abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67104509
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef CrustyClown het volgende:
-knip-

*crusty is slecht in hints
Da's inderdaad best erg! Maar ik snap ook nooit zoveel van hints...
  Moderator / Redactie FP maandag 16 maart 2009 @ 16:07:51 #177
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67104555
Had ze maar naar jou toe moeten komen, denk ik dan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_67105309
tvp
pi_67136887
Niet echt een versierblunder, maar wel lache... ging met een paar vrienden 't centrum in om even iets te eten, een van m'n vrienden was de hele tijd druk aan het sms'en en bellen.
Op eens zegt hij: "Ey er komen straks een paar lekkere chicks mee eten", dus wij zoiets van "uhh oke".
Maar waren wel benieuwd naar die chicks natuurlijk
Stonden wij te wachten voor de McDonalds ( ) op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?".
Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook, ze hadden gehoord dat wij naar de McDonalds gingen, dus ze waren wel in voor een schrans partij'tje...
Nou goed, wij met hun eten... daarna besloten we om ergens wat te gaan drinken, hun wilde ook weer mee. Nou goed, kon misschien wel gezellig zijn. Zitten we net 5 minuten in dat tentje, zegt een van die chicks gelijk "ik heb honger, ik wil bittergarnituur". Terwijl we net dus uitgebreid hadden zitten eten bij de Mac
Blijk later nog dat die vriend, die haar had uitgenodigd... haar nog had "gedaan" ook
pi_67145608
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef LSD.tv het volgende:
Niet echt een versierblunder, maar wel lache... ging met een paar vrienden 't centrum in om even iets te eten, een van m'n vrienden was de hele tijd druk aan het sms'en en bellen.
Op eens zegt hij: "Ey er komen straks een paar lekkere chicks mee eten", dus wij zoiets van "uhh oke".
Stonden wij te wachten voor de McDonalds ( ) op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?".
Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook, ze hadden gehoord dat wij naar de McDonalds gingen, dus ze waren wel in voor een schrans partij'tje...
Nou goed, wij met hun eten... daarna besloten we om ergens wat te gaan drinken, hun wilde ook weer mee. Nou goed, kon misschien wel gezellig zijn. Zitten we net 5 minuten in dat tentje, zegt een van die chicks gelijk "ik heb honger, ik wil bittergarnituur". Terwijl we net dus uitgebreid hadden zitten eten bij de Mac
Blijk later nog dat die vriend, die haar had uitgenodigd... haar nog had "gedaan" ook
Wauw wat romantisch!
-weg, zie banmeldtopic-
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:44:33 #181
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_67256029
quote:
Heb je niet nog meer van die heldenverhalen ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_67297010
quote:
-knip-
pi_67309384
Weet niet of het een versierblunder is, het is voor mij meer een maatstaf. Als je grappig probeert te zijn en dan een opmerking maakt die mss wat te intelligent is? en dat ze dan je aankijkt van waar heeft hij het over?
pi_67312895
quote:
Stonden wij te wachten voor de McDonalds ( ) op die chicks, kwamen er 2 massive dikke wijven aan (de een nog dikker dan de ander). Dus wij zeiden voor de grap "zijn dat die chicks waar je het over had?". Zegt hij ja en blijken ze het nog echt te zijn ook,
Herkenbaar
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2009 @ 02:52:51 #185
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67313315
Ooit heb ik een verhaal gehoord met als clou 'men are always right'. Dat ging over een stel mensen dat een busrit maakten door de middle of nowhere en als er plaspauze gehouden werd dan gingen de heren aan de rechter kant van de bus staan zeiken en de dames aan de linkerkant.

Dus ik kom op de camping (nee, ik kijk geen SBS6) een stel Engelse dames tegen. En wat zeg ik met mijn domme harses ? Jawel ... 'Men are always right'.

Stomme sukkel die ik ben
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 23 maart 2009 @ 09:20:28 #186
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_67315175
quote:
Op maandag 23 maart 2009 02:52 schreef 2cv het volgende:
Ooit heb ik een verhaal gehoord met als clou 'men are always right'. Dat ging over een stel mensen dat een busrit maakten door de middle of nowhere en als er plaspauze gehouden werd dan gingen de heren aan de rechter kant van de bus staan zeiken en de dames aan de linkerkant.

Dus ik kom op de camping (nee, ik kijk geen SBS6) een stel Engelse dames tegen. En wat zeg ik met mijn domme harses ? Jawel ... 'Men are always right'.

Stomme sukkel die ik ben
VEEG ME OP! ;d ;D ;d
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:34:30 #187
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_67315455
Ik kan hem idd niet grappig vinden dus ik kan bovenstaande sarcastische quote wel begrijpen :p
pi_67315662
tvp
  maandag 23 maart 2009 @ 09:54:14 #189
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67315876
quote:
Op maandag 23 maart 2009 02:52 schreef 2cv het volgende:

Stomme sukkel die ik ben
wow
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67315937
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

wow
Gekkenhuis ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 23 maart 2009 @ 10:02:56 #191
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67316049
quote:
Pff dit topic lang gemist zeg!

Maar versierblunders? Aj aj, ik heb er nog wel een paar denk.

Vorige week donderdag in een kroegje in Utrecht. Ik had paar speciaal biertjes gedronken en erna nog kansloos met wat vrienden wat gewone biertjes, maar ik wilde het eigenlijk niet te laat maken, dus ik ging rond kwart voor 2 al naar huis. Bij mijn jas eenmaal aangekomen kom ik twee leuke meiden tegen.

Zij:Goh war ga je heen?
Ik: Tja naar huis he
Zij: Ohww das jammer
IK:: tja, je moet wat he
Zij: Blijf je niet even een biertje drinken?*kijken me lief aan*
Ik: Nee, ik ga naar huis

Andere keer zelfde kroeg. Tijdens de UIT meen ik.
Ik en mijn huisgenoot staan in de kroeg. En ja het viel me op, een meisje keek naar mijn richting en beetje staan flirten op een afstand met elkaar. Verder niets. Mijn huisgenoot gaat naar de WC, zij staat inmiddels ook alleen tegen een paal haar biertje leeg te drinken en mij aan te kijken. Verder niets natuurlijk...

Gaan we aan het einde van de avond naar huis. Komt ze naar me toe, goh had je niet eens de moeite kunnen nemen naar me toe te komen, terwijl ik zo met je aan het flirten was?

Lul met vingers !!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67317377
hehe erg gelache!
I'm not the man you think I am!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 01:17:33 #193
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_67345286
quote:
Dit is gelul en je weet het zelf

Als de dame leuk genoeg is en je gaat er niet heen ongeacht hints of niet, betekent het gewoon dat je niet genoeg ballen had ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_67347458
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:17 schreef DAMH het volgende:

[..]

Dit is gelul en je weet het zelf

Als de dame leuk genoeg is en je gaat er niet heen ongeacht hints of niet, betekent het gewoon dat je niet genoeg ballen had ...
Oewh, touché voor Crusty

pi_67348833
Waarom laten we vrouwen eigenlijk niet versieren? Alleen maar mannen hier in dit topic, wat zijn we ook een kansloos, sexgedreven geslacht. Laat die vrouwen maar es aan het werk gaan, kijken of ze nog zo'n grote bakkes hebben over 'die gast met zn foute openingszin'

[ Bericht 15% gewijzigd door Verloren_onschuld op 24-03-2009 10:45:57 ]
Verbaal terrorist
pi_67349575
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom laten we vrouwen eigenlijk niet versieren? Alleen maar mannen hier in dit topic, wat zijn we ook een kansloos, sexgedreven geslacht. Laat die vrouwen maar es aan het werk gaan, kijken of ze nog zo'n grote bakkes hebben over 'die gast met zn foute openingszin' ;-)
Emancipatie wanneer het hen uitkomt, jeweetzelf.
Lambo of Rekt
pi_67349729
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Emancipatie wanneer het hen uitkomt, jeweetzelf.
Precies.
pi_67350341
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies.
idd

vrouwen
pi_67351048
Ja, het is tijd voor wat vrouwelijke versierblunders!

het zullen er wel niet veel zijn...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:47:30 #200
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67352139
Echte een topic voor mij.
Nu nog TVP, later verhalen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: