeh, dan SMS je haar NU "nog zin om ergens wat te drinken? "
Lambo of Rekt
pi_67621484
Vrouwen... Ze had het zelf natuurlijk ook kunnen vragen... Maar neuh: "ik ben een vrouw en een vrouw wordt gevraagd!"
pi_67621564
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vrouwen... Ze had het zelf natuurlijk ook kunnen vragen... Maar neuh: "ik ben een vrouw en een vrouw wordt gevraagd!"
Tja echt nonsense En achteraf weer huilen dat ze "alleen maar gebruikt zijn voor de sex". Kies dan ns zelf wat uit.

Ik ken wel vrouwen die mannen gewoon vragen
Lambo of Rekt
  woensdag 1 april 2009 @ 19:04:55 #249
215192 iPat
pi_67621679
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tja echt nonsense En achteraf weer huilen dat ze "alleen maar gebruikt zijn voor de sex". Kies dan ns zelf wat uit.

Ik ken wel vrouwen die mannen gewoon vragen
Nou, ik studeer psychologie (veel vrouwen dus ), en laatst bij een college werden de resultaten bekend gemaakt van een enquete over sex en.......69% van de ca. 200 dames wilden op seksueel gebied meer actief zijn . Dat alleen-voor-de-sex excuus is alleen maar omdat ze geen andere verklaring kunnen bedenken waarom ze geditched zijn.
It's never over..
It's never over..
pi_69540571
gisteren weer een keiharde fail.

ik wou nog ff stappen en paar vrienden opgebeld die wel mee wouden.
later als verrassing nog een vriend die toch ff kwam (was eerst moe).
ik heb een beetje last van insomnie de laatste tijd waardoor ik heel weinig en slecht slaap.

alcohol doet dan rare dingen, ik ben soms letterlijk mezelf niet.
niet compleet bezopen maar wel anders.

het begon al dat ik vandaag te horen kreeg dat ik met een maat van mij had staan nepzoenen in de grootste discotheek hiero om 2 mooie meiden zover te krijgen dat ook te doen (zoenen met elkaar).
we hebben onszelf dus compleet voor lul gezet ws

maar goed, er was een meisje waar ik begin van de avond oogcontact mee had maar ik zelf een twijfelgeval vond.
6 bier later stond ik er dus opeens mee te zoenen...hoe ik haar heb aangesproken en wat er gezegd is...no fucking idee.
heb der gevraagd of ze met mij mee naar huis wou en ik zou haar de volgende dag wel bij haar ouders afleveren (dat had een goede indruk gemaakt )
maar goed ze ging bijna mee totdat die vriendin begon te zeiken dat dat not done was.
maar ff met hun mee en wij zouden slapen op een lege kamer.
naja, nadat ik had gepist in de wasbak en een keiharde scheet liet was het mooie er wel weer af.

ben maar naar huis gelopen

en vanmiddag een berichtje van haar, alhoewel ik twijfel of een van mijn vrienden het niet was.

nog een fail, gewoon 10x op een avond haar met de verkeerde naam aanspreken.
ik weet niet meer hoe ze heet of waar ze vandaan komt
(ze kon wel geil zoenen)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2009 @ 23:05:29 #251
Rawr
pi_69541776
Opzich een mooie kick

niet de mijne he
pi_69542017
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef brascoo het volgende:

ik heb een beetje last van insomnie de laatste tijd waardoor ik heel weinig en slecht slaap.

het begon al dat ik vandaag te horen kreeg dat ik met een maat van mij had staan nepzoenen in de grootste discotheek hiero om 2 mooie meiden zover te krijgen dat ook te doen (zoenen met elkaar).

maar goed, er was een meisje waar ik begin van de avond oogcontact mee had maar ik zelf een twijfelgeval vond.
6 bier later stond ik er dus opeens mee te zoenen...hoe ik haar heb aangesproken en wat er gezegd is...no fucking idee.
heb der gevraagd of ze met mij mee naar huis wou en ik zou haar de volgende dag wel bij haar ouders afleveren (dat had een goede indruk gemaakt )
maar goed ze ging bijna mee totdat die vriendin begon te zeiken dat dat not done was.
naja, nadat ik had gepist in de wasbak en een keiharde scheet liet was het mooie er wel weer af.

en vanmiddag een berichtje van haar, alhoewel ik twijfel of een van mijn vrienden het niet was.

(ze kon wel geil zoenen)
Je hebt de climax/clue verborgen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:16:42 #253
157922 fathank
pi_69550097
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef brascoo het volgende:

(ze kon wel geil zoenen)
Blijf dan ook van de alcohol af .
pi_69550823
Hahaha mooie verhalen TVP voor later Miss post ik hier ook nog wel eens een verhaal.
pi_69561458
ik weet niet hoe het gaat aflopen.

had der vandaag terug gesmst en een smsje terug of ik niet naar een feest kon komen waar ze ook was.
het lullige is dat ik geen idee heb hoe ze heet, waar ze vandaan komt of wat dan ook.
ik weet fucking niet meer hoe ik thuis ben gekomen

en tactisch deed ik smsblablabla...kus brascoo.

smst ze niet met der naam terug.

heel fucking irritant.
ach tis wel lachen, binnenkort eens daten

(kan ik posten in geslachts/sex blunders )
  zondag 31 mei 2009 @ 01:09:32 #256
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_69566322
Haha dat klinkt zo herkenbaar!

Een tijdje terug was ik dus in de kroeg met een meisje aan de praat geraakt. Echter, ik was die avond al vanaf half 7 hard aan het zuipen geweest op de nuchtere maag en was echt straalbezopen. Naja goed, een tijdje later, weet niet wat er allemaal gebeurd was, stond ik met mijn dronken kop met haar te zoenen. Van wat er daarna allemaal gebeurd is weet ik echt helemaal niks meer, mijn vrienden zeiden de volgende dag dat ik opeens van haar was weggelopen toen we naar huis gingen. Volgende dag werd ik dus wakker en in mijn vage herinnering kwam op dat ik met een niet al te knap meisje had gezoend die niet kon zoenen.
Dus ik dacht van "na dat was gewoon leuk voor een avondje, die zien we toch nooit meer"

3 weken later loop ik diezelfde kroeg binnen, en komt er ineens een best wel leuk meisje op mij afgestapt met "Heej Tuinboon! hoe is het ermee, het is alweer een tijdje geleden maar leuk dat ik je nog eens zie enzo en blabla"
Ik stond echt met een bek vol tanden, ik had echt geen flauw idee wie het was... Dus ik stel de uiterst neutrale vraag: "Jah met mij alles goed hoor! met jou?", en ondertussen dat ze antwoord aan het geven was probeerde ik me te herinneren wie het was, echt van: uhhh zat die op mijn middelbare school ofzo? of basisschool? waarom herken ik haar dan niet? Ik probeerde natuurlijk niks te laten merken maar ondertussen werd ik wel helemaal rood
Ze MOET het wel gemerkt hebben want ik had haar die dag daarna nog een smsje gestuurd maar ze heeft niks meer laten horen.. Best wel balen want ik vond het serieus een leuk meisje

Best raar trouwens, dat je denkt met een lelijk iemand te zijn gegaan en dat ze achteraf best wel leuk is.. Bij de meeste mensen gaat het meestal andersom
pi_69568263
helaas geen blunders,ah eentje.
brascoo is op een beach party.
beetje oogcantact met een dame, niet echt wat.

brascoo loopt weer naar binnnen.
na 3 meter word ik staande gehouden door een meid met dikke tieten en een superstrak figuur!

hey xcvdsvbsv ( zo maar een naam), hoe is het met je.
ik: huh?
ja van vorige week, hebben we gezellig staan praten...
ik huh...ik ben brascoo maar vorige week was ik hier niet...

meid kijkt me dom aan en loopt weh.

weer 10 punten....

daarna nog met mijn domme kop een bloedmooie russische meid laten schieten.
ach, had mijn hoofd er niet naar ....
pi_69569637
quote:
Op zondag 31 mei 2009 05:22 schreef brascoo het volgende:
helaas geen blunders,ah eentje.
brascoo is op een beach party.
beetje oogcantact met een dame, niet echt wat.

brascoo loopt weer naar binnnen.
na 3 meter word ik staande gehouden door een meid met dikke tieten en een superstrak figuur!

hey xcvdsvbsv ( zo maar een naam), hoe is het met je.
ik: huh?
ja van vorige week, hebben we gezellig staan praten...
ik huh...ik ben brascoo maar vorige week was ik hier niet...

meid kijkt me dom aan en loopt weh.

weer 10 punten....

daarna nog met mijn domme kop een bloedmooie russische meid laten schieten.
ach, had mijn hoofd er niet naar ....
Noem jij jouzelf brascoo?
  zondag 31 mei 2009 @ 11:29:56 #259
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_69570488
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ik ben ook heel verlegen
en voornemens zijn er om te breken

(duurde 2 uur voordat ik dit durfde te posten )
Heb er ook last van helaas, voor de rest geen enkel probleem om mijn bek open te trekken maar zodra het tegen iemand van het vrouwelijk geslacht is klapt meneer dicht.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:33:36 #260
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69739345
quote:

Vrouwen maken geen blunders, hoe lelijk ze ook zijn als ze willen krijgen ze iedere avond toch wel een geilaard in hun bed
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:53:08 #261
257702 Daisass
Don't say a word.
pi_69756665
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vrouwen maken geen blunders, hoe lelijk ze ook zijn als ze willen krijgen ze iedere avond toch wel een geilaard in hun bed
Tja, dat ligt aan jullie
pi_69759427
tvp Ik ga even nadenken, ik heb er zat...
pi_69820628
Ik kan hier eindelijk een keer posten . Het is al wel een maandje geleden, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik was op stap met een aantal vrienden en al vanaf 22.00 aan het zuipen. Om 01.00 gingen we een of andere vage kroeg binnen omdat we gratis drank konden scoren. Nederlandse muziek, en niks als bouwvakkers all over the place. Op een gegeven moment sta ik ergens in een hoek me enorm aan te stellen op de slechte muziek totdat er ineens een meisje op me afloopt. Ze zag er niet eens heel slecht uit.

Zij: "Hoi, ik ben [insert naam]"
Ik: "Ik ben r8ality"
Zij: "Ja ik, dacht ik kom ff een gesprekje aanknopen, leek me wel gezellig" .

En ik, in al mijn wijsheid en lollig humeur: "Nou dat lijkt me stug, want ik ben helemaal niet gezellig!" .

Weg was ze .

[ Bericht 0% gewijzigd door r8ality op 08-06-2009 11:46:14 ]
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2009 @ 11:45:31 #264
Rawr
pi_69821291
  maandag 8 juni 2009 @ 11:49:49 #265
157922 fathank
pi_69821426
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Ik kan hier eindelijk een keer posten . Het is al wel een maandje geleden, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik was op stap met een aantal vrienden en al vanaf 22.00 aan het zuipen. Om 01.00 gingen we een of andere vage kroeg binnen omdat we gratis drank konden scoren. Nederlandse muziek, en niks als bouwvakkers all over the place. Op een gegeven moment sta ik ergens in een hoek me enorm aan te stellen op de slechte muziek totdat er ineens een meisje op me afloopt. Ze zag er niet eens heel slecht uit.

En ik, in al mijn wijsheid en lollig humeur: "Nou dat lijkt me stug, want ik ben helemaal niet gezellig!" .

Weg was ze .
Dat is wel een onvervalste blunder .

Ik heb ook nog wel een lichtelijke blunder. Na het stappen met een meisje mee naar huis en vervolgens op de bank moeten slapen . Wat een hoer
  maandag 8 juni 2009 @ 11:54:15 #266
188012 Breach
Is Goed
pi_69821583
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel een lichtelijke blunder. Na het stappen met een meisje mee naar huis en vervolgens op de bank moeten slapen . Wat een hoer
Dat is geen blunder maar een keiharde p0wn
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 8 juni 2009 @ 12:01:38 #267
157922 fathank
pi_69821819
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is geen blunder maar een keiharde p0wn
Karma is a bitch .
pi_69822129
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:

Weg was ze .
Vrouwen snappen die soort humor niet denk ik. Daar heb ik ook nog wel eens last van.
Ze kunnen eerlijkheid ook niet op prijs stellen.

Voorbeeld.
Afgelopen zaterdag. Ik sta met een vriend in een kroeg nog wat biertjes te drinken. Op een gegeven moment maakt een meisje netjes plaats voor mijn tripje naar de bar. Dus ik zeg, goh das nog eens aardig van je.
Zij: Ja, je ziet er zo leuk en lief uit
Nog gesprekje gehad, maar op een gegeven moment zegt ze. Heb je even? Jot, ik sta hier nog wel even.

Loopt ze weg. Zie ik haar een tijdje later met een andere kerel staan. Dus ik dacht, ik ga daar even aan de bar bestellen. Kijkt ze me aan met een blik;; o ja, jij was er ook nog...
Dus zij zegt; hee mijn vriendin is wel jou typje.
Ik draai me om, kijk die vriendin aan. Draai me terug om. Ik zeg: Nee lijkt me sterk.

Toen ben ik maar weggelopen.
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 8 juni 2009 @ 14:11:09 #269
171594 Hri
Askakó
pi_69825232
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten

na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie

kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.

Lang leve Alcohol ( en der nieuwe look )
pi_69826559
Oke als meid zijnde wil ik toch even reageren

ik lig helemaal in een deuk om die verhalen van jullie. Geweldig toch.

Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg )
pi_69827383
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:

Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg )
Tja, zonder FoBo zit even kijken of je leuk genoeg bent er niet in
Partyagenda;
Outdated....
pi_69827982
haha dat gaan we niet doen

Maar nou wil ik de vraag stellen: Wanneer val jij voor een meid, of beter te zeggen, welke versiertruc werkt bij jou het beste.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:49:23 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69828060
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Hri het volgende:
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten

na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie

kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.

Hehehe, ik ken een gast die in een dronken bui de tweelingzus van z'n scharrel ging versieren/zoenen. Nou, dat ging dus uit.
pi_69828442
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef jill25 het volgende:
haha dat gaan we niet doen

Maar nou wil ik de vraag stellen: Wanneer val jij voor een meid, of beter te zeggen, welke versiertruc werkt bij jou het beste.
Niks truc. Gewoon duidelijk zijn wat je wil. En snap mijn humor .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  maandag 8 juni 2009 @ 16:55:49 #275
157922 fathank
pi_69830247
quote:

Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
pi_69830803
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)
Wat moet ik dan doen om jou te winnen

(en wat ook vooral niet haha)
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 17:16:29 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69830997
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
QFT
  maandag 8 juni 2009 @ 17:17:08 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69831015
Ik ga weer even bijlezen. Loop flink achter zo te zien.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69831157
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar mannen snappen soms ook echt niet hoe ze een vrouw moeten versieren
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 17:23:30 #280
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69831218
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:

[..]

Klopt. Mannen zijn mannen, vrouwen zijn vrouwen. Er zullen uitzonderingen zijn, maar als een vrouw problemen heeft met haar auto zie ik haar nog niet zelf de motorkap open trekken om te kijken wat er mis is. Omgekeerd zijn de meeste mannen niet goed in het versieren van vrouwen.
pi_69832072
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)

In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
pi_69834007
dat in de maat dansen doet t em
  maandag 8 juni 2009 @ 18:48:32 #283
188012 Breach
Is Goed
pi_69834108
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:

Wat dacht je van gewoon eens een praatje aanknopen? Heel menselijk en eigenlijk niet eens zo heel eng. Is het gezellig kun je bepalen of je het gezellig genoeg vindt, vind je het niks dan ga je gauw terug naar je vriendinnen respectievelijk vrienden.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69834953
quote:
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...

Misschien was jij het wel
pi_69835045
ooh maar t was ook niet zo bedoelt van: helppp

maar meer met de vraag waarop jullie het graag zien zeg maar
pi_69835116
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...

haha wie weet . Nee ik ga vaak met veel jongens op stap, dat scheelt misschien.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:42:34 #287
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_69836218
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:

[..]

In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
Dat lachen is geen probleem, maar dat op de maat dansen. Lastig...

Ach, ik ben toch al voorzien dus who cares
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:08:29 #288
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69843102
quote:

[..]

Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:25:02 #289
215192 iPat
pi_69846894
Afgelopen donderdag wezen stappen.

In een drukke kroeg moest ik heeeel nodig naar de wc. Ik dus door de menigte heen wurmen, kijk ik ineens recht in de ogen van een aantrekkelijke meid. Naja, ik wil dus langs haar heen lopen, zodat ik de trap naar beneden kon nemen voor mijn plasje. Zij daagt me uit, door telkens voor me te staan zodat ik er niet langs kan. Ik zei tegen haar dat ik na mijn behoefte wel ff terug zou komen.

Ik heb haar niet meer kunnen vinden...
It's never over..
It's never over..
  maandag 8 juni 2009 @ 23:34:58 #290
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_69847342
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Hri het volgende:

Met alle respect, dit is geen goede vriendin van je. Of onze definities staan lijnrecht tegenover elkaar.

Hoe vaak zie je haar, en noem eens 3 kenmerken van haar?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:25:41 #291
157922 fathank
pi_69851522
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef iPat het volgende:
Afgelopen donderdag wezen stappen.

In een drukke kroeg moest ik heeeel nodig naar de wc. Ik dus door de menigte heen wurmen, kijk ik ineens recht in de ogen van een aantrekkelijke meid. Naja, ik wil dus langs haar heen lopen, zodat ik de trap naar beneden kon nemen voor mijn plasje. Zij daagt me uit, door telkens voor me te staan zodat ik er niet langs kan. Ik zei tegen haar dat ik na mijn behoefte wel ff terug zou komen.

Ik heb haar niet meer kunnen vinden...
Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomen .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:23:14 #292
188012 Breach
Is Goed
pi_69852357
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:

[..]

Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.
Zie ik daar een opening tot een nieuw topic: "Houniets guide to a succesfull love life"
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:37:08 #293
215192 iPat
pi_69875284
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomen .
Pissen was op dat moment inderdaad prioriteit één. Het leven bestaat uit het maken van lastige keuzes..
It's never over..
It's never over..
pi_69900636
Zij: Ik voel me eenzaam
Ik: Dan schrijf je je in op een datingsite
Zij liep toen erg kwaad weg

Had laatst een feestje en er was daar een meisje wat ik al jaren niet meer had gezien, ze zag er erg goed uit. Ik vraag aan een vriend van me of dat niet wat is voor hem, want ik vind het zeker wel wat. Toen attendeerde een andere vriend me op het feit dat dat de zus was van hem. Nooit die connectie gemaakt

Was op vakantie met een vriend en we haalden elke nacht flink door, enfin laatste nacht komen we een nederlands stel tegen en het werd allemaal erg gezellig. Die vriend van me had zoveel alcohol op dat hij wel even ging laten zien hoe goed hij kon dansen. Hij de dansvloer op en loopt naar een lang meisje toe en gaat daarmee dansen. Ik sta daar aan de zijkant met dat nederlandse stel te lachen, hij dacht dat ie helemaal de man was want hij was een meisje aan het versieren. Ze dansten steeds dichter bij elkaar en toen kon ik het niet meer voor me houden, ik riep hem en wees naar mijn adamsappel, hij had niets door en bleef lekker dansen. Ik riep nog een keertje, wees naar zijn "vriendin" en naar mijn adamsappel en weer begreep hij het niet. Ik ben toen maar even langs gelopen, ik vertelde hem dat z'n nieuwe vriendin een vriend was. Hij geloofde het niet, ik legde uit dat een vrouw geen adamsappel heeft en zijn vriendin duidelijk wel. Hij rende letterlijk naar de andere kant van de discotheek en ging in een hoekje staan
Later wilde hij een andere jongen behoeden voor dezelfde fout, liet naar de jongen toe legde het uit en de jongen bedankte hem vriendelijk en trakteerde hem op een biertje. 5 min later stonden die jongen en die "vriendin" te zoenen tot grote ontsteltenis van die vriend van me.

Jaar daarna waren we weer op vakantie en ging hij een meisje versieren maar gaf hij wel een valse naam op. Hij vergat echter naar die valse naam te luisten en toen ze zijn id zag liggen in de hotelkamer was het verhaal snel afgelopen
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69902289
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dit werkte toen ik tussen de 15-20 was perfect.

Waar is die tijd toch?
Verbaal terrorist
pi_69902398
quote:

[..]

Vrouwen weten nog minder hoe ze een man moeten versieren.
Een beetje lonken vanuit de verte, te schijterig om zelf actie te ondernemen, is geen versieren.
quote:
Of van die vrouwen die vinden dat de man de eerste stap moet zetten .
Dat zijn gewoon andere woorden voor ' ik durf zelf nix'.

Versieren is niet zo moeilijk als je niet echt iemand helemaal geweldig vindt. Dan is het opeens verdomd lastig.
Verbaal terrorist
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:36:37 #297
157922 fathank
pi_69902480
Of van die vrouwen die vinden dat de man de eerste stap moet zetten .
pi_69902484
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Tip

Ga er voortaan gewoon op af en zeg: OK, bedankt voor je input! Wij weten genoeg! (haar even aankijken) We gaan dit sollicitatiegesprek afronden! We bellen u voor de uitslag!

1 Je hebt hem compleet buiten spel
2 Je hebt haar aan het lachen.

3 Ze kijken je allebei gestoord aan.... loop dan hard door.

Deze tactiek is een paar keer geslaagd, maar ook 1 keer keihard mislukt. Dat was wel een blunder.
Verbaal terrorist
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:16:06 #299
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_69937485
In Australië een keer in een backpackers-discotheek een avond kneitertjelam geworden (zoals iedereen daar die avond). Je mocht daar op de tafels dansen en na een tijdje kijken ik en een meisje (Canadees) elkaar vol lust aan. Ze begint tegen me aan te dansen en tilt af en toe haar jurkje zo op (ze had er wel een hotpants onder hoor ). Duurde niet lang voordat we elkaar vol op de bek pakten. Om te zorgen dat ik daar niet met een massive boner tentoongesteld zou worden op die tafel trok ik haar mee naar een hoekje in de disco. Ze ging op een barkruk zitten en al heftig zoenend begon ik 'r een beetje te vingeren onder haar jurkje. Allebei WAAAASTED. Opeens tikte een uitsmijter ons aan, en zei letterlijk: "Get out of here, you guys are disgusting" Dus wij naar buiten. Ik wist bij God niet waar we waren op dat moment, maar kon toch zweren dat we in de buurt van het strand waren. Dus wij al dronken rondstruinend. Op den duur vraagt ze me of ik condooms bij me heb. Heb ik altijd in mijn portemonnee, maar bedacht me opeens *KUT* Ik had mijn portomonnee aan een van de meisjes gegeven die mee waren stappen, zodat ze die in haar handtas kon doen (ik had geen zakken). Shit. Terug naar de discotheek gelopen, maar we mochten er niet meer in natuurlijk. Zag ik een vriend van me lopen langs de ingang en schreeuwde naar hem dat ie die vriendin even moest ophalen. Ik wilde gewoon mijn portemonnee. Had ie het verkeerd verstaan en stonden opeens al mijn vrienden/vriendinnen (waaronder wat zeer net opgevoede Indische meisjes) buiten, zich afvragend wat er in godsnaam aan de hand was. Kon ik dus moeilijk vertellen dat ik mijn portomonnee nodig had om een meisje op het strand te palen, mede doordat mijn scharrel ondertussen al met een groepje jongens verderop aan het aanpappen was

That made me feel so special.
...maar ik bats wél met je moeder
pi_69938474
hahaha goed verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')